Nod lijst 16 t/m 31 januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebi34, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi...ja dat kan ik, geef haar een doekje en ze vind het reuze intressant.
    Maar vaak gaat ze gewoon rustig spelen of doet ze een dansje op de muziek die mama dan aan heeft staan.
    Als ik ga zuigen en dweilen moet ze van mij op de bank zitten, nou is dat met zuigen geen probleem, want dat ding vind ze eng. Als ik dan dweil geef ik haar wat drinken en dweil mezelf naar de bank toe.

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Haha....handig :);). Hier ook één die graag helpt. Stofzuiger vindt ze niet eng. Maar trap en boven blijf ik nog lastig vinden. Nu doe ik het meestal op een kdv-ochtend ;).

3. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Heb ik ook gehad.
    Moest rond de 7 of 8 dpo volgens mij wel 2 of 3 keer naar het toilet. Het was geen diarree, maar het ging wel erg makkelijk om het zo maar even te zeggen.
    Ik ben echt wel een ranzig wijf he :D

4. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen mn dochter nog heel klein was, sliep ze op het geluid van de stofzuiger. Deed hem soms gewoon aan uit pure wanhoop haha.. nu wil ze er niks van weten en loopt er met een hele grote boog omheen.

5. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Hey dankje voor je antwoord :) Mijn ongesteldheid begon al raar deze maand eerst had ik ontzettend veel slijm ik dacht echt nu kan het wel is zo zijn het slijm zag eruit als eislijm veel rekbaar en doorzichtig maar mijn ei was al geweest (ovulatietest) 2 dagen later kwam het bloed totaal onverwachts normaal krijg ik 2 a 3 dagen van te voren bruin verlies en krampen dan weet ik alweer hoelaat het is toen dus niet tot op de dag van vandaag wat dat rekbare slijm inhield (kon niks vinden op google) maar goed mijn ongesteldheid zag er wel normaal uit alleen korter en minder 3 dagen met snachts niks terwijl ik meestal altijd doorlek normaal. Nu zat er amper wat op.. en de 2e dag een paar uur niks en de 3e dag weer wel en het eind van de dag weinig af en toe wat bruinverlies 4e dag ook af en toe nog wat bruinverlies.. maar heb het van me af geschoven bloed plus negatieve test is niet zwanger. Wanneer ik mijn ei verwacht is toch wel binnen nu en 5 dagen ieder geval ik zou nu al rekbaar slijm moeten hebben heb ik meestal wel 6/7 dagen van te voren. Maar nu voel ik me een wandelend "waterig slijm monster" het is wel een lang verhaal geworden ;) haha

6. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Hier ook idd geen diarree, maar wel "gemakkelijke stoelgang". Proest, zie hier twee ranzige wijven LOL.

Zo stom. Kom net op schoolplein om de kinderen te halen. En meestal sta ik bij nog twee andere moeders. Ik ben niet echt van het über sociale zeg maar ;). Beetje te onzeker. Vertellen ze allebei dat ze de kinderen naar een andere school gaan doen. Van de ene begrijp ik het wel. Al 3 kids en onverwacht zwanger van een tweeling. Dat je dan dichter bij huis gaat is logisch. Van de ander had ik het eigenlijk al eerder verwacht ivm ontevreden zijn over schoolbeleid.

Maar het rare is nu dat ik er gewoon heel erg emotioneel van ben. Kan wel janken:( Dat is toch raar?!? Tuurlijk is het jammer, en zou ik niet weten bij wie ik nu zou willen staan, maar om er om te janken...

Hormonen zijn toch rare dingen hoor!

7. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL

Echt vreselijk vies ben jij whahahaha...;);)
    Ik zit juist verstopt, ook leuk!

8. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Hahaha ik moet wel zo lachen om jullie. Iemand zei net den neem een wortel dat had iemand gister tegen mij moeten zeggen voor ik door de mcdrive ging haha en normaal hou ik helemaal niet zo van de mac maar de triple cheesburger hmmmm (ik had om een single gevraagd hoor maar was verkeerd gegaan kwam ik thuis achter)

En vervelende kindjes her nog 1 gelukkig eindelijk in slaaondus ik ben op de bank geploft ben kapot

Nog steeds niet etest andaag wel 2v5kv gekocht maarvzitten nog in de tas. Kvoel steeds plopjes in mn onderbuik. Hoop zo dat het een goed teken s. En net met boodschappen doen had ik mn zoontje in de draagdoek en zo'n lage rugpijn heb ik nooit met dragen.

Zo ga nu weer wachten wat jullie allemaal schrijven en of er nog nieuwe testen vorbij komen. Maakt toch mn dag weer goed ;)

9. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach ja wel een reden om je emotioneel te zijn hoor, snap het wel..
    Ik zit soms gewoon te janken bij gtst....das pas sip

10. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Dat jij nog niet gaat testen met een Kv2v5 in de tas:$ Ik had dat echt niet gekund hoor! En dan ook nog eens vlak voor je NOD. RESPECT!!!

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Jazeker. Ik twijfel nog of ik op NOD test of de dag erna...dag van NOD ga ik savonds uit, dus denk wel dat ik vrijdag al test...

12. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke...vanmorgen dus roze/bruine afscheiding klein beetje. Tampon check gedaan ook daar zat een beetje op.
    Denk doe nu nog een keer tamponcheck en er is niks meer te zien:(:(:(

13. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43

Pff ingewikkeld is het ook!! Soms weet je echt niet wat alles nou betekent. Er zit niks anders op dan wachten op je ei! Ik hoop dat je hem snel vindt!

14. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    sorry voor het vorige tekst wat ik plaatste.. met zoveel typfouten zit op mobbiel haha stom woordenboek stond aan...

15. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18

Kzal maar niet vertellen hoeveel witte omotesten ik gead heb de afgelopen week

En over dat emotionele ik zit net bij twilightsaga te janken haha

16. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    #1816 Pugga, 16 jan 2014
    Laatst bewerkt: 16 jan 2014

Ik vroeg me al af.. Zou ze gedronken hebben offff :p

17. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    haha lijkt me niet verstandig.. lig met een verhoging van 38,5 op bed mag je wel je wel gewoon paracetamol gebruiken.????? neem de ibrufen niet voor t zekere van t onzekere

18. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    paracetamol kan geen kwaad. Ibuprofen zou ik niet nemen als je niet zeker bent.

19. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Ahhh nu vind ik je wel btje zielig

paracetamol mag dacht ik wel maar wel zonder codeine dus gewoon die goedkope van het kruidvat weet niet 100% zeker maar bij bv in iedergeval wel

20. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    bedankt meiden .. heb die met caffiene neem wel gewoon 1 voor me knallende hoofd had trouwens een vraag he heb ongeveer vandaag mijn innesteling zou dat iets te maken hebben met de grieppverschijnselen? vast gewoon een koudje gevat..

Deel Deze Pagina