Ik slik prena fem van orthica. Ook duur maar heb graag wat goeds. Deze slik ik net als de vorige zwangerschap voorlopig nog wel. Ook zijn deze goed voor na de bevalling. Prima vitamines en voel me er ook goed bij
Ik gebruik dezelfde. Eerste gebruikte ik de zw.vit. van Solgar, maar die vond ik erg vies en lastig in te nemen. Voordeel is dat er meteen visolie in zit in die van Orthica
Ik werd dus echt heeeeel misselijk van die van Orthica! Heb ze ingenomen tijdens onze rondreis in de VS, daar ontdekten we ook dat ik zwanger was, dus wat dat betreft ideaal ivm minder voedzame maaltijden Bij een volgende zwangerschap ga ik verder met Etos Zwanger Zijn.
Ja hoor, dat klopt. Cyclus varieert/varieerde van 19-34 dagen, was de 22e ongesteld, dus zal wel 2e helft januari m'n NOD hebben. Weet t niet precies. Zodra m'n ei is geweest weet ik het, heb een vrij korte LF.
NOD LIJST 16 T/M 31 JAN 2014 16: Bebi34, 34 jaar, 2de ronde, 5de kindje (1vlindertje) Furby, 27 jaar, ronde ?, 1ste kindje Dreamer02, 27 jaar, ronde 7, 1ste kindje MMMarian, 31 jaar, ronde 10 (MMM), 3e kindje Jessica , 28 jaar, ronde 2, 1ste kindje 17: Yaisa, 30 jaar, ronde 7, 1ste kindje Wendy27, 29 jaar, ronde 30+-MMM, 1e kindje 18: Chriss, 28 jaar, ronde 2 MMM, 1ste kindje Lieveliefie, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Elf84, 29jaar, ronde 2 (na curretage), 1ste kindje 19: Hartendief, 25 jaar, ronde 7, 1ste kindje Petrouschka, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Zwangels, 31 jaar, ronde 30 (ronde 21 na vroege miskraam), 1e kindje 20: Momo81, 32jaar, ronde 3, 2e kindje Juf1985, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Lovely83, 30 jaar, ronde 3, 3e kindje Rozientje, 29 jaar, ronde 17, 1ste kindje 21: Starry, 29 jaar, ronde 5 na miskraam, 2e kindje AzA, 27 jaar, 2e ronde na bbz, 1e kindje 22: Mipsie, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje AngelaV, 23jaar, 4e ronde, 2e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, vierde kindje Lasas, 28 jaar, ronde 3 na miskraam, 1e kindje Vlindertje123, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Dribbel1978, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje 23: smnee, 22 jaar, ronde 18, ronde 5 na miskraam, 1e kindje Mamajen, 27 jaar, ronde 2, tweede kindje Angela123, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Nahlatje - 20 jaar - ronde 10 - 1e kindje 24: wondertjeinmaak, 25 jaar, ronde 15, 1e kindje Lix, 31jaar, ronde 9 , 2de kindje Marjolein24, 29 jaar, 1ste ronde 3de kindje 25: Mireille74, 39 jaar, ronde 14 (incl. 4vroege miskraam), 4e kindje AugustusMama, (nog) 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Claudia, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 26: Jemm, 23 jaar, ronde 6, 1ste kindje Bibi24, 3e ronde na mk , 2e kindje Chntl, 22 jaar, ronde 42, 1e kindje Armanda, 31 jaar, ronde 3 (1ste ronde na MK), 1ste kindje Flora01, 25 jaar, 9e ronde mmm, 14e ronde totaal, 1e kindje 27: Butterflyzz, 30 jaar, ronde 16, 1ste kindje 28: Bumbaaa,34 jaar, ronde 5 na miskraam, 4e kindje 29: Adriana85, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 30: 31: NOD? Yupgup, 25 jaar, ronde 2, 2de kindje Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0),Vlindertje (0) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
Vitamines: Op dit moment ben ik al weer een tijdje gestopt met van alles en nog wat in te nemen, heb foliumzuur erg lang geslikt, de pillen van Etos zwanger worden ook en ik heb ook tarwekiem capsules geslikt. Ik kijk vaak naar wat er in de aanbieding is en dan voornamelijk naar 1+1 gratis Ovulatie testen: Ik heb de afgelopen ronde de testen van Aktion gebruikt en die vond ik persoonlijk goed dus vandaag weer even een ritje maken naar de Aktion om een paar doosjes in te slaan. De overige rondes heb ik de dipsticks van z&k gebruikt, ook prima te doen deze testen.
Heftig hoor!! Duurt wel lang dan voordat alles weer oke id....zal denk ik voelen als de dag van gister maar je hoort toch mensen die na een zwangerschap weer na 3 maanden zwanger zijn. Maar ja dit is wel iets anders natuurlijk. .. Succes met je sexytime en dan is t wachten
Ik denk dat het fantastisch is dat mensen dat doen!! Ik weet zelf,.zonder.ooit zelf zwanger geweest te zijn, dat ik heel snel mij hecht aan iets of iemand. Dus dat wordt te lastig om zelf.draagmoeder te zijn. Maar prachtig dat mensen dat willen want zo heb je toch je eigen dna maar dan gegroeid bij iemand anders.
Mag ik ook op de lijst? Mijn nod is 19 januari, eerste kindje. Cyclus van eigenlijk 28 dagen. Vorige periode echter 29. Misschien wel doordat ik door symptomen overtuigd leek zwanger te zijn. Maar helaas. Was ongepland, maar ZO gewenst dat het vanaf nu ook gepland is Dus zeg het maar; val ik dan onder ronde 2 of 1? Ook nog erg onbekend wanneer mijn eisprong is. Zat gisteren op dag 8 in cyclus.
Hoi dames mag ik hier ook op de lijst ? Mijn nod is alleen pas 2 februari doordat ik deze maand een wat langere cyclus has.
Ok ik wil toch even mijn verhaal kwijt aan jullie,, ik snap er werkelijk waar niets meer van.. ik heb hem ook even op een ander deel van het forum gezet.. sorry voor het lange verhaal.. hopelijk hebben jullie ideeën.. Ik heb dus PCOS (en mogelijk endometriose) en mijn cyclussen rond de 31 dagen.. Elke maand heb ik een soort pijn patroon.. 2 dagen voor mijn menstruatie heb ik krampen.. tijdens mijn menstruatie iets minder, maar ook die eerste 2-3 dagen krampen en hevige bloedingen.. elke maand rond dag 12-13 van mijn cyclus begin ik enorme pijnlijke borsten te krijgen, rugpijn, buikpijn... dit houdt aan tot ongeveer dag 18-19 en dan is de top eraf.. (eisprong is dan geweest) De rest van mijn cyclus, dag 19 tot 31 op en af wat buikpijnklachten, misselijkheid, bekkenpijn, blaasontstekingen, echt extreem veel klachten en pijn waardoor ik eigenlijk met mijn gyn had afgesproken even een rustpauze in te lassen met een tijdelijke pil volgende maand.. Dus echt rotcyclussen al sinds ik van mijn spiraaltje afben.. Afgelopen cyclus werd ik 14 december ongesteld, op dag 31 dus.. normaal zo'n 3-4 dagen, nu ineens 9 dagen, en veel minder als anders.. 1 dag flink daarna alleen nog maar minimaal bruinverlies.. (en totaal GEEN pijn de dagen voor en tijdens de menstruatie) Ik had al zwangerschapstesten gedaan kruidvat 2v5, deze waren negatief. Dus ik ben ervan uitgegaan dat ik niet zwanger was.. Maar ergens bleef het toch in mijn hoofd spoken.. waarom heb ik geen klachten, waarom ineens na zoveel maanden pijn nu niets meer.. De gyn maakt elke maand echo's, en hij vertelde me dat ik op 2 manieren van mijn klachten kan afkomen, zwanger zijn of de pil slikken.. Ik heb even gewacht.. en belandde op cyclus 8.. nog steeds geen pijn? Hoe kan dat nou.. Superfijn natuurlijk, maar snap er niets van.. Toch even testje gewaagd.. een licht streepje.. binnen afleestijd, en bleef staan na doorspoelen met water.. ik doe het niet meer voor vage lijntjes, dus denk er verder niet meer over na.. Vervolgens, cyclusdag 12, geen aankomende eipijn? Nog vreemder.. Toch nog maar even een testje kruidvat 2v5, dezelfde vage lijn.. Nu op dag 17.. afgelopen dagen iets of wat lichte menstruatie kramp gehad, mag geen naam hebben, maar nog steeds niets van alle klachten die ik al maanden heb.. 6 testen verder (kruidvat 2v5 en action) nog altijd datzelfde lichte lijntje.. ik gebruik altijd kruidvat testen en nooit een vals lijntje gehad en nu 4 achter elkaar, en ook 2 actiontesten met vage lijntjes).. ik krijg hem wel op de foto maar zodra ik hem upload word de foto slechter en zie je hem niet, maar zo in het echt, ik hoef niet eens te kantelen.. Je zou toch verdorie denken zoveel vage lijntjes op een test binnen afleestijd kan niet, maar als ik zwanger zou zijn, zouden de lijntjes toch allang donkerder moeten zijn? Iemand hier ervaring mee? Oh ja, heb op dag 14 een ovulatie test gedaan.. knalpositief.. (terwijl ik elke maand mijn ei niet voor dag 18-19 heb.. ook al zo vaag) Ik wilde me huisarts bellen voor een bloedtest, aangezien ik nog steeds klachtenvrij ben in mijn cyclus, maar die is er pas 3 januari weer.. en door die onzekerheid wilde ik jullie meningen even horen En nogmaals, ik ben natuurlijk superblij met een pijnvrije tijd!!! Ik teken dr voor als het zo door mag gaan..
Mmmarian, dat is wel apart. Ik zou ook denken een zwangerschap. Die tweede streep, hoe licht dan ook, bevestigd dat er hcg aanwezig is. Misschien niet veel (meer?). Ik weet het ook niet... Wat balen dat je zo lang moet wachten op de huisarts. Kan je de gynaecoloog niet bellen? Ik ga voor je duimen Of.. Misschien was de bloeding een innestelling?
Had normaal morgen mijn NOD, maar vandaag was het al code roos, dus ik schuif weer een topic op. NOD 29-1 Zeeuwse, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje
Goedemorgen meiden Allemaal de beste wensen voor het nieuwjaar. Ik heb even een vraag! Afgelopen vrijdag ben ik gestopt met de pil en ik heb sinds 2 dagen nu erg last van mijn onderbuik. Hij is ook opgezet en bol. Temp. Is gewoon stabiel sinds mijn stopweek 36,5 met enkele keer een uitschieter! Wie heeft hier ook last van gehad? Gr Marjolein