@Yupgup is jou zoon nou zo groot of is die van mij klein? Mijn zoon was met 1,5 jaar 78,5 cm en 10.7 kg
Die van mij is kolossaal Inmiddels 93 cm en 15 kg (hij is aangekomen, spekkie!). Beetje balen, want veel dingen mogen niet meer na de 15 kg. Kinderzitje in winkelwagen, fietsstoeltje voorop, etc... Denk dat die van jou ook wat aan de kleine kant is toch? Tenminste, maat 80/86 was toch gemiddeld met 12 mnd?
ik loop al een paar dagen ambetant mijn borsten doen pijn en voel me paar dagen misselijk zou het zo zijn ben curieus moet nog wachten tot de 19e met vroege test en met een gewone op 22ste dit is mijn eerste ronde laat mijn man nu al de kattebak poetsen want kunt nooit weten mijn vitaminen al weze halen kunnen er tegen maar vol zenuwen want in november miskraam gehad dus hoop dat het een plakbeebje wordt het is onze laatste dus ga er wel keihard van genieten
Kan het zijn dat je vanaf de innesteling al genoeg HCG produceert om een test te doen kleuren? Ik heb namelijk nu al een paar uur een zeurend gevoel in mijn lies, en het trekt door naar mijn bovenbeen.... Dat had ik toen ik zwanger raakte van zoonlief... zou het streepje op de eerste test wel verklaren?
Ik had gister op 4dpo iets rood bloedverlies. Echt helder. Maar daarna niks meer. Maar lijkt mij te kort om al een innesteling te zijn toch?
Ik zou morgen op controle met hem maar ik moet dan werken dus ga een andere dag. Ben benieuwd hoe groot hij nu is. Thuis op de weegschaal is hij 13 kg en vandaag precies 2,5 jaar. Hij heeft maat 92 in kleren en dat is voor 2 jaar. 80 is 1 jaar en 86 1,5 jaar. Was die van jou al groot bij geboorte?
mijn zoontje draagt al paar maandjes maat 92 en wordt in Maart 2 jaar. Is hij dan ook groot? Heb hier niet echt vergelijkingsmateriaal
Ik heb met m'n lh piek wel en streepje op een zwangerschapstest gehad. Een super duidelijke trouwens. Was toen echt niet zwanger en had echt mijn eisprong. Met een kruidvat test. Dus dat het onmogelijk is ben ik niet mee eens. Ik heb er zelfs een foto van bewaard. Zal in m'n volgende ronde met m'n lh piek nog een keer zwangerschaps test doen dan kunnen jullie het zien dat het echt kan. Deze foto is van april tijdens m'n lh piek.
Weet je wat het is.... hcg en lh bevatten beide dezelfde dingen. Neem maar aan dat lh uit 2 delen bestaat, en hcg bestaat uit diezelfde delen + een extra deel. Nu zou het in mijn optiek wel kúnnen dat een test op lh reageert, maar het zou niet mógen kunnen! Het valt mij op dat het altijd met kruidvat testen is. Dan lijkt mij, dat er ergens een fout in de kv testen zit... (Ik vind je test overigens wel erg donker. Heb je destijds ook een bloedtest gehad?)
Pfff hier al 2 dagen enorme steken ter hoogte van mijn rechterlies.. Het doet echt pijn.. Maar zou nog veel te vroeg zijn.. Zit nu volgens ff op 5dpo
Wooow, zon donkere streep ook! Waarom deed je eigenlijk een zw test? Of wist je niet dat je toen rond je eisprong zat?
@mamajnl: op de onderste zie ik wel wat zonder echt te turen. Spannend! @yupgup: op beiden zie ik het streepje, dus ook nog na het "wassen". Wel spannend zo vroeg. Wanneer ga je weer testen? @rest: sorry...wel gelezen maar ben het vergeten . @hier: pffff....mopje sliep denk ik rond half 1 vannacht en was erg onrustig. Om half 8 sowieso wakker en toen ik ernaar toe ging, bleek dat ze toch in bed nog een keertje wat gespuugd had . Na 5/6 keer was ze blijkbaar nog niet leeg. In d'r haar etc, dus kon meteen weer bed verschonen en voel me zo rot dat ik het niet gemerkt heb . Ze was erg moe en lag om half 12 alweer te slapen. Wij nog een poging gewaagd om gezellig te doen, maar waren zo moe dat het niet lukte . Uiteindelijk heb ik toch nog een paar uurtjes kunnen bijslapen en hebben rond half 4 toch nog gezellig gedaan . Om half 5 mopje maar wakker gemaakt en bij binnenkomst rook ik een enorm vieze poeplucht. Bingo....diarree door pyjama en slaapzak heen . Ze heeft amper gegeten en ook niet veel gedronken helaas, maar ze sliep om 19.45u alweer....arm schaapje . Over onze kans twijfel ik weer enorm. Vrijdagmiddag en gisteravond cosi geweest, maar een uurtje erna begon mijn hevige ovulatiepijn dus ben bang dat we beter vrijdagavond en gistermiddag hadden kunnen vrijen. En vandaag was denk ik sowieso te laat . Maar goed, we moeten nu weer afwachten....blegh. Is mijn plekje nog of al warm op het bankje?
Zo te zien hebben de meeste een leuk weekend gehad en ik zie al de eerste testjes voorbij komen!! Spannend!!!