Nod lijst 16 t/m 31 januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebi34, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ik heb nog geen ongi, maar ook nog niet getest.

2. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18

Inmiddels 12 dagen overtijd nog geen positieve test maar ook niet ongesteld

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh dus nog meer...wel spannend voor diegene die helemaal nog niet getest hebben...wanneer willen jullie testen?

4. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    ik mag inmiddels op ROOD

Echt balen.. aan de andere kant: wel mooi op tijd, dat dan weer wel..

5. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Hier ook nog niet ongi.

6. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    Hi pugga..ik ben ook 12 dagen overtijd. Liep gelijk met amandah, maar lees nu dat ze helaas toch ongesteld is geworden. Balen! Maar iig uit de onzekerheid.

Bij mij is er nog geen enkele teken van menstruatie. Heb een vaag positief streepje gehad op de kruidvat test na 7 dagen overtijd (wss buiten afleestijd) en 2 dagen later negatief.

Ik heb veel witte afscheiding en bij niezen steken in m'n baarmoeder. Doet me denken aan m'n vorige zwangerschap. Ik ga vrijdag nogmaals testen en als het weer negatief is, bel ik de dokter. Probeer sterk te zijn en me niet te laten afpoeieren.

Dames..welke test raden jullie me aan?

7. kristel

kristel Niet meer actief

Ik had voorgenomen om maandag te testen, maar misschien doe ik het vrijdag al. Ik heb het voorgevoel dat het niet raak is, dus rationeel gezien weet ik dat ik beter kan wachten.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    heb even gekeken en temperatuur je met een gewone thermometer??? en waar kan je het beste opmeten ? onder je arm , in je oor of in je billen?;):D

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja altijd weer zo verleidelijk aan de ene kant en de beste kant is ja wachten tot erna..

10. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    #3790 Petrouschka, 29 jan 2014
    Laatst bewerkt: 29 jan 2014
    Het beste kan je iedere ochtend, op hetzelfde tijdstip ( ja, ook in het weekend ;)), VOOR het opstaan en rectaal je temperatuur opmeten.
    Een thermometer met 1 cijfer achter de komma is prima.

Ik houd alles bij via de app van Fertility friend! hartstikke handig! Daar kun je ook je cervix slijm bijhouden en andere klachten of symptomen.
    Fertility friend geeft vaak 3 dagen na je eisprong - en een verhoging van je lichaamstemperatuur- in je grafiek aan of ie inderdaad geweest is.
    Hier kun je nog wat info teruglezen:

De temperatuurmethode - de eisprong vaststellen
    En
    Inzicht in je cyclus door te temperaturen - Zwangerschapspagina

De app te downloaden via Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting

Als je vragen hebt, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik zit in het 15 t/m 28 febr NOD topic.
    Succes!

11. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Hey summer wat apart ik had ook na ongeveer 7 of 8 dagen een licht tuurstreepje op kv na afleestijd. En heb eigenlijk btje dezelfde symptomen als die jij noemt. Ik ga proberen pas dinsdag weer te testen als ik nog niet ongesteld ben geworden en dan gewoon weer de ha bellen.

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Heb je streep! Jij bent z!langer en moet heel dringend bij de mama s komen

Nog plaats voor jullie allemaal! Wil jullie allemaal bij mij!

13. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Lees ik nou dat jullie positieve testen hebben gehad???! Dat is toch goed? Of snap ik nu niet?

Het is hier al aardig stilletjes, maar in zo'n maandje met zijn allen kleppen komt pas een eind als het lijstje af is. Ryanne zal binnenkort ook terug zijn uit Afrika denk ik? Ben benieuwd of ze zwanger is. Mijn duimpjes draaien nog voor iedereen hier :D

14. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18

Ik wil ook bij de mamas arka!!! Maar was heel licht tuurstreepje en pas ver na afleestijd te zien. Heb de foto volgens mij wel eens gepost.

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Ik duim voor je'

Vandaag resultaten van bloedtest gekregen : 270 hcg

Lijkt me niet zo heel hoog....

16. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Meer als 5 is zwanger toch? Dus gewoon lekker genieten!!

Hoelang duurt het eigenlijk voor je de uitslag hebt na zo'n test?

17. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Weet niet wat ik moet denken. Net ineens veel slijm met wat helderrood verlies. Denk dat het weer mis gaat, dus ik ga maar snel slapen... :(

Morgen nog een testje doen... En als het roodverlies meer wordt, dan weet ik genoeg... :(

Hopelijk blijft het hierbij. Vl is namelijk morgen jarig en van het weekend krijgen we logees.

18. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Jammer voor iedereen die op rood moet. Balen! :( Vandaag mijn NOD maar nog geen menst. te zien. Wel al sinds 2 dagen ongi krampen maar normaal heb ik dat echt nooit zo vroeg van te voren. Bij mij is het gewoon eerste druppel bloed, eerste krampen maar nu is het al sinds 2 dagen af en toe heel sterk voor een paar min en dan weer weg...

Ik was vandaag de hele dag met m'n schoonmoeder, kon daarom ook geen test kopen. Wou morgen testen maar kan dat dan ook met niet-ochtendurine?

19. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    NEE! :( ... Hoe is het nu?
    Ondanks de onzekerheid wel gefeliciteerd met VL

20. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Vandaag op de 1e verjaardag van onze zoon, had ik deze mooie test in mijn handen!!!

2014-01-30 06.53.37.jpg

Deel Deze Pagina