Nod lijst 16 t/m 31 januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebi34, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @petrouschka: dank je, ja inderdaad....zo zielig :(. Zou willen dat ik het over kon nemen....

@bloesem: dank je. Hoe oud zijn je andere kindjes dan? Wel herkenbaar van: hoe lang ga je door?!?

Nou, ik ga een poging wagen. Trusten dames! Tot morgen.

2. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    WEEKENDTESTERS

Vrijdag 17 januari:
    Hartendief 12DPO
    Petrouschka 11 DPO

Zaterdag 18 januari:
    Bibi24 8DPO

Zondag 19 januari:
    Juf1985 12 DPO
    Ryanne1991 13 DPO
    Marjolein25 12DPO
    Angela123 12DPO
    AngelaV 11/12 DPO
    Bloesem ?? DPO

----------------------
    Ik was van het lijstje gevallen......
    Bloesem, laat je nog weten hoeveel dagen DPO je bent (Days past ovulation)?

3. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    Inderdaad, slaap lekker iedereen!

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    En daarbij nog randjesfietsen ;)!

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Zoooo wat is er weer veel gekletst! :D

@gewoonsamen. 29ste is ook mijn nod, duurt nog ontzettend lang!!! Nog even geduld dus... Fijn dat je man er wel zin in heeft
    @4dogs82. Dus jouw nod is vervroegd? Mooi! Dan kun je al eerder testen. Wij gebruiken trouwens precies dezelfde 'tactiek' :) (om de dag klussen)
    @pugga. Wie weet is het een teken ;)
    @angela123. Hahahaha grappig, maar niet zo geschikt voor in bed misschien? Hihi
    @moon77. Achhhh niet leuk als je kindje zo moet spugen :( hopelijk knapt ze snel op.
    @bloesem. Herkenbaar, daarom heb ik deze maand ook geen ovutesten gedaan, om frustratie te voorkomen. Hoe oud zijn je andere kids?
    @petrouschka. Leuk dat je er ook weer bent! Ik heb een dag niet gelezen en ben al een half uur aan het bijlezen haha.

Voor mij duurt het dus nog even voordat ik kan testen. Misschien doe ik een week later wel mee maar dat weet ik nu nog niet.

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    12 berichten op drie kwartier tijd :$ en dat midden in de nacht haha
    Hoezo moeite met de tijd doden tot testen :p

Edit: moon veel beterschap voor je kindje, slaap lekker

7. Angela123

Angela123 Niet meer actief

owjee dat is rot! ik vind persoonlijk leeftijdsverschil niet erg mijn zoon is nu 10,5 en als ik nu zwanger mag zijn dan is hij 11 als ik beval.

@moon beterschap! mijn ventje kwam net ook al naar beneden en voelt zich niet goed :( ik denk dat ik deze week de ziekenboeg in mag

8. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Gaan jullie eens ff slapen ja!!

Iemand vroeg over Den Haag, zoon is bij opa en oma en het is de 3e keer in 20 maanden, maar de vorige keren waren we gewoon thuis en had hij het niet 'door', zeg maar. Nu wist hij toen wij weggingen zonder hem, dat t niet klopte... best sneu.

Ik ga pitten, trusten!

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Moet kunnen toch?
    Truste

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    O nee, ik hoop t niet!

11. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Welterusten, dames!;)

12. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Heb het gevoel dat het deze maand niks gaat worden voor mij terwijl ik eerder just dacht van wel. Heb nu echt zo iets van laat maar komen dan ben ik van dat gestres af

Pfff word echt moe van mezelf zeg

13. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Goedemorgen! Iedereen wel een beetje een goede nachtrust gehad ondanks zieke kids? Mijn vriend kreeg ineens spontaan griep en heeft de hele nacht moeten spugen. In al die jaren nog nooit bij hem mee gemaakt arm schaap.

Niet dat ik valse hoop wil krijgen want ik zag verder geen innestelbloeding ofzo maar gisteravond om 22:32 kreeg ik ineens krampen als of ik ongesteld moest worden. Duurde een minuut of 3 denk ik. Heel apart. Maarja misschien komt het nog nav het inwendige onderzoek van de gyno. Pff was niet comfortabel dat gedruk en gevoel in je baarmoeder met haar hand.

14. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Nou zeg julle gebben allemaal een fijne nacht gehad zeg *not* ziek kindje zieke vriend. En tot midden in de nacht op het forum haha

15. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

ooh al die zieken! Heb ik vorige maand gehad, met 36uur was het ook weer over, maar wat was ik beroerd!

Als ik nu moet overgeven, dan wil ik dat het komt omdat ik in verwachting ben.

Heb het gevoel dat er iets meer spanning op mijn borsten staat, maar ze doen niet pijn. toen ik gisteren lag te lezen op mijn buik met kussen er onder, lag dat niet zo fijn.
    Verder is het metaalachtige smaakje er niet constant, dus dat zal wel geen symptoom zijn.

Nog een week tot nod, maar vrijdag testen, hoe goed gevoel ik had, dat goede gevoel is echt helemaal over, ga gewoon ongesteld worden! (stukje zelf bescherming..)

Zo naar de sportschool, pilateslesje (lichaam en geest ontspannen, hoop dat t werkt, haha!) nu eerst even de was wegwerken, strijken en VL ligt aan de andere kant van het land brak in zijn oude kamertje, haha!

Fijne zondag:)

16. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ petrouska 13 dpo

@ Moon en Adriana. Oudste is bijna 5 jongste wordt in juni 3 dus het verschil is niet extreem groot. Maar hoe graag ik ook nog een kindje wil, ik wil niet eindeloos in de fase van baby, peuter zitten. Omdat het dan langer duurt voordat ze allemaal in hetzelfde school/opvang ritme zitten en ik eigenlijk op mijn werk ook nog wat hogerop wil waarbij het handig zou zij als ik onder schooltijden zou kunnen werken. Ook denk ik dat hoe groter het leeftijdsverschil is hoe minder je met elkaar als gezin activiteiten en uitstapjes doet en dat je vaker gaat opsplitsen terwijl ik het juist leuk vind om met zijn allen dingen te ondernemen En mijn man wordt 40 wat ik persoonlijk al wat aan de oude kant vind. Dus er komt steeds vaker het stemmetje, misschien is het wel goed zo. We hadden in eerste instantie ook afgesproken om het tot eind 2013 te proberen en anders het daarbij te laten. Allemaal praktische persoonlijke bezwaren dus. Maar is wel lastig om het definitief te beslissen om te stoppen merk ik.

17. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Zelfs 's nachts wordt er druk gekletst!

Gaan jullie nog iets leuks doen deze zondag? Hier straks even een rondje hardlopen met lief en verder een relaxt dagje!

Gister hebben vriendlief en ik het gezellig gehad, raden jullie het aan om het dan maandag weer te doen of kan vandaag ook? Ik lees van alles over de kwaliteit van het zaad wat slechter wordt als je het elke dag doet...

18. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!
    Beterschap voor alle zieken.

Krijg steeds meer blauwe aders over mijn borsten, zit nu (denk ik) 7 dagen voor mijn NOD (ken mijn cyclus nog niet). Gisteren alleen bij mijn linkerborst een blauwe ader, nu ook mijn rechterborst (2 blauwe aders) en wat meer kleine rode adertjes overal.
    Wel gek.. Op deze manier ga ik er steeds meer in geloven, maar ben zo bang voor teleurstelling. Vanmorgen uiteraard (te vroeg) getest en nog steeds negatief (zit vermoedelijk op 7 dpo).

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @bloesem: lastige situatie. Maar je moet gewoon doen wat je gevoel zegt. Als je nu stopt heb je er misschien eeuwig spijt van! Het is even de vraag hoe graag wil je nog een kindje en weegt dat op tegen je wens om carriere te maken en wat eerder 'uit de luiers' te zijn.

@gewoonsamen. Ik zou het denk ik vanavond nog een keer doen want je had een posi ovutest.
    Hier vanmiddag nieuwjaarsreceptie van de (hele grote) familie. Leuk om iedereen weer eens te zien! Daarna uit eten met broer en schoonzus.

Hoe gaat het met de zieken?

20. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Goede morgen!!

Hier gelukkig goed geslapen
    Was gisteren wel anders elk uur gezien op de klok en dan ook nog een hele dag werken.
    Nu lekker een pyjama ochtend en vanmiddag gaan we op kraamvisite
    Hopelijk voelen de zieken zich snel beter !!

Deel Deze Pagina