Haha ja, 'streepje oid' inderdaad Denk morgen weer een nieuwe test, maar wil eigenlijk pas donderdag testen!
Nu lekker 4 dagen werken. Vandaag 2 keer veel slijm gehad en nu in de avond niks meer en wat steken gehad. Ik let nu op alles moet dat denk maar niet gaan doen maar is zo moeilijk
Via ebay/amazon zijn ze nog veel goedkoper. Ongeveer 40 cent p/st. Je betaalt bijna altijd alleen voor het merknaampje erop!
Hier is mijn ei nog nergens te vinden. komt waarschijnlijk ook door de mk. Ik blijf mooi mijn ovu testen doen. Kan wel zijn dat mijn NOD naar februari schuift, maar dat vinden jullie vast niet erg
je tast nog even in et duister kleinduimpje, hoop dat er snel duielijkheid is.. Is zo'n duurdere test dan niet beter? Of is het echt puur de naam? Het zal toch wel wat van beide zijn? Ik vraag het me echt af. @moon77 Gaat het alweer wat beter thuis?
Een duurdere test is ongetwijfeld netter gesneden, vertoont minder indrogers, is de inkt gelijkmatiger van verdeeld, etc. Maar geloof me: als jij op NOD test en hij is roze, dan zie je dat op een goedkoop testje ook echt wel!! Om daarna naar de winkel te rennen voor een digitale CB... Bovendien, als je zo testverslaafd bent als sommigen... (ik, ahum). Dan scheelt het heeeel veel in de portemonnee.
Fijn dat de eerste zwangere is gespot! Je weet wat ze zeggen als er één schaap over de dam is... Ik heb zelf 15 testjes voor iets van 7 euro inclusief verzendkosten via Amazon. Moet de eerste nog gaan proberen Wil iemand eens meekijken / -denken? Ik heb normaal een regelmatige cyclus, met mijn ei rond cd13 ofzo. Nu zit ik op dag 19 en nog geen temp stijging. FF geeft nog geen kruis. Gisteren veel moeten plassen en vannacht rond 2 uur enorm pijn in mijn buik rond mijn navel gehad. Was na een uurtje wel weer gezakt zodat ik verder kon slapen. Vandaag alleen een beetje zeurderig gevoel in mijn buik overgehouden. Dit is onze eerste ronde en zijn ook druk bezig geweest met klussen en heb slijm en bmm gecheckt (zie mijn kaartje in onderschrift). Zou ik ineens een late eisprong hebben of misschien toch al een innesteling? Alvast bedankt voor jullie reacties
Speciaal voor jou een actiontest gedaan net (ok, ik was zelf ook wel een beetje nieuwsgierig). Wit, witter, wittest.
poeh mipsie, misschien innesteling? Wie weet, straks maar testen... toch wat duidelijker beeld van zwtesten. Ik vroeg ernaar omdat ik ook niet teleurgesteld wil worden straks als hij positief aangeeft wanneer het niet zo is...
Of je ei is vannacht geweest, dan zou je morgen wel tempstijging moeten hebben, of hij komt nog... gebruik je ook ovutesten?
ik zit op 8/9 dpo testen heeft geen zin nog, heb uit nieuwsgierigheid al wel een keer gedaan, maar dat was te vroeg voor innesteling zou hebben kunnen plaatsvinden. Ik wilde eigenlijk dat altijd al een keer gedaan hebben ...
Hier 8 testen in huis.. nog niks gedaan. Maar ben pas 6dpo. Heb nog steeds rare steekjes in mn onderbuik. Alsof er een elastiekje knapt. Verder jeukt mn hele lichaam
Nee, vond die niet nodig omdat ik altijd vrij regelmatig ben en het nog maar ronde 1 is. Vanochtend was mijn temp in ieder geval al boven de 36,3, waar FF vorige maand de horizontale lijn zette...
Haha, heb ze ook al een paar weken in huis, nog niet getest, maar wel regelmatig even naar de verpakking gekeken triest of niet?
Oh oh oh... dat wachten.... Heb iets van 4 testen klaarliggen, 1 vroege test en drie CB met indicatie. Vriend en ik zijn van plan maandagochtend samen de vroege test te doen. Mijn partner kan niet wachten - we willen zo graag... Maakt het tegelijkertijd ook extra spannend. Wat als het dus gewoon ook NIET zo is?? Vertellen jullie je partners alles mbt hoe je lichaam functioneert? De pijntjes, de sensaties? Ben zelf nogal schaamteloos en vertel alles - vooral omdat het zo in mijn lijf gebeurt en hij er als buitenstaander sowieso (nog) niet 'bij kan'. Veel symptomen hier sinds 1 dpo: - borsten gespannen, inmiddels groter en de aderen lopen nu zichtbaar van hals tot aan tepels, die ook wat donkerder zijn (alsof iemand er met een bruin potlood een rand omheen getekend heeft en het vervolgens ingekleurd - moe, moeier, moest - sinds 4dpo: honger - sinds 4 dpo: vlagen van misselijkheid - vandaag bijna race naar wc - sinds 5 dpo: scherper ruiken - sinds 5 dpo: beetje witte afscheiding - vrijwel meteen na ei: veel dromen - en krampen in lage buik, lage rug, kietelen bij schaambot Eigenlijk dezelfde als toen ik zwanger was van mijn zoon. Maar toch...eerst een posi test . Zijn er nog meer meiden die maandag een (vroege) test gaan wagen? En doe je dat dan alleen of met je partner?