Nod lijst 16 t/m 31 januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebi34, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Nou t was een succes hoor.. haha!
    Man wat voelde ik me eerst ongemakkelijk hahahah:D

2. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Haha zie je nu wel;) druk gemaakt om niks!!

3. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18

Hahaha you go girl!!

En nu wachten ;)

4. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Goed bezig!!

Als.iemand de lijst weer gaat doen....ik moet helaas verplaatst worden :(

Ik gok NOD eind van de maand dus ik zeg zet maar op de 25ste. Sorry lukt even niet in kleur :(

5. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Balen zeg!! Hoop dat je eitje snel groeit!!

6. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ik voel me al een paar dagen heel anders dan normaal...
    Stemmingswisselingen, heel af en toe een misselijk gevoel, en mn buik voelt anders van binnen. Mn vriend heeft inmiddels nestel drang, hahaha.
    En iedereen doet geheimzinnig om mij heen, tenmimste mijn vriend en zn ouders dan... het lijkt wel alsof zij meer weten... in 3,5 jaar dat we nu bezig zijn voor een kindje heeft hij nog geen enkele keer die drang gehad om te kijken naar een baby kamer, dan wel de baby uitzet lijst... nu heeft hij inmiddels de uitzet lijst al uitgeprint, hahaha...
    Mijn schoonvader die een soort zesde zintuig heeft zei iedere maand wacht maar af en het kom wel, maar deze maand zwijgt hij....
    Wat is hier gaande???

7. AzA

AzA Niet meer actief

Hallo dames...

Ik ben de stille meelezer maar heb nu toch wel vraagje wat ik graag wil stellen aan jullie.

Even wat voorgeschiedenis:
    Vorige maand op maandag 9 december langs gyn geweest. Zij zei dat eisprong eraan kwam. Nu heb ik nooit een eisprong gevoelt (tenminste niet dat ik weet) maar aangezien ik wist datie kwam ben ik er op gaan letten. Nu ben ik vrijwel cker ervan datie vrijdag 13 december is gesprongen. (Kvoelde gewoon wat springen in mn onderbuik, haha klinkt heel raar i know) maar goed mss is die niet vrijdag gesprongen, tis in ieder geval cker na maandag de 9e.
    Woensdag 22 december ben ik ongi geworden dus ik dacht heb dus een lf van ong 13 dagen. Dat zou kunnen toch? Ik hoop dat jullie em nog snappen....

Nu is mn ongi 1 januari afgelopen en 3 januari had ik een hele klodder slijm in mn slipje. Ik dacht; dit kan toch geen vruchtbaar slijm zijn? Dat is te snel! Eigenlijk als ik kijk naar vorige maand moet pas nu ong mn vruchtbare periode ingaan. Toch?

Nja kan na de menstruatie zo snel vruchtbaar slijm komen? Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen, soms 29. mn NOD is trouwens de 22e dus kan dat veranderd worden op de lijst? :)

Ik weet dat ik et beste er achter kan komen met ovu testen. Maar dit is pas de 2e ronde ( ja kom net om de hoek kijken) ik wil nog niet hulpmiddelen gebruiken om mn ei te vinden.... nja ik ben gewoon benieuwd wat jullie bevindingen zijn uit ervaring als je mn verhaal leest.

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @AngelaV. Haha leuk zeg, een beetje extra spanning in de sexytime :p volgens mij vinden mannen dat altijd leuk.

@zwangels. Haha ik zie het voor me :p

@marjolein. Hij wordt wel iets donkerder. Nog even doortesten dus! En in de tussentijd lekker blijven oefenen hoor :D

@chntl. Vreemd hoor, maar misschien let je er nu meer op dan anders? Hoop voor je dat het welw at betekent!

@aza. Het kan wel vruchtbaar slijm zijn, aangezien je wel al op dag 13 van je cyclus zat. Dan is je nod wsl ook eerder dan de 22ste. Gewoon lekker om de dag klussen dan zit je goed.

9. AzA

AzA Niet meer actief

Ik bedoel woensdag 25 december was ik ongi geworden... dus dan kom ik uit op cd 10. Maar dan is idd mn nod eerder, maar ik heb altijd een standaard cyclus, dus dan zou dat weer niet kloppen... pff haha

10. Lieveliefie

Lieveliefie Actief lid

10 jun 2013
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gaaf! Ik zou me ook ongemakkelijk voelen hihi. Zou het ws geen eens durfen dus vind het heel gaaf van je.

11. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gister gezellig gehad ondanks dat ik toch wat chagie was vanwege mn smiley die er ineens niet meer was.
    Na wat verhalen op het forum begrijp ik de ovutest wat meer.
    En wat deed mn ovutest vanmorgen: een smiley!
    Vanavond weer aan de bak dus haha

12. Lieveliefie

Lieveliefie Actief lid

10 jun 2013
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd al een dag of drie vier voor mijn ei sprong vruchtbaar slijm. Dan zou je redelijk uit komen. Zijn ovulatie testen niet wat voor je?

13. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Mijn ovu testen van zwanger en kids waren op dus ik had uit nood even die testen van de action gekocht.. Vallen mij niet tegen eerlijk gezegd. Ook niet duur 50 cent per stuk.
    Goedzo AngelaV! Wie weet is het wel een gelukssetje;)

14. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Heb je je ovu test met ochtendurine gedaan?

15. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ik hoop het! Haha

Ik gebruik trouwens ook de ovulatietesten van Action. Heb er vorige maand een goeie knaller mee gehad.

16. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Oh echt, als ik dat ei eenmaal te pakken krijg.... :x vandaag wéér posi ovu test! Terwijl ik echt dacht dat ik hem had gevoeld! En mn temp is ook weer naar beneden... #bummer

Wbt tijdstip van testen, ik heb gemerkt dat ik juist 's avonds laat en 's ochtends beter test dan 's middags!

18. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland

19. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

LH is het beste te meten tussen 12u en 20u..
    Ik doe meestal rond 14.00u en rond mijn eisprong ook rond 18u
    (had vrijdag een knaller om 13.30 en om 18.00 nam de test alweer af. Zo weet ik dus iets preciezer wanneer mijn piek was).

@ryanne: oeh! Ik weet hoe je je voelt. Als mijn ex een kindje zou krijgen met diegene waarmee hij is vreemd gegaan bij hem, zou t ook even gek voelen.. (al ben ik blij dat hij mijn ex is nu en ik geen kind van hem heb, haha!)

20. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    zo ik zit weer bijna op t wachtbankje

Deel Deze Pagina