Owja en even voor op het testlijstje zou iemand me op 18 januari willen zetten ( Doet gewoon met de rest mee haha )
Ai, dat is niet fijn! Als ik naar je temperatuurkaartje kijk, zou ik denken dT je je ovulatie gisteren, op cd16, gehad hebt. Maar wel " handig " dat je de eisprong voelt. Ga je ook SMEPpen? Op je eerdere vraag: nee, we hebben al een lekkere bijdehante dochter van ruim 3,5 jaar. Eerdere zwangerschap is inderdaad geen garantie. Maar ik hoop zo dat we trend van het 1 t/m 15 Jan. - NOD-forum gaan doorzetten. Bijna net zoveel zwangeren als ongestelde meiden. Dat op zich is al bijzonder!
@angela en bibi: blijf nog maar even zitten, dan is mijn plekje lekker warm . @bibaboe: kan een keertje gebeuren hoor! Knuffel. @petrouschka: o ja, dat is waar....ff vergeten . Nou heb vannacht een erg korte nacht gehad...gingen pas om half 3 slapen en om kwart over 7 was ons mopje alweer wakker . Daarnaast ook paar keer wakker geweest, dus mss daarom vandaag tempverhoging?? Morgenochtend of middag nog maar een keertje denk ik. We hebben net een uurtje voor de hevige pijn kwam opzetten nog effe cosi gedaan . Had alleen liever vanmiddag wat in mijn mandje willen hebben . Verder is sinds 21.15u ons mopje alsmaar aan het spugen . Echt alles er onverteerd weer uit....alles onder . Nu al zo'n 5/6 keer inmiddels...pfff echt niet leuk .
Ochjee wat vervelend!! Beterschap voor je meisje !! hopelijk kun je vannacht toch nog een beetje bijslapen..
WEEKENDTESTERS Vrijdag 17 januari: Hartendief 12DPO Zaterdag 18 januari: Bibi24 8DPO Zondag 19 januari: Juf1985 12 DPO Ryanne1991 13 DPO Marjolein25 12DPO Angela123 12DPO AngelaV 11/12 DPO
Weer veel gekletst vandaag. Hier is de eisprong geweest. Vandaag witte test en gisterochtend heb ik hem denk gevoeld. Zag dat er al een lijstje was met testers. Ben benieuwd hoe roze de lijst volgende week al kleurt. Hopelijk heel veel roze!
Nee, eigenlijk niets aan de hand...beetje hoesten en wat snotterig. Afgelopen dagen wel in bed aan het hoesten geweest. Ze wilde vandaag wel veel eten viel me op. De rozijntjes van vanochtend zijn er zelfs onverteerd uitgekomen . Ze ligt nu eindelijk weer in bed...hartstikke moe natuurlijk, was net al in slaap gevallen met het licht aan en de deur nog open. Dus even afgewacht, licht uit en deur dicht....bingo wordt ze weer wakker en huilen natuurlijk. Nu hopen dat ze zo weer de slaap kan vatten...dan kunnen wij ook een poging gaan wagen....pffff
Ik wil wel bij zondag op het testlijstje. Deze maand voor de eerste keer ovulatietesten gebruikt, bij de andere zwangerschappen was het niet nodig. Dit keer duurt het echter al wat langer dus vandaar. Maar ik merk dat ik daardoor ineens veel meer (valse) hoop ga krijgen omdat je de bevestiging hebt gekregen dat je op de juiste dagen intiem bent geweest. Ook weet ik niet of ik als het niet lukt nog wel verder wil proberen ivm met het steeds groter wordende leeftijdsverschil tussen de kinderen. ML wil nog wel dus daar zijn we het nog niet over eens. Maar dat bij elkaar maakt de druk deze maand wel veel groter merk ik en de teleurstelling mogelijk straks ook.
Ach gossie, wat sneu. Het ziet er zo ellendig uit bij die kleintjes. Hee veel beterschap en hopelijk een redelijke nachtrust!!
Moon beterschap voor je dochter! Hopelijk blijft het nu goed gaan. Zojuist naar de film Soof geweest, ik vond hem echt heel grappig. En soms pijnlijk herkenbaar haha.
Kort samen gevat: vanaf de eerste pos ovutest doe jet het drie dagen achter elkaar, dan een dag rust, dan nog een dag. Zou kans op zwangerschap optimaliseren. SMEP Step by Step - Sperm Meets Egg Plan