Nod lijst 16 t/m 31 januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebi34, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    #1141 Petrouschka, 13 jan 2014
    Laatst bewerkt: 13 jan 2014
    Gewoon melden dat je bezig bent zwanger te worden en datje nog niet zeker bent of het nu het geval is. Gebruikt de tandarts een loden schort.
    Kan prima, heb ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook gedaan.
    Ze zeggen toch vaak dat een zwangerschap een tand kost....(onder invloed van hormonen kan het gebit aangetast worden).
    Sterkte in ieder geval!

2. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    Via gebruikerinstellingen (linksboven) kun je je handtekening wijzigen.
    Als je daar de link van je FF pagina plakt, dan komt het standaard onder ieder berichtje te staan.
    Laat maar weten of het lukt.

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Bedankt voor de beterschapwensen :)! Het gaat al wat beter...geen spuug en diarree tot nu toe. Ze lag alweer vroeger in bed....echt zielig als ze zo zijn :(.

@armanda: ja ik gebruik ook ovulatietesten :D. Tempen, testen en ik voel hem :)....al het zekere voor het onzekere hihi.
    Maar heb jij wel negatief getest? Misschien ben je nog steeds zwanger, if misschien niet helemaal schoon??

@hartendief: erg hè die pillen? Nam ze ook tijdens vorige zwangerschap, maar 1 doosje, want vond ze echt zo vies. Vooral door de visolie :)! We aten/eten ook niet zoveel vis. Ik ben toen overgestapt naar gravitamon....:). Maar heb een gezond mopje gekregen hoor ;)!

@barbara: balen meis :(.

@tuurtesters van gisteren: nog getest vandaag?

4. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    WEEKENDTESTERS

Vrijdag 17 januari:
    Hartendief 12DPO
    Petrouschka 11 DPO
    Sythara 15 DPO

Zaterdag 18 januari:
    Bibi24 8DPO

Zondag 19 januari:
    Juf1985 12 DPO
    Ryanne1991 13 DPO
    Marjolein25 12DPO
    Angela123 12DPO
    AngelaV 11/12 DPO
    Bloesem 13 DPO
    AnElisa 14 DPO
    Momo81 11 DPO

5. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1145 Bbtje, 13 jan 2014
    Is dat zo, dat steken in de lies "altijd" een goed (voor)teken is?
    En steken in/bij de uh.. vagina?

WEEKENDTESTERS

Vrijdag 17 januari:
    Hartendief 12DPO
    Petrouschka 11 DPO
    Sythara 15 DPO

Zaterdag 18 januari:
    Bibi24 8DPO
    Bbtje 14dpo

Zondag 19 januari:
    Juf1985 12 DPO
    Ryanne1991 13 DPO
    Marjolein25 12DPO
    Angela123 12DPO
    AngelaV 11/12 DPO
    Bloesem 13 DPO
    AnElisa 14 DPO
    Momo81 11 DPO

6. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    #1146 Petrouschka, 13 jan 2014
    Ik ben bang dat het inderdaad nog geen innestelingsdip is ( en die hoeft ook niet altijd aanwezig te zijn om toch zwanger te zijn. En soms heb je die temperatuurdip, maar blijk je achteraf niet zwanger).
    Als ik jou was zou ik voorlopig doortesten. En zodra de testen donkerder worden, dan 2 keer per dag testen, rond 12.00 en rond 19.00 uur. Dan kun je je piek beter waarnemen.

7. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Zijn er helemaal geen testers vandaag??:D

Zondag duurt nog langgg:(

8. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Petrouschka,

Mooie temp meid. Lijkt idd op mijn kaartje. En nu morgen omhoog met die temp.;)

X

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Pfff...zat net ff in nod topic van eerste helft Jan te kijken...echt veel zwangeren. Krijg meteen weer het gevoel dat ik geen positieve test meer in handen zal gaan krijgen ;):(.

10. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Zoals je weet in december had ik dat ook en check mijn banner. Kop meid en niet opgeven. Er kan vanalles nog gebeuren.

X

11. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    #1151 Petrouschka, 13 jan 2014
    Zegt helaas niet altijd dat het raak is, maar ik duim voor je. 👍
    EDIT: die steken in je vagina, dat is dan wel weer vaker een goed teken, volgens mij! Owwwww....zo spannend hè?!!
    Konden we maar alvast een preview nemen in onze buik om te zien wat er gebeurt!

@(VAGE)SYMPTOMEN EN HOOP: De maand voordat ik zwanger werd van mijn dochter (nu 3,5 jaar) heb ik allerlei klachten gehad: misselijk, krampen, zelfs zin in bepaald vlees, dat ik normaliter niet zo snel zou eten, maagzuur, opgezwollen buik en gevoelige borsten en tepels. Waarschijnlijk is het bij 13 dpo mis gegaan, zeker weten doe ik het niet ( tja, vreemd, ik had toen nog geen vroege testdrang, heel bijzonder).

De maand erna had ik totaal geen symptomen, dus niet het idee dat het raak was. Absoluut 0,0 klachten. Ik ging mijn laatste test "opmaken", nog met de gedachte erbij van " het zal wel weer niet, maar dan ben ik in ieder geval van die stomme laatste test in huis af!".
    En tot mijn grote verbazing had ik binnen no time twee dikke strepen!!

DUS: wel of geen klachten of symptomen: het kan nog!
    Ook zijn er veel vrouwen die ook pas na hun NOD positief testen, omdat je dan wat mínder snel hcG aanmaakt. Dus geef de moed niet op bij 5 dagen voor NOD, dames!!

( maar dat wachten......man oh man..... Iemand zin in een spelletje dammen of kolonisten van Catan op het wachtbankje? :p )

12. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb niet echt steken in mijn lies, maar wel in mijn vagina, ik verschiet er steeds door. Ze komen onverwacht en zijn vreselijk pijnlijk. Ook tijdens het autorijden en dat was iets minder fijn en praktisch. :D

Haha, spelletje.. gezellig!
    Ik ben ondertussen wel klaar met het wachtbankje, maar helaas.. ik moet nog even. ;)

13. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik heb toevallig kort voor mijn NOD in December getest en daar kwam nog een streep. Maar heb vorige week ovu testen gebruikt en die lopen netjes op en daarna weer af. Dus weet niet waar ik het opgeblazen gevoel van heb. Toch iets te veel gegeten met kerst denk. Al zegt de weegschaal dat er maar 1 kilo is bijgekomen. Het gekke is alleen dat ik ook met vlagen misselijk blijf. Achja mijn lichaam is me voor de gek aan het houden denk!

Maar mooi dat jij toch je ei hebt gevoelt. En wanneer is je NOD dan? Want dat kan ik uit je banner niet halen!

14. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Bedankt voor de tip!:D

15. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Pas op dat je geen urineweginfectie hebt. Heb ik gehad en dan voel je ook pijnlijke steken in je vagina..

Ik heb al sinds vanacht zeurend gevoel bij m'n lies maar ik twijfel of dat niet door het hoesten komt.

Over een paar weken gaan we 3 weken naar zuid Afrika.. Spannend hebben we lang voor gespaard.. Volgens verloskundigepraktijk was dat geen probleem als je nog niet lang zwanger zou zijn. Dus ik hoop stiekem dat als onze familie ons dan van Schiphol ophaalde we kunnen zeggen we zijn met z'n drieën terug gekomen.

16. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook aan een blaasontsteking zitten denken, omdat ik veel naar de wc moet, maar ik plas veel (in een keer bedoel ik dan ook), heb geen pijn en drink veel, dus het lijkt me niet waarschijnlijk.

@ Ryanne: ik zal voor je duimen!

17. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

(L) zuid afrika! Heb er een tijdje gewoond (Kaapstad) en daarna rond gerezen met VL. (van Kaapstad naar Port Elizabeth, gevlogen naar Durban, van Durban naar Kruger Park en via Johannesburg na een half jaar weer naar huis) Wat ga je allemaal doen (route etc).

18. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Gaaf! Wij hebben alleen tickets voor de rest moeten we het nog uitstippelen, we komen aan in Johannesburg, daar wacht de huur auto op ons, dan willen we naar Sabie rijden en twee dagen even wennen en dan door rijden naar het krugerpark voor een paar dagen en daarna weten we het nog niet goed.. We willen iig niet helemaal naar Kaapstad rijden dat vinden we te ver in 23 dagen.
    Kun je mij anders Prive nog wat tips geven als je die hebt? Zou gaaf zijn!

19. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Meer vrij als 23 dagen konden we niet nemen, we hebben 150 per dag te besteden. Dus mocht je nog mooie plekken of lodges weten in dat budget?

20. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer heb je nou precies cervixslijm? Ik dacht en hoopte dat ik gisteren de eisprong had. Maar vandaag kwam er heel veel cervixslijm. Moet de eisprong nog komen? Of kan je ook cervixslijm hebben na de eisprong?

Deel Deze Pagina