Hey Dames! Ik vanmorgen kort licht bloedverlies. Zit op dag 17 in mijn cyclus. Deze is normaal 28 a 29 dagen. Ben wel bekend met bloederige afscheiding vanaf 5 dagen in cyclus, maar niet in deze fase. Wat denken jullie dat het kan zijn? Kans dat het een innestelingsbloeding was? Veel geklust tm dag 12 van mijn cyclus, maar weet niet precies wanneer mijn eisprong is. What are the odds?
Waarschijnlijk heeft de zwangerschapstest mijn ovulatie aangegeven deze heb ik zojuist gemaakt. Vanavond maar aan de klus
Uhm... meestal komt een eisprong toch rond dag 14? Dag 17 van een normale cyclus lijkt me dan wat vroeg voor een innesteling. Weet je wel heel zeker sat je eisprong al geweest is?
Wat gek ik zou zeggen dat een zwangerschapstest dat niet hoort te doen.. meten toch andere hormonen.. Misschien al zwanger??
Soms kan er ook wat bloed vrijkomen tijdens de eisprong, omdat er een bloedvaatje is geraakt bij het vrijkomen van het eitje uit de eierstok. Kan mij niet voorstellen dat dit een innesteling is, tenzij je zeker weet dat je een hele vroege ovulatie gehad hebt, op dag 12 ofzo.
Sinds half september houd ik mijn temperatuur bij via Fertility Friend (=FF). Zie hieronder het linkje. Inmiddels heb ik al aardig wat geleerd over het tempen. Wat wil je weten, misschien kan ik je vragen beantwoorden? Houd jij je temperatuur ook bij via FF?
Breek even in, zat per ongeluk in verkeerde lijstje Euh marjolein25, volgens mij kan dat niet hoor. Andersom geloof ik wel, dus met ovutest een zwangerschap aantonen, maar ik zou maar even een cbdigitaal halen, want volgens mij ben je hartsikke zwanger en dan waarschijnlijk al wat langer dan vier weken. Soms denk. Je ongesteld te zijn, maar is het een bloeding van je zwangerschap. Dus hophop, morgen een cb digital halen! Ik hoop het voor je!
Misschien ben ik beetje onduidelijk geweest, deze foto is mijn ovulatietest die ik net hebt getest! vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan van kV en daar zag ik een licht streepje! Vandaar dat ik denk dat die zwangerschapstest mijn ovulatie aangeeft. Morgen nogmaals testen
Ja die zwangerschapstest slaat wel erg op hol!! Dus denk ook zwanger Nee weet niet wanneer ik mijn eisprong heb in mijn cyclus, maar dag 17 lijkt me weer erg laat?
Ik ga denk morgen ook de cb digitaal ovulatietesten kopen...maar de vorige keer dat ik er naar keek vond ik ze echt super duur! Heb donderdag echo en dan kan ik pas maandag weer dus kan ik t weekend testen... Succes dames op t wachtbankje!! Ik hoop dat ik er snel bij mag komen!!
Uhm, ik denk dat iedere lezer hier even schrok hahaha, ik dacht ook dat het een zwangerschapstest was hopelijk over twee weken wel zo'n knaller! Veel klusplezier vanavond
Ik lig echt in een deuk om jullie berichten Hier laatste dag ongi en dan kunnen wij ook eindelijk aan de klus! Hoop zo dat het gaat lukken! Ik heb ovulatietesten van KV, maar ga ook CB halen (je weet het nooit)