Volgens mij doen we dat allemaal en weten we dat er een risico is dat het mis kan gaan ... Bedenk ook dat het aan je test of urine kan liggen wat misschien minder geconcentreerd is geweest .
Ja ik heb ook getest hoor weet het net als iedereen is het gewoon het beste om eigenlijk te wachten he gister voor het laatst..maar ja dat wachten ppfff.....hoe is het nu??
Ik niet! Maar dat is omdat ik een schijert ben.. pas op 15 dpo getest. Maargoed.. MRCD... Ik ga heel hard duimen dat je test morgen donkerder is. Sterkte met afwachten.. Liefs van hier!
Bij mij geen ontwikkelingen. Na wat gerommel in mijn buik vanochtend heb ik niks vreemds gemerkt. Ik wacht tot maandag voor een test.
Hallo dames, Ben al een tijdje niet actief geweest, wilde wat afstand nemen. Ben nu een dag overtijd en dat heb ik nooit, dus dat geeft wel iets hoop. Aan de andere kant heb ik wel krampen en is mijn temp 0.1 gedaald vanochtend. Dus dat is weer wat minder. Ik durf ook niet meer te testen, dinsdag negatief getest. Ik ga denk ik zaterdag weer testen mocht ik morgen alsnog niet ongesteld worden. @de roze dames, gefeliciteerd en de rode dames sterkte en veel succes in de volgende ronde!
Ik mag op rood. Zoals ik had verwacht en berekend heb ik dus vandaag de duivels op bezoek. Morgen eens zien wanneer NOD nu zal zijn.
Dames Gefeliciteerd, Ik wacht nog op mijn menstruatie, hoe vervelend. ik krijg alleen maar meer kwaaltjes die ik normaal nooit heb, maar tijdens mijn vorige zwangerschap wel. strakke pijnlijke borsten... 'melk' uit tepels maagzuur misselijk heel af en toe spugen geen honger wel veel trek (lekkere) hoofdpijn help wat denken jullie Ik ben trouwens 30 tot 13-02
Hier nog geen menst. Maar ik heb af en toe gemene ongi krampjes en dan denk ik nu is het echt doorgezet maar nog steeds niet dus. Heb vandaag 2 maal een poging gedaan tot het kopen van een test maar beide keren ben ik 2 bekenden tegengekomen dus heb ik ze toch maar niet gekocht. Durfde het niet aan.. (en ik dacht dat het niet meer nodig was door de krampen..)
Spannend meiden.... Hier net dik klont wit slijm in mijn broekje (sorry voor het ontsmakelijke) tepels die sinds vandaag meer pijn doen...ongigevoel ups en downs al meer dan een week...vandaag licht misselijk ...en ook weer honger gevoel...rommelende buik ..darmen denk ik..en moeeeee...zo dat was even mijn lijstje en natuurlijk nog geen ms te bekennen...ja en nu afwachten.....hoe mijn lichaam mijn in de maling gaat nemen...
ohh spannend!! Ik dacht dat je al door was naar nieuwe ronde? Maar nog niet echt doorgezet. ..testje wagen morgen?
Ik mag op rood,ga me niet bij de volgende nod lijst aanmelden.Even een beetje afstand nemen (als was ik hier echt niet actief ). Zwangere meiden: gefeliciteerd!! Meiden die nog geduld moeten hebben: toi toi toi En alle meiden die ook op rood staan: grmmmmmmmmmm
Nog niet idd! Heb nog geen test kunnen kopen, misschien dat ik het dat met middag/avond urine kan testen.
Dag dames, Dat dacht ik eigenlijk ook dames, maar t is toch het beste om met ochtend urine te testen??? met VL afgesproken morgen vroeg te testen....ivm ochtend urine