Euhm...als de cb negatief is, krijg je normaal gesproken een "leeg" rondje? Vind de dipstick inderdaad positief. Ik zou iig daarvan uitgaan.
Uhm, het klussen is toch juist het leukste aan zwanger worden? Straks op de wachtbank, dat is het ook niet hoor...... Zo typisch, soms is de spanning leuk en soms juist helemaal niet! @bibi vreemd zeg, cb negatief met een knaller van een dipstick. Ik weet niet wat je nu moet denken... @moon77. Bedankt voor dit feitje, dat wist ik niet. Maar ik ga mn ei niet opsporen dus deze ronde heb ik er persoonlijk niks aan hihi Veel mannen met hoofdpijn trouwens :x net nu je ze nodig hebt.... De mijne gelukkig niet, ik ga zo douchen en scheren en vul de rest maar in
Haha, hier gelukkig ook geen hoofdpijn bij Vl. Wij duiken zo ook het bed maar in Nee ik koop morgen nieuwe testen van cb 20 stuks voor 15 euro dus kan dan weer helemaal losgaan haha.
Zo ff een heel boekwerk bijgelezen haha .. Moet wel lachen om de verhalen hoor. Kruimeldieven whahaha Nou ik laat soms gewoon spontaan wat vallen op de grond tja moet het dan toch oppakken
Ik heb Hashimoto, antistoffen tegen de schildklier zodat deze minder snel gaat werken. Ik slik nu 1,5 jaar medicijnen daarvoor. Euthyrox. En jij?
Noujaaaaaaaaaaa Zet FF mn ei tóch op de 5e ipv de 7e?! Wat ís dat toch?? Konden we maar ff binnen kijken....
Heey dat kan niet, dat is onze smoes, tssss, mannen met hoofdpijn, waar gaat dit heen? Hier heb ik dinsdag posi ovutest gehad, zondag, dinsdag, woensdag geklust, vanavond weer, morgen ook weer? Of heeft dat geen zin meer? Anders kan het ook voor de fun nog eens
De bedoeling is om morgenavond/zaterdagochtend te gaan klussen maar ik heb nog geen cervixslijm. Ben bang dat ik dan niet vruchtbaar ben. Of hoe zit dat precies? Overleven sperma ook een paar dagen zonder cervixslijm? Ik schreef 30 dagen maar meestal is het 28/29 dagen en dan zou me eisprong zondag/maandag moeten zijn.
+1! Maar die foto is gemeen (rijmt) Ben gezond aan het leven, door de week geen ongezonde dingen, behalve een koekje bij de thee 's avonds haha. Ik zat eerst in de 1-15 dec groep en daar was het heel erg rustig, ben blij dat er hier veel dames zijn die gezellig kletsen en leuke opmerkingen als de stofzuiger opmerking etc. Er op zetten (y) Heb vandaag een witte string aan (voor degene die het graag wil weten hahaha) en toen ik toen straks naar t toilet ging zat er een heeeeel klein beetje oud bloed met slijm in.. Maar zit nog maar op 5dpo (zondagochtend) dus van een innesteling zou nog geen sprake kunnen zijn . Zit nu id. trein, straks even kijken of t meer is geworden.. Apart toch? Forum nu even via de iPad, dus zal even apart reageren op andere berichtjes.. Iets makkelijker.
Doe je ook aan ovu testen? Anders daar eens mee beginnen als die positief is dan springt je ei na 24 uur maar binnen 48 uur dan zit je over het algemeen goed
Witte string??? Dan kan je het wel goed zien ben benieuwd waar het vandaan komt! (Niet de string das een beetje raar 😕
Nog 10 dagen wachten... Zucht!! Oh en ik zit in de trein en moet plasseeennnn! Had niet moeten drinken.. Nog een uurtje. Ik vind het trouwens ook belachelijk dat mannen opeens onze smoes van hoofdpijn gaan gebruiken . Oké, klaar met de reacties. De meeste berichten waren gezellige onzin berichtjes (love it!)