Kan me voorstellen dat je het ondertussen graag wil, als je 38 bent. Je bent nu een jaar bezig of wel al langer? In de mmm of nog niet? Sorry, ben nieuw hier, maar probeer alles te volgen/lezen van mensen in dit topic! Zojuist een dikke blauwe ader over mijn borst en tepel ontdekt, nog nooit eerder gezien. Goed teken?
Ik kreeg zojuist over de post de nieuwe catalogus van babydump inclusief een paar witte babysokjes Ik heb me echt nog nergens aangemeld Zou dit een teken van boven zijn??
Blauwe aders worden wel als zwangerschapssymptoom genoemd ja! Hoopvol!! (Duim duim). Nee, we zijn nu zo'n 8/9 maanden bezig, waarvan de laatste 3/4 wat gerichter ( met temperaturen en ovulatietesten). Als het deze x niet raak is, ga ik naar de huisarts.... Hopelijk is dit niet nodig.
Dat smeppen vind ik ook wel interessant! @iedereen met syptomen oowwww spannend! #blunder ik was gisteravond beetje melig en ik zeg tegen ml (in bed terwijl ik op zn hoofd klop) kom doe je kunstje krijg je koekie......had ik beter niet kunnen zeggen resulteerde in een lachsalvo van hier tot gunter. Ik blij dat mn ei al voorbij is en dat we toen genoeg geklust hebben. btw moet de hele dag nu al aanhoren kom doe je kunstje krijg je koekie
hahahaha die moet ik onthouden alhoewel die van mij is verslaafd aan taart als ik hem een taart beloof doet tie veel
Haha, die Angela! Enne mooie banner , staat gelijk met die van mij. Hoop dat de volgende banner ook hetzelfde zegt, oftewel zwanger... Hier ook al wat vage klachtjes, in ene was ik me toch misselijk vanmiddag, en vannacht heel levendig gedroomd, ook met nachtmerries, dat was wat minder. Had ik ook extra last van bij mijn vroege miskraam. En ook best wel moe enzo. Maar ik ga me er niet te veel op proberen te focussen, al is dat soms wel wat lastig.
Zeker had ook helemaal niet op die van jou geklikt en mn gegevens ingevuld en ik hoop dat we de volgende inderdaad beide andere melding hebben! Alleen mijn fase is langer dan die van jou misschien dat ik jou klachtjes over 2 dagen ook wel heb . Voor nu heb ik absoluut nog steeds geen pijnlijke borsten wat dus voor mij eigenlijk abnornaal is, gister avond constant kramp in mn kuit (kreeg spontaan nachtermerries van mn eerste zwangerschap). Iedere dag hoofdpijn cq. zeurderig gevoel. Krampjes, plopjes, rommelende, en soort druk op mn onderbuik. Maar goed alles valt te verklaren naar iets anders.
Hoi meiden, ik wil graag ook op de lijst Vandaag een mooie ovulatietest dus ik heb mijn nod kunnen vaststellen Cosy, 28 jaar, ronde 4 (1e ronde na mk), 1e kindje, nod 26 januari
Je eisprong vindt plaats BINNEN 24-48 uur na het bereiken van de maximale hoeveelheid LH-gehalte. Kan dus ook al een uur zijn na je (knal)positieve test. Sommigen zien hun knalpositieve test niet. Ik gelukkig wel en voel mijn ovulatie ook .
@bibi: had vl trouwens nog hoofdpijn ? @petrouschka: is het jullie eerste? Hier over paar maandjes ook alweer 37 . We hebben natuurlijk al een kindje, maar dat is helaas geen garantie dat het nog eens lukt.
Net even met vriendlief het gezellig gemaakt Hij is zich ervan bewust dat hij de komende dagen ook nog moet presteren maar hij kijkt er naar uit zegt hij Ben benieuwd wanneer de eerste testen verschijnen en de lijst roze gaat kleuren. Volgens mij is januari gewoon een hele mooie maand, de lijst van de eerste helft van januari staat inmiddels op 27 zwangere Whoejoeee dat willen wij natuurlijk ook!!
Zie je maar weer dat sommige dingen toch anders zeggen bij de action testen staat er in de bijsluiter na 24 uur maar binnen 48 uur. Gelukkig net als jou voel ik hem ook ik verga dan van de pijn ondanks dat alles toch die testen doen hoe bedoel je onzeker haha.
Haha, ja erg hè?! Hier ook erg pijnlijk. Maar wel mooi om te zien hoe de testen en je lichaam dan overeenkomen, vind ik . Ik gebruik de dipsticks van z&k.
Hmm.. Ik lees dat er best veel zijn met symptomen. Ik heb eigenlijk helemaal geen symptomen en zit op 6dpo... klopt dat wel?
kan je hoeft niet altijd wat te voelen. Bij mijn zoon kwam ik er pas achter toen ik al een aantal maanden niet ongesteld was geweest. (toen was ik zeer onregelmatig ongesteld)