Nod lijst 16 t/m 31 januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebi34, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    De kv testen vind ik ook niet fijn :(. Bij mijn vorige zwangerschap waren ze veel sneller duidelijk en knalde (2011) en nu duurde het zo lang voordat er überhaupt een streepje kwam en nog licht ook ;). Gelukkig heb ik ook andere testen, die wel donkerder worden :)....de midstream van z&k.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik denk dat het toch bij iedereen anders is met de testen....als je zegmaar een test heb waarvan iemand zeg ja die is gevoelig daar kan je voor je nod mee testen...maakt diegene waarschijnlijk meer hcg aan dan een ander die er ook vroeg mee teste en negatief was ...het is een blijft lastig dan hoor welke de juiste is...

3. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    @Arka, een streep is ene streep :) Ik vind het ook moeilijk om de juiste test te kiezen. Volgens mij is het nog het makkelijkste om 1 en dezelfde test te gebruiken om te vergelijken.

Ik gebruik meestal de sensitest en de Kv testen. Ik doe ze vaak wel allebei, maar ja ik ben dan ook echt testverslaafd :p

4. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik mag ook op rood!

Even niet meegekletst hier, geen zin in gehad.
    Neem ook meteen een beetje afstand…. Merk gewoon dat ik er door het forum te veel mee bezig ben.

Ik wil iedereen succes wensen.
    En voor de dames op roze: gefeliciteerd!

5. kristel

kristel Niet meer actief

Hallo allemaal,

Jullie mogen mij ook op de lijst plaatsen.

2e ronde, 4e kindje, nod 31-01

Mijn nod is wat onduidelijk omdat ik een cyclus van 24 dagen en van 31 dagen heb gehad. Ik hou mijn nod maar op 28 dagen.

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Aaaargh! Gisteren en vandaag negatief getest... Ga ik morgen op NOD dan wel positief testen? Voelt ook totaal niet alsof ik ongesteld ga worden

7. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Ik mag helaas ook op rood :(
    Gistermiddag ongesteld geworden
    Roze dames, gefeliciteerd!
    Dames op rood, succes de volgende ronde
    En de wachtdames, succes deze dagen!

8. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Hey wat grappig, een augustusmama van 2012.
    Ik was bij mijn zoontje uitgerekend op 14 augustus 2012 hij is uiteindelijk 31 juli geboren. Was jij hier toen ook al actief?

Ff ontopic, niet leuk dat je op rood staat. Hopelijk volgende ronde meer succes

9. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Dames! Ik mag op roze! Vanochtend getest en bij het doorlopen al een duidelijke streep. Zo onwerkelijk!

@Arka: Ik heb getest met sensitest midstream. Als ik jou verhaal zo hoor ga ik vandaag ook maar even een kv halen om te vergelijken.

Dames op rood: Balen! Hopelijk is volgende ronde jullie moment!

@Allemaal: hebben we al iets van MRCD gehoord? Zij ging vandaag toch ook testen?

Owja.. foto van de test volgt nog vandaag

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier idem dito;)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gefeliciteerd!!:D

12. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Als je tempt moet je dat rectaal doen en 's ochtends voordat je beweegt, laat maar zeggen. Dus op het nachtkastje leggen, zodat je alleen maar je arm hoeft uit te strekken..
    Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

De rest van de roze dames ook gefeliciteerd! Was op zoek naar een lijst om even te checken hoe het er voor staat, maar niet kunnen vinden.

Alle rode meiden; knuffel!
    Als jullie er aan toe zijn en jullie nod datum klopt.. de 16-28 februari bestaat al (en nu al 35 deelneemsters..).

Ik mag hier al bijna weer beginnen met ovu testen. Ga woensdag beginnen op 10 dpo.

Ben nog steeds teleurgesteld in mijn lichaam.. het kan je zo voor de gek houden..

Dames die nog moeten, deze laatste dagen.. Succes! Ik duim voor jullie.

13. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    1
    16
    Gefeliciteerd meid!!!!

Ik ben ook in mei gestopt met de pil.
    xxx

14. YokoOno

YokoOno Lid

27 dec 2013
    38
    0
    0
    Hier blijft het ook nog spannend!
    Klachten blijven, maar had net wel iets van bloedverlies 1 druppel en heel licht van kleur... Ergens in mijn achterhoofd denk ik dat het hem niet gaat worden deze maand. ;)

15. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    vandaag op 9DPO een heeeeel licht streepje te zien op de test. Krijg hem niet op de foto dus kan hem niet showen. Over 2 dagen weer testen. Het klink misschien heel raar, maar ik vind het testen helemaal niet meer zo spannend :( Ik ben heel snel zwanger iedere keer, alleen (zoals jullie in mijn handtekening kunnen zien) gaat het vaak mis in de eerste 8 weken. Die weken na de positieve test zijn dan ook voor mij super stressen. Maar goed neemt niet weg dat ik niet weer heeel blij zou zijn als ik weer zwanger ben want we willen gewoon heel graag nog een brusje voor onze zoon.

voor de meiden op rood, jammer en hopelijk is het de volgende ronde raak.
    voor de meiden op roze, gefeliciteerd en hopelijk mag ik me over een paar dagen aansluiten bij jullie :)

16. tweefeliefje

25 sep 2009
    10
    0
    0
    Ik ben n meelezer maar plaats toch 'n bericht.
    Mijn vorige menstruatie was 1e dag 28 dec 2013.
    12 jan deed ik voor de fun eens 'n ovulatietest.
    Ja hoor twee dikke strepen (kv).
    Die avond geklust onder t motto 'we zullen zien'.
    dag erna weer ovulatietest gedaan maar streep was veel lichter, dus eisprong geweest???
    Mijn NOD zou dan (14 dagen later) 26 jan 2014 zijn.
    Gisteren dus.
    Red Devils nergens te bekennen....

Ik heb afgelopen woensdag eens getest (kv) maar was omo wit. Heb nu niet meer getest.
    Ben wel zenuwachtig en bang dat de test negatief blijft.

Ik weet mijn cyclus verder niet.
    Ik slik de pil ook al ruim 2,5 jaar niet meer.
    We hebben 1 dochter en zij is net 3 jaar geworden. Bij haar hadden we n ziekenhuis traject. Kregen te horen dat spontaan zwanger raken niet mogelijk zou zijn. Die maand was ik (wonder boven wonder) zwanger!

Moest t ff kwijt!
    Lang was ik er niet uit of ik wel verlangde naar 'n 2e wondertje. Nu 't moment misschien daar is verlang ik er wel naar!

Spanning!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik hoop dat je over een paar dagen een dikke positest krijg en dan natuurlijk een plakbeeb...ik duim voor je mee!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zou een testje wagen vandaag en anders morgenochtend;)

19. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    1
    16
    Ik mag op rood.

20. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hoi, nee ben pas lid geworden toen mijn zoontje 5 maanden was. Maar heb tijdens mijn zwangerschap en de eerste maanden als niet-lid meegelezen en info gezocht.

Ja balen dat ik weer op rood sta :( jij wel zwanger zie ik! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina