Nod lijst 16 t/m 31 januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebi34, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28

Haha:)

2. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Hahaha pugga! Groot gelijk, blijven oefenen, je haalt de test van zelf.

Echt een gezellig club hier. Was ook echt een actieve club vandaag, haha! Als iemand vandaag niet heeft gekeken, moet ze heel wat pagina's terug lezen.

@hier: last van maagzuur en opboeren :s niets raars gegeten ofzo (soms na pittig eten wel eens last van).. Apart!
    Ik herhaal voor mezelf:
    ' T is geen kwaaltje, nee! Het is geen kwaaltje. Maak jezelf niet zo gek
    Hartendief! Nee, testen heeft geen zin, je moet nog 9 dagen wachten.. '

Ps. Sommige mensen vinden mij altijd een bitch :D

3. Angela123

Angela123 Niet meer actief

Zeker gezellig hier!

En nog niet testen hoor hoe moeilijk het ook is! (Ik test nooit te vroeg haha groeit m'n neus al??)

4. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik woonde ook in Arnhem! Boulevard heuvelink die herenhuizen. Maar toen bleek m'n ex vreemd te gaan en heb toen gelijk de huur op gezegd en weer terug de kant van Deventer op verhuisd ;) achja gelukkig maar anders was ik nu niet met m'n vriend geweest. En hij is alles wat ik maar kan wensen in een man.

5. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Haha yupgup jij moet eigenlijk nog een dag langer wachten!

Nou hopelijk kan ik vanavond wel op een normaal tijdstip in slaap komen. Eerst nog even mn zwangerschapsvitamines en boeken verstoppen. Mn moeder komt morgen langs :D

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @Chriss. Heh bah wat jammer! Echt balen, sterkte, hopelijk snel weer goed nieuws!

@ryanne. Waarvan ken ik dat zinnetje in jouw onderschrift? Komt me zo bekend voor. Lullig trouwens van je collega. Ze moesten eens weten....

@4dogs82. Jeetje, heb je niks beters te doen? Wat een werk, die lijst. Maar nu ziet het er weer tiptop uit, chapeau! :)

@smnee dat is balen dat je nu een lading zaadjes moet missen voor het onderzoek. Wbt je testen ik zou nog even doortesten want vind hem nog niet echt knallen.

@modigliani. Had je een koperspiraal? Zo ja, dan loopt je cyclus als het goed is gewoon door dus kan je best je eisprong al zo snel hebben. Zou leuk zijn natuurlijk!

Ik moet nog steeds om het hele mannen-met-hoofdpijn-gebeuren hihihi :-D

7. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Z'n Kane - Dreamer, die hij voor Guusje zingt toen ze overleden was, omdat 1 van de miljoen zaadcellen hun zoontje werd en ze met z'n drieën waren daarna, vond het zo'n. Mooie tekst en emotionele clip.

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Overlaatst kwam hier de schoonmaakster, terwijl een hele doos vol met ovu- en zwangerschapstesten in de kast stond waar zij moest wezen. Met het cyclusschema erbij en al :):) ik weet niet of ze snapte wat het was, ben bang van wel, maar ze heeft er niks over gezegd...

9. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Jeetje wat wordt er veel gekletst zeg! Even drie uurtjes niet gekeken, kan ik gelijk 3 pagina's inhalen!:D

Net even heerlijk ontspannen op de bank Gooische Vrouwen gekeken. Nu lekker naar bed en het daar nog even gezellig maken :p

Ovutest van vanmiddag werd al iets donkerder dan die van gisteren, dus er is een ei onderweg lijkt het!

Fijne avond allemaal!

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Oja nu je het zegt. Is indd een mooi nummer.

11. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Wij gaan morgen ochtend naar de gyn voor een tweede intake gesprek. Ik weet al niet eens meer wat er allemaal gebeurde bij een eerste intake... gaan in ieder geval morgen ochtend ook nog even testen, wie weet is het positief en scheelt het alleen maar weer gedoe bij de gyn. Kunnen we direct door voor een echo... we wachten het af.
    Ik ben de laatste tijd wel erg moe, snel een vol gevoel als ik aan het eten ben, stemmingswisselingen, steken in mijn onderbuik (niet eens rechts of links wat ik normaal gesproken heb bij een eisprong)... dus geen idee wat dit kan betekenen...
    We gaan uit van het slechtste, kan het altijd mee vallen als de test anders blijkt te zijn..

12. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je chntl.

Wij hadden laatst onverwacht visite, toen hebben we ons lesje ook wel geleerd en alles goed verstopt :D

13. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik heb morgen om 9 uur eerste gesprek bij de gyno, ben een beetje zenuwachtig. Heb m'n cyclusschriftje klaar gelegd en zal een net onderbroekje aan doen, niet een zebraprint met kant en glitter haha.

14. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Succes morgen die gesprekken hebben!!

15. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Succes, Ryanne bij de gyno!

Zo, hè hè, uitgeklust hier! Toch besloten dat gister de laatste keer werd voor dit ei, vanavond rust, haha! Nu op de vertrouwde wachtbank. En klinkt misschien gek, maar ben nu al een vlaag misselijk, had ik ook toen ik met mijn vroege miskraam. Ik hoop dat het een goed teken is, maar probeer mezelf niet al te gek te maken:)

16. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Goedemorgen dames,

Hier vanmorgen erg beroerd wakker geworden bah! Gelukkig nog 1 dagje werken en dan lekker weekend.

@bibaboe spannend hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

17. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Hallo dames,

Jeetje wat wordt hier veel gekletst GEZELLIG !!
    Ik zou ook graag bij de groep komen als dat goed is.

Even een klein stukje over mezelf. Ik ben 30 jaar en vorig jaar 30 januari mama geworden van een fantastisch klein mannetje. Voor de zwangerschap van onze zoon heb ik 3 miskramen gehad.
    Net voor de kerst vorig jaar kwamen we erachter dat ik weer in verwachting was, alleen met oud en nieuw is het weer mis gegaan. Omdat dit miskraam nummer 4 was ben ik gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis. 20 januari mogen we dan ook daar heen voor een intake. Voor de zwangerschap van onze zoon ben ik ook bij het ziekenhuis geweest en toen raakte ik dus zwanger. heb toen heel veel echo's gehad en 9 maanden later hadden we een prachtig kindje.

Ik hoop dat 2014 ook voor ons een mooi jaar gaat worden en dat wij een brusje mogen krijgen.

Het is een beetje veel om alles terug te lezen dus ik ga vanaf nu gewoon mee lezen :)

Mag ik ook op de lijst aub

Kleinduimpje, 30 jaar, ronde 2, kindje 2, NOD 28 januari

18. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hier hadden wij ook besloten om op de wachtbank te gaan zitten! Echter is mijn temp vanmorgen weer gestegen dus denk dat het beter is om het vanavond nog 1x gezellig te maken :)

19. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    En daar gaan we weer... op het meest afschuwelijke bankje!
    Fijne dag allemaal!

20. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Heej meis!

Ik herken je nog van de vorige topic. Wat balen dat het met Oud en NIeuw is misgegaan. Maar wel fijn dat je nu meteen naar het ziekenhuis kunt.

Welkom in iedergeval bij deze topic!:D

Deel Deze Pagina