Nee was puur nieuwsgierigheid Het is mijn derde kindje en bij de andere 2 had ik ook zo'n pijn in mijn onderbuik en erge hoofdpijn. Ik ben 20 december gestopt met de pil en 23e netjes ongesteld geweest en daarna om de dag plezier gemaakt. Ik heb dus geen idee nog hoe mijn cyclus eruit ziet! Ik probeer het over een week of 2 nogmaals
Hmm, denk persoonlijk dat het dan niet zo is.. Ik zie zelf ook niets. je 'ongesteldheid' op de 23ste is een ontrekkingsbloeding, wanneer je nu ongesteld wordt is dat je eerste ongesteldheid. Je zou dan een eisprong en innesteling hebben gehad in 14 dagen tijd.. Er zijn vast verhalen dat het kan, maar beter geen hoop, dan valse hoop. Kan het alleen maar mee vallen. (hoop het wel natuurlijk).
Ik ben zelf geen kruidvat fan meer, in 2011 vond ik ze geweldig, tegenwoordig zie ik op élke KV een (grijs) streepje!
Welkom hier. Hier hetzelfde verhaal, ook onregelmatige cyclussen van gemiddeld 35d. M'n eisprong weet ik nooit, ik voel ze helemaal niet. Kan het enkel adhv ovulatietesten weten. En nu gestart met temperatuurkaart, mss geeft dat me meer duidelijkheid. De bruine afscheiding kan verschillende oorzaken hebben: - innesteling: gebeurt meestal tussen de 8e en 10e dag, dan kun je enkele dagen licht bloedverlies hebben (spotting) - blaasontsteking: je kan door blaasontsteking altijd een vaginale infectie oplopen - je cyclus kan ook overhoop liggen waardoor je tussentijdse bloeding hebt, te zien hoe erg het bloedverlies is. Hopelijk heb ik je hiermee wat verder geholpen, en hopelijk is het een innestelingsbloeding.
Ik even veel vals positieve streepjes gehad de laatste tijd met kruidvat, dus zou er niet van uit gaan.. Kijk m'n indroogstreep.. Word er gek van, mensen die beweren dat kruidvat dat niet heeft.. Op welke dag ik ook test van m'n cyclus.. Ik krijg altijd een licht streepje en ben echt niet zwanger, bloed was toen ook getest.. Hahaha ik lig ook al dubbel.. Ookal weet ik niet hoe iedereen er uit ziet, ik zie het toch al voor me.
Ze verschijnen overigens pas na een half uur wachten hoor, als je echt binnen de tijd een streepje ziet dan is het wel positief, maar probeer er mee aan te geven dat ik heel veel teleurstellingen heb gehad door die rotte tuurstreepjes.
Apart joh! Die van mij verscheen wel binnen 5 min maar ga er ook vanuit dat hij niet juist is gezien het gewoon nog niet kan. In iedergeval bedankt voor jullie aanvulling
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik was voor het laatst 19 december ongi en hoop deze ronde dat het raak gaat zijn. Ik ben op 2 jan begonnen met een ovulatietest deze was meteen positief en 3 jan al beduidend minder en in de avond lichter dan het controle streepje. Ik heb rond deze tijd veel geklust met mn lieve partner dus wie weet gaat het raak zijn. Mijn NOD dag is denk ik 17 jan... Ik kan gewoon niet wachten om te testen... het duurt zo lang! Mag ik ook op de lijst? SYTHARA, 25 jaar, 2de ronde, 1ste kindje NOD:17 Jan
De eersten zitten alweer op het wachtbankje, succes meiden! Hier nog helemaal niet met eisprong/klussen/etc bezig, mijn hoofd zit vol met andere dingen, gek he? Denk ook dat ik deze maand toch niet ga ovutesten, elke dag in een potje piesen is ook geen pretje hihi. Gewoon iets vaker vrijen dan anders en de 29ste indien nog geen ongi een zw.test doen. (Zeg ik nu, kijken hoelang ik dat volhoud...) Zoonlief is vannacht ziek geworden hij ligt nu eindelijk lekker te slapen, kan ik ff zp-en Ok geen KV testen doen dus. Heb er nog drie liggen is toch zonde om ongebruikt weg te gooien he ik maak eerst mn wondfo dipsticks op voordat ik een kv doe. Moet hij wel eerst positief zijn natuurlijk! Oja ik heb wel eens een omowitte kv gehad hoor, ook geen indroger. @sythara. Wachten duurt inderdaad lang, maar jij kan al aftellen! Succes hoor
Hier even een ego berichtje. Ik had zondagochtend een positieve ovulatietest. En s avonds kwam de pijn. Ik denk daarom ook dat mijn cyclus deze maand iets korter is. Mijn NOD mag dan ook verplaatst worden van 22 januari naar 20 januari. Wil iemand dit op de lijst aanpassen svp? We hebben vrijdagavond, zondagochtend en gisterenavond geklust. (Mijn vriend kwam er gisteren zelf mee). Hij zei, is morgen niet te laat, omdat je zondagavond zo'n last had. Nu had ik gisteravond na het vrijen ineens een heel warm gevoel in mijn buik. Net alsof hij in de brand stond. Herkent iemand dit? Is dit een goed teken? Vandaag een omowitte ovulatietest. Dus denk dat mij vriend gelijk had en dat vanavond te laat geweest zou zijn.
2 jan voor het eerst met een ovu-test gestart, ik had geluk het was meteen positief. Ik heb een klein schema gemaakt wilde ik graag even delen