Nod lijst 16 t/m 31 januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebi34, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Hema ;)

Maar als t een zwarte zou zijn, dan zou ik het niet gezien hebben, denk ik.. Vandaar de info over de kleur erbij ;)

2. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    En, hoe gaat het met de klus dames?? Kan toch niet zo zijn dat de mannen ineens de afhakers zijn?! Die van mij 'zeurt' altijd dat we het vaker moeten doen, nou hij kan het krijgen ;)

Dinsdag was mijn laatste ongi dag en ik ga vandaag beginnen met ovulatietesten. Heb die van de Kruidvat, de CB heb ik besteld dus zijn (hopelijk) onderweg.. Wat raden jullie aan: vandaag beginnen met om de dag testen of is dat nog te vroeg aangezien ei waarschijnlijk pas volgende week woensdag is?

3. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Ik bedoel natuurlijk KLUSSEN :p

4. Angela123

Angela123 Niet meer actief

Ja daarom wel handig! (Moet ze dan maar ook eens aanschaffen ben nl fanatiek zwarte ondergoed draagster)

5. Angela123

Uhm ik ben test verslaafd dus zal je geen normaal antwoord geven maar ik begin altijd een week na m'n menstruatie. Dat heeft deze maand wel geleid tot twee keer (3-1 en 7-1) knallers van testen. Maar goed geziene mijn lichamelijke klachten houdt ik die van 7 januari aan 😃

6. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    @hartendief: innestelingsbloeding kan tussen 5dpo en 10dpo optreden, dus kan toch zo zijn hoor!

@gewoonsamen: ik zou de eerste week na een menstruatie gewoon aan e sexytime gaan wanneer je zin hebt. En vanaf dag 10 (bij een normale cyclus van 28 dagen) zou ik dan beginnen en dan om de dag....
    veel plezier in ieder geval.

7. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    In het topic 1 t/m 15 januari zijn er echt veel meiden op roze zeg!
    Hopelijk zet die trend door in dit topic.

Is er trouwens iemand die de LIJST bijhoudt?
    Ik zou wel willen, maar we hebben een Apple PC ipv een gewone laptop, dus die kleuren neemt onze PC niet over. Moet dan alles met kleur handmatig in de BBC codes schrijven, en dat is mij toch een behoorlijke klus!

8. Angela123

Ja echt he! Hoop dat het hier ook zo is!
    Ik denk dat de eerste over een paar dagen zich al melden

9. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik doe nog niet aan testen dit is ronde 1 en ik werd laatst gelijk zwanger. Net met poepen (sorry) kwam er eerst wit/geel slijm en met afdrogen was het doorzichtig en rekbaar. Misschien toch de eerste dag vruchtbaar dan zit morgen en zaterdag klussen precies goed.

10. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hallo meiden,

Hier vanmorgen weer temp van 36,7 afgelopen weken zat ik steeds op 36.5. Houden jullie dit ook bij? Dat betekend toch dat ik in mijn vruchtbare periode zit? Wel apart dat je het zo snel weer vergeet! Hoe gaat het met jullie vandaag?

11. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Klets niet zo veel meer mee hier! Had het toch nog even zwaar met mijn miskraam denk. In het weekend een Pandora bedeltje gekocht van een vlindertje en nu ineens gaat het wat beter. Heeft het toch een plek gekregen.....:)

En begin meteen goed, want deze dagen zijn het vruchtbaarst voor mij. Gister al een redelijk positieve ovu test van de Action. Vind die testen toch wel heel fijn. Test overigens 1x per dag, zodra ik thuis ben van mijn werk, dus zo rond 18:00uur. En ze lopen mooi op!:) Dus al aan de klus geweest en vanavond weer testen en hopelijk is hij nog donkerder als gister!

En wat een gezellige praat ook hier zeg. Zie ook nog wel veel bekenden. :( En iedereen zit een beetje in de klustijd. Maar ik lees dat er nu ook mannen komen met hoofdpijn klachten, nou gelukkig gaat het bij ons niet zo! VL kijkt gewoon mee op de ovu testjes. Dat vind ik toch wel heel fijn, maakt het klussen nog wel gepland, maar ligt er weinig druk op, want we weten dan beide dat we in onze vruchtbare dagen zitten!
    Las ook iets over zwangerschaptesten straks. Nou ik heb in November te vroeg getest. Kreeg toen 4 dagen voor NOD al een licht streepje en dacht echt dat het gelukt was. Maar helaas niet zo, dus voor dames waarbij de drang heel groot is, een tegenvaller is echt groter. Las een reactie van Chriss, er zijn veel mensen die daarna een VMK krijgen….. Ik heb nu ook tegen VL gezegd dat ik geen zw testen meer ga halen en wacht gewoon mijn NOD af. Ben ik dan nog niet ongi, ga ik CB digitaal halen, dan is het ook niet wachten op een streepje, maar meteen duidelijkheid.
    Oja voor degene die de lijst bijhoudt, mijn NOD mag naar 25 januari!:D

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik zal er straks ff naar kijken, als zoon slaapt.

13. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Joehoe!! :D

Bijgevoegde bestanden:

14. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    @ armanda wat fijn dat je het een soort van plekje hebt kunnen geven.

@ al die klussende dames succes!

@ en de dames op de wachtbank ook

Ik heb gister via een site dipsticks besteld die je 6 voor nod kan gebruiken en een hele dure digitale cb die zijn echt duur maar die gebruik ik dan alleen maar als het echt zo ist just to be safe en staat leuk op de foto denk ik
    Kben echt een muts hoor ;)

15. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Het is nog steeds gezellig kletsen hier zie ik wel :).

Mijn ovulatietest geeft nog steeds geen knaller aan. Wel merk ik dat mijn borsten weer wat gevoeliger worden. Ook zo'n klacht die het laatste jaar is op komen zetten. Pijn vanuit mijn oksel naar mijn (vooral linker) borst. Soms zelfs met pijnlijke knobbels.
    Al een mammografie van gehad en gelukkig niets ernstigs, maar ik schrik er toch steeds weer van. Ga dan toch weer voelen en zoeken, druk dan weer te hard zodat het beurs wordt, dus nog gevoeliger etc. vicieuze cirkel...;)

Hier zondagavond 2x:$ geklust en dinsdagavond. Manlief vroeg wel of ik nu in mijn vruchtbare periode zat. Heb hem maar een beetje in het duister gelaten, want als hij het gevoel heeft dat hij moet "presteren", dan komt er niks van (als je begrijpt wat ik bedoel).

Hopelijk komt m'n ei snel, dan kan ik ook op het wachtbankje gaan zitten...

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    #636 Yupgup, 9 jan 2014
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
    Ik heb gister ook digitale dure CB met indicator besteld haha! Was nog vrij goedkoop ook, 2 voor 15. Maar als je bedenkt dat ik daar 50 dipsticks voor had kunnen bestellen... pfffffft!

17. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Hier liggen ook nog steeds 2 cb met indicator maar waren tot december goed!! Ze zullen vast hun werk nog wel doen!!

18. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Hmmz die van mij was 13 volgens mij voor 1 niet goed gedaan ach dat krijg je om 2 uur snachts haha

19. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Jeej bibi! Aan de klus!

Armanda, fijn dat je je tijd hebt genomen, miskraam is niet niks. Na mijn vroege miskraam nam ik me ook voor om niet meer voor nod te testen, vorige ronde toch stiekem weer gedaan :). Testdrang, grrr, ik houd mezelf weer voor dat ik pas de 20, op mijn nod ga testen, hoop dat ik het red.

20. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Ik ben aan het twijfelen om opnieuw met ovutestjes te starten, ben ook reeds aan het Tempen geslagen (ml vind het zo stom) en hoop hierdoor wijzer te worden. Ook dosis Clomid is verhoogd, dus ga ik ervan uit dat we nu toch niet meer kunnen missen?

Ene moment zo happy, andere weer o zo bang voor de teleurstelling.

Deel Deze Pagina