Nod lijst 16 t/m 31 januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebi34, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Is toch erg maar doorklussen heb ik nu geen zin in hahaha

Wow 73 mamas to be nou hopelijk dan ook 73 babys (of meer als er nog meerlingen tussen zitten haha)

2. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    ja babyboooom 140 kindjes ;P :D

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ehhh, dan wil ik wel een van die 6 mama's zijn met een éénling hoor!!

#striae
    #tekleinewoning

4. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Mijn man zegt altijd een tweeling erg leuk te vinden. Maar lijkt me echt enorm zwaar!!

5. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Ik zei vroeger altijd graag een tweeling te willen.
    Kom ik nu wel op terug hihi met onze drukke zoontje lijkt me dat erg zwaar, bij ons komen geen Tweelingen voor in de familie dus de kans is klein.
    Maar zal wel graag 3 kinderen willen;) maar vriendlief denkt daar anders over...

6. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Ik zou er ook graag drie willen maar geen tweeling haha want mijn zoontje is ook net een minidraak.

Nu maar hopen dat het ons gegunt is.

7. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Uhh mijn voorkeur gaat ook naar 1 (voor nu). Lijkt me heel erg zwaar om er 2 te hebben en je aandacht te verdelen!

Ik duik mijn bedje in, even opladen voor een klusweekend :)

8. Sythara

Sythara Actief lid

3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Stay at home mama en Pedagoog.
    Doorn
    Hallo lieve meiden.
    Wat een heerlijk geklets weer hier, Leuk. Even twee dagen afwezig geweest van het forum, omdat mijn mama er was. Kan onopgemerkt baby praat houden omdat mijn zus al volop zwanger is.. haha.
    Leuk om alles terug te lezen! Tot nu toe lees ik elk berichtje!

Ik wil alle nieuwe mensen welkom heten hier!!

En voor een aantal welkom op het wachten bankje waar ik me ook bevind.

@Ryanne, wat vervelend en ik wens je sterkte en vooral veel geluk toe. Goed dat je het probeerd te relativeren! KNAP!

@Hier ik had eerst wel klachten in mijn buik.. maar ben bang dat t een blaasontsteking is ipv tekens.
    Heb sinds een paar dagen steeds aandrang. Niet dat t pijn doet ofzo maar alleen dat gevoel. Voor de zekerheid even een kuur van Roter gehaald en als dat niet werkt naar de huisarts. Het maakt me bang dat t een mogelijke zwangerschap in de weg staat :(

Maar probeer hoop te houden en kan gewoon niet wachten om te testen!!!

9. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Hier net klaar met werken. Morgenvroeg weer vroeg op voor een voetbalwedstrijd van onze jongste. Kijken of ik manlief voor het opstaan nog even lief aan kijk :D

Een tweeling lijkt ons heerlijk! We hebben nu twee kinderen en hebben altijd een groot gezin gewild, maar door omstandigheden dus niet gelukt. Een tweeling zou onze wens in één keer uit laten komen.

Een moeder van school heeft 3 kinderen en wilden ook nog graag een 4e. Tot haar schrik is het een tweeling... Nu flink verbouwen en improviseren om alle kinderen in het relatief kleine huis kwijt te kunnen.

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Een meerling lijkt mij fantastisch! Ook zoals iemand hierboven al beschreef, wil ik graag drie kids en voor mijn man is twee meer dan genoeg! Dus hier is het meer dan welkom. En ruimtegebrek? Ten eerste hebben wij dat niet, ten tweede, daar is altijd wel een oplossing voor. Mijn vader was kind nummer elf, die had ook gewoon een bed hoor ;) wel gedeelde kamers maar hij heeft er heus geen trauma aan overgehouden hihi. Lijkt me juist gezellig, een groot gezin :)

@bibaboe. Succes morgenochtend! Ook met de voetbalwedstrijd van je zoontje naturlijk! *gniffel*

@sythara. Ik ben niet bekend met een Roter kuur maar vind je dat niet eng? Aangezien je bang bent dat een blaasontsteking een evt zwschap in de weg zou staan... Leuk dat je zus ook zwanger is, straks mss samen zwanger?

11. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Nog even een vraagje, nu we hier toch zo vrij zijn met z'n allen :D

Blijven jullie nu ook bewust langer op je rug liggen na de gemeenschap? En houden jullie er qua standje ook rekening mee?

Wij doen soms nog wel even een "vluggertje" onder de douche, maar ik vind het nu zo zonde dat al die kleine zwemmers verdwijnen in het putje hahaha.

Dus nu verplicht op bed en heel burgerlijk op m'n rug:p

12. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Euhm, ja houden er beetje rekening mee blijf wel even wat langer op me rug liggen(meestal missionaris):D

13. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Ik ben ook langer blijven liggen :) normaal altijd snel richting badkamer om te ehm schoonmaken hahaha

Zijner dan trouwens standjes die de boel ehm een handje helpen?
    Heb me daar nog niet zo in verdiept

Ik ben trouwens benieuwd wanneer de eerste testjes binnenkomen hier

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik denk van jou :p wanneer ga je testen?

Hier: mij maakt het niet zoveel uit welk standje, goeie zwemmers halen het sowieso wel tot de eindstreep ;)
    Manlief doet liever missionaris en dat vind ik prima :D

15. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Grappig!! Even opgezocht wanneer ik zwanger ben geraakt haha!!
    Gelukkig ergens beetje beschreven
    Heb het even hier onder geplaast..

Vanmiddag heb ik getest en jawel me ovulatietest was knaller dan de teststreep!! Daarna ook een digitale ovulatietest gedaan en die gaf een smiley Vanmorgen nog geklust.

Waneer is het beste om weer te klussen??

Hoihoi,,

Hier sinds gisteren hele dag last van me onderrug en steekjes in me liezen vooral s avonds. Ook sinds vandaag last van me heupen als ik loop vooral,zelfs nu ik op de bank lig.
    Eergisteren s avonds lag ik om half 10 al in bed ( ben een avond mens ) en gistermorgen werd ik een beetje beroerd wakker( snachts plassen normaal nooit)
    Vannacht gedroomd dat ik zwanger was! haha
    En op die moment best last van afscheiding.
    Dit alles heb die vorige 2 rondes niet gehad, en jullie?

Groetjesss!!

16. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Hihihi ben ik zo erg?

Ja ik weet het ben een muts word zelf ook gek van mezelf :D

17. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Ik test ook erg vroeg hoor!!:D

Zie net stukje verder in mijn oude topic dat ik 12 september een positieve ovu test had en 22 september heel licht positieve had getest!!
    Dus dan 9dpo :$ wow!! Haha :D

18. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    9dpo dat zou bij mij 5 dagen voor nod zijn als ik alles btje snap. Das zondag :D

19. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Hihi dan komt het wel opeens erg dichtbij :D
    Maar 9 dpo is erg vroeg hoor! (Zegt een vroege tester:D)

20. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Vind het zoiezo spannend ik heb namelijk echt het gevoel alsof het gelukt is. Dus aan de ene kant wil ik het natuurlijk weten lijkt me geweldig om een positieve test te hebben maar ook heel spannend wat als ik niet slaag voor de test

Deel Deze Pagina