Nod lijst 16 t/m 31 januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebi34, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Een tempdip is vaak niet zo positief, maar het kan wel hoor. Kan na nod ook best weer omhooggevallen schieten.

2. Roxy17

Roxy17 Lid

3 jan 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja daar was ik zelf ook al bang voor..dankje. komende dagen maar afwachten dan!

3. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    @MRCD: spannend! Ben benieuwd morgen

@Hier: vandaag nod, niet ongi, raar gevoel in mijn lijf, onbekwnde lichte buiikpijn. En temp nog mooi hoog.
    Morgen testje wagen!

MRCD: t Zal toch niet?

4. Roxy17

Roxy17 Lid

3 jan 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Ik wacht geduldig en hoopvol morgen af!

5. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor het meedenken, echt lief!

Vriendlief wil ook graag, maar hij kan echt niets.. :( Hij wil het wel graag proberen, maar kan niets beloven.
    Ik ben bang dat ik gisterochtend verspeeld heb. Ik ben wel nog even erna blijven liggen, maar heb vervolgens gedoucht (en schoongemaakt enzo, sorry voor de details). En las dat de kans door het douchen aanzienlijk verkleind wordt.

Nouja, ik ga vanavond proberen nog en anders is het jammer maar helaas en op naar de volgende ronde..

Ik ben allang blij dat ik mijn eitje gevonden heb.. Lijkt erop dat ik gewoon geen ongi heb gehad, maar dit is wel mijn 2e cyclus sinds 21 dec, dat weet ik zeker (doordat ik vanaf 6 jan tot 17-18 jan echt heel veel last heb gehad van vanalles, daarna was het over).

Ik lijk overigens mijn ovu wel te voelen, want heb erg veel krampen sinds vanmiddag, met name linksonder in mijn buik.

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Dus bij jou is het ook spannend. :) Zou super leuk zijn als we samen zwanger zijn. ;) Daar gaan we voor. :D

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    succes testers morgen!!

ik duim!!!

8. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve reactie's allemaal dat doet me echt goed. Ik heb de laatste dagen me temperatuur gekeken meer voor de grap want heb het nooit eerder gekeken. Geen idee hoe en wat maar vandaag was het 36.9 en gisteren 36.6 en eergisteren 35.5 ik deed het onder mijn oksels en eind van de middag/avond. Geen idee of het wat zou betekenen maar toch omhoog

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Haha, tja ik begrijp het dat je heel graag wilt en totaal geen kansen wil laten schieten ;). Hier net zo ;).
    Wel fijn dat je je ovulatie voelt (ik ook ;)). Heb je nog een ovulatietest gedaan vanavond?
    Wel raar dat je geen menstruatie hebt gehad?? Jij had toch bloedonderzoek gehad, waaruit bleek dat je niet zwanger was? Heb je intussen nog wel een zwangerschapstest gedaan?
    Als je nu ovulatiepijn hebt en gisterochtend gevreeën, dan lijkt me dat sowieso wel een goede timing. Als het vanavond niet lukt, zou ik echt morgenochtend proberen. Misschien voelt vl zich dan ook wat beter?! En over dat douchen zou ik me geen zorgen maken hoor, wat binnenin zit zal er echt niet uitgewassen worden om het zo maar ff te zeggen :):D:p.
    Enne randjesfietsen hè ;)! Succes!

10. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    0
    16
    Dank je! Ik ga niet testen want heb ze niet in huis. Maar mocht mn menstruatie komen dan hopelijk in de ochtend. Anders toch nog hoop...

11. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Even een ego berichtje. Nog steeds niet ongesteld nog steeds geen positieve test ik snap. Het gewoon niet meer ik heb een hele regelmatige cyclus altijd. Maar dit. Ik snap het niet. En ik denk dan ik kande dokter wel bellen maar als er geen hcg in mn plas zit waarom zouden ze het dan wel uit mn bloed kunnen halen? Pfff kword er niet vrolijker van

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Erg vervelend idd :(:x. Nee, maar als blijkt dat je niet zwanger bent kunnen ze misschien wel een menstruatie opwekken zodat je verder kunt?? Zou morgenochtend gewoon ff de assistente bellen.
    Knuffel!

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hoi meiden,

Helaas moet ik de verkeerde kleur bijdragen aan het eind van de lijst. Ben vandaag toch echt ongesteld geworden :( Jammer maar helaas.
    Vol goede moed ga ik de volgende ronde in.
    Iedereen veel succes en hopelijk niet tot ziens in het nieuwe nod topic!

Liefs Adriana

Voor de lijst: zet mij maar op rood

14. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Aiai dat is niet leuk Adriana. Ik hoop meer succes en roze in de lijst van februari. X

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dankjewel :)
    Voor jou: veel succes geniet van je zwangerschap!

16. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Dankjewel. Ik denk dat ik maar ga slapen:)

Welterusten allemaal

17. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

Mille gefeliciteerd!

Meiden op rood, ik voeg me bij jullie. Zoals voorspeld gewoon ongesteld. :(

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen...bale voor de rode dames! knufff

Hier vanmorgen getest met actiontest en omo wit...
    dus we wachten nog even af...heb zoiezo mijn ei als goed is 2 dagen later gehad..dus ik hoop gewoon nog te vroeg......
    nou ja we zien wel ik heb nog even en de kwaaltjes zijn nog aanwezig ...zo frustrerend he..;)

19. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Meiden,

wil dit hier ook even delen.
    Gebruik dus geen sensitests hé...

Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht.
    Zo schrik dat iets mis loopt.
    Twijfel ook helemaal wanneer NOD nu is/was.

Vanmorgen nieuwe test gedaan. Wat wordt die kruidvattest traag roze, is dat bij jullie ook zo? Bij mijn vorige zwangerschappen gebruikte ik andere testen en die knalden echt meteen.

Bij de sensitest zie je maar héél licht een streepje.
    Dat is toch niet normaal?
    Zou ik dan toch nog niet aan mijn NOD zitten?

Bijgevoegde bestanden:

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    uhm die sensitest vindt ik wel vaag licht...Maar meid je hebt ander positieve goede strepen en zwanger is zwanger hoor:)

Deel Deze Pagina