Dankje lieverd! Ik hoop dat het goed zit, maar ben op alles voorbereid. Leuk is anders, maar ik kan er weinig aan doen, helaas. Het is afwachten. Vanmorgen vrij veel bloed, vanmiddag ietsje minder en nu nog iets minder... Morgenochtend zal de test wel uitwijzen hoe het zit.
Kga zo testen. Ben nu nog te moe en lig nog lekker in bed. Zal toch wel niks worden, ben pas 5 weken met de pill gestopt
Net getest.... helaas negatief..... maar ook nog steeds geen menstruatie.... we wachten het gewoon nog een paar dagen af....
Goedemorgen allemaal ☺️ Tsja, dat dacht ik ook studente.. 19dec met pil gestopt en zie mijn banner. Alles is mogelijk..
Mrcd, al getest? Hoop dat het goed blijft zitten... Manderijntje, als je het niet durft te kopen, kan je het ook online bestellen, moet je wel paar dagen wachten, maar kom je zeker geen bekenden tegen, succes! Nog andere testers hier?
Jammer gaiamama.. Nu 14 dagen over tijd. Vanochtend nogmaals negatief getest. De doktersassistente gebeld en zij adviseerde me volgende week nogmaals te testen. Grrr..toch weer laten afpoeieren. Alleen als ik pijn krijg of na 4 weken overtijd, heeft het zin om de dokter te zien.
Volgens mij mogen we voorzichtig blij zijn. Ben nog steeds een beetje verbaasd, we hebben wel heel veel geluk gehad. Dit was pas onze eerste ronde. En nu vinden we het een beetje eng ofzo. http://i59.tinypic.com/2j5f6kz.jpg
Voorzichtig blij zijn???? Wauw wat een dikke streep!!!! Gefeliciteerd Ik heb vandaag nega getest en ben net ongesteld geworden. Ben ik blij mee, want k ben nu voor het eerst ongesteld geworden na 7 jr. pil. Cyclus 35 dagen.
Gefeliciteerd! Bij m'n eerste zwangerschap was ik ook direct zwanger na het stoppen met de pil. Onverwachts snel, dus ook beetje geschrokken. Gelukkig heb je nog zo'n 8 maanden om eraan te wennen 😁
Nou dat is niet voorzichtig blij hoor manderijte maar heel blij! Gefeliciteerd!! Summer we zitten echt inhetzelfde schuitje mijn dokter doet ook niks ook 14 dagen overtijd en nog steeds negatiee testen
Bedankt allemaal! Door jullie reacties ben ik wel echt enthousiaster geworden! Idd, nu hebben we 8 maanden de tijd om te wennen. Voor de nega testers die wel overtijd zijn; wat moeilijk die onzekerheid! Hoop dat jullie zo snel mogelijk terechtkunnen bij de HA.