Oooh heerlijk B&J!! Echt wel jaloers!! Ik lig met de kat op schoot een film te kijken en spekjes (zoete) te eten.. huh ik vond die dingen nooit lekker Oo.. is t een teken?? Super spannend allemaal.. Meiden ik zou tegen jullie willen zeggen veel klus plezier! En inderdaad beter vaak en voor de fun dan geforceerd, dat dan weer wel! Succes met de kruimeldief
Vrij gevraagd van werk zodat jullie lekker kunnen klussen of vrij van t klussen.. dat zou minder zijn Toch maar proberen te verleiden anders maar ipv de kruimeldief een natte dwijl proberen
Een mannenoplader?? Waar kan ik die vinden? Die wil ik ook hahaha. Ik lig met de hond op schoot tv te kijken. Hij is vandaag jarig. Ik wil ook ben en jerry maar heb het helaas niet in huis
Haha ik ga ook maar eens een kruimeldief aanschaffen haha! Is weer eens een andere tip om zwanger te worden ipv randjesfietsen, hete douchestraal op je buik of tarwekiemolie haha
Ja weet ik smee maar ik gok liever een keer op te vaak als te weinig wij doen het om de dag. En rond eisprong de ene dag in de ochtend en proberen de volgende dag in de avond dan is het alweer 36 uur verder. Hoewel deze ronde op zaterdag maandag en vandaag.
Ja ook ik maak me gek in mn hoofd.. aargh Zaterdag, maandag en dinsdag geklust. Gister had ik positieve ovulatietest.. vriendlief ligt al op bed, die had hoofdpijn en was moe. Heeft morgen nog zin om te klussen denken jullie? Help
Misschien morgen vroeg!? Ik zal het nog wel doen morgen wanneer het lukt !! Je weet maar nooit westen stoepen net te vroeg Ik zit me ook steeds gek te maken.. Snap er niks van die cb testen van vandaag
Zeker proberen!! Zoals de andere zeggen er is een grote kans! Zelfs na de ei sprong heb je nog wat uurtjes... dus doen!
Hahaha....moet wel lachen om jullie . Vrijen zeker doen....snelste zaadcel doet er ongeveer 45min over en de langzaamste 12uur om de eicel te bereiken. En inderdaad geen verwijt voor jezelf dat je te vroeg gestopt bent . @wondertjeindemaak: wat zijn jouw problemen? Slik je ook medicatie? @bibi: raar van de cb. Ik heb alleen ervaring met dipsticks en die zijn bij mij altijd betrouwbaar geweest.