Wow, je bent wel vroeg met testen of niet? Zie dat je nog 6 dagen tot nod moet. Hoeveel dpo ben je nu dan?
Ow ,zo spannend nu zeg!! Steeds meer met steekjes in de liezen.. @angela: spannend! Meestal al de mannen streepjes zien is het ook wel echt een streepje! Tenminste hier altijd wel. Hij tuurt nooit kijkt en zegt ja of nee haha!
Wow toch flink wat rose zo aan het begin van de lijst! Ik ben nog niet ongesteld geworden. Heb normaal een zeer regelmatige cyclus van 27 dagen maar ik had nu pas dag 15 een positieve ovulatie test dus ben bang voor een langere cyclus.. We hebben ook niet goed geklust deze maand. Mocht ik morgenmiddag niet ongesteld zijn waag ik een testje.. Iedereen veel succes de komende tijd!
Bbtje, goed bezig met de lijst! Zwangeren ook die met nu nog tuurstreepjes, GEFELICITEERD!! Dames op rood, balen! Sterkte en succes de volgende ronde! De rest, nog lekker in spanning, met alle kwaaltjes die erbij horen, die je hoop geven of tijdelijk je hoop weer even weg nemen... STERKTE Ik weet er alles van en na dik 1,5, bijna 2 jaar zou je denken dat je lichaam je toch wel alle trucjes heeft laten zien... nou nee... gister, 4 of 5 dpo (vroeger ei gehad) had ik 2x licht roze bij het afvegen na het plassen..... nog niet eerder gehad, maar t lijkt me te vroeg voor een innestelingsbloeding .... toch schiet het door je hoofd .... maar nu is het alweer zo goed als uit mn hoofd ... 'k weet wel dat ik hierdoor weer een zwangerschapstest ga doen (23ste ofzo?) ipv rustig wachten tot ik ongesteld word ik ken mezelf zo ondertussen wel Gezellige avond nog! En niet teveel kletsen hier hoor, al mn tijd gaat eraan op
Vanavond op verjaardag geweest en veel gegeten ik voel me net zwanger en dat ziet er ook zo uit. Vind het best moeilijk om het gewoon niet te weten hoe en wat. Morgen nog 9 dagen het schiet al op ben zo benieuwd. Laatst in 1 keer zwanger zou dat nu ook zijn?
Wat een goed begin van de lijst! Voor de zwangere: gefeliciteerd!! @Ryanne: ik duim voor een positieve test, spannend!! Ik duik mijn bed in. Heeel erg moe en hoofdpijn dus vind het mooi geweest voor vandaag. Slaap lekker meiden!
Oké ff vaag Ik neem deze cyclus ook 's avonds mijn temperatuur laatste 7 dagen standaard 36,9 en nu ineens 37,6!!!! Voel me niet ziek, heb geen kwaaltjes. Erg raar....en heb dit eerdere cycli nog niet meegemaakt. Want heb al eerder wel getemperatuurd 's avond. Ben benieuwd wat mijn temperatuur morgenvroeg doet. Ik weet dat het met temperaturen om de ochtendtemperatuur gaat. Maar als ik ongi ga worden is mijn temperatuur 's avonds al laag.
Sow ik heb weer alles bijgelezen, wat een opdracht zeg! @bibaboe. Ik slik momenteel etos zwanger worden. Ik maak even de restjes op die ik nog had van mn vorige zwangerschap. Als ik zwanger ben en ze zijn al op dan slik ik alleen foliumzuur, die heb ik van mn gyn voorgeschreven gekregen. Maar ik zal er wel vitaminen bij slikken, dat kan nooit kwaad natuurlijk, heb van mezelf ook best een lage weerstand dus.... @maria. Heeft het doorgezet? Ik hoop voor je van niet.. @gewoonsamen. Die druppel bloed zou best iets goeds kunnen betekenen! @armanda. Heeeel misschien doe ik mee op 26 januari maar daar moet ik nog even over denken hihi. Stond gister op het punt een cb digi te kopen maar heb het toch niet gedaan, die krengen zijn me veels te duur ! @sythara ik ben superbenieuwd naar jouw test van morgenochtend! @wintersun. Dat zou leuk zijn als je nu weer samen zwanger bent @moon. Dat komt me bekend voor, zo'n draakje. Maar das toch een teken dat ze weer helemaal beter is @mari3ke. Jaaaa gefeliciteerd! @anElisa. Gooi het er maar uit meis, wij begrijpen dat wel. Knufff! @marjolein. Ik vind hem nog niet duidelijk genoeg om je al te feliciteren, sorry. Hopelijk morgenochtend wel! @arka. Niet de moed opgeven omdat je een griepje krijgt. Dat zegt helemaal niks. Behalve dat je goed voor jezelf moet zorgen! Beterschap @zwangels. Dat belooft nog wat! Dames achterin de lijst, wanneer gaan jullie testen? Ik vind eigenlijk 26 januari nog wat vroeg (nod is 29 jan) ik denk dat ik de 28ste ga testen en als hij positief is kan ik smiddags mijn man verrassen Het is trouwens echt leuk om al die testjes en grappige verhaaltjes voorbij te zien komen, dat doodt de tijd ook een beetje tot aan nod.
Test van vandaag.. niet in de ochtend was ik vergeten ivm werk. Heb deze om 4 uur gedaan. Iets donkerder dan gisteren Kreeg zo maar baby sokjes opgestuurd van baby dump!!