NOD-lijst 16 t/m 31 januari 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door Krekel, 11 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    Oeps.. De eerste keer ging mis! Tweede keer klopt wel :)
     
  2. GhostRocker

    GhostRocker Actief lid

    6 mrt 2019
    445
    348
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 16 t/m 31 januari


    16 januari (4)
    Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 6
    Lientje91 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 2 (na eerste ronde van 152 dagen)
    Annelie566- 4e kindje- ronde 3
    xLisx - 26 jaar - eerste kindje - ronde 7 (6e na vroege miskraam)
    Ghostrocker - 28 jaar - eerste kindje - ronde 14

    17 januari (3)
    Sjors - 35 - 4e kindje - ronde 2
    joonzdragon - 1ste kindje - ronde 4
    Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 ( ronde 2 na vmk)

    18 januari (1)
    MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3

    19 januari (0)

    20 januari (2)

    Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 15
    Chiara2-33jaar-4de kindje - ronde 5 (3kids na mmm)


    21 januari (1)

    LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5

    22 januari (1)
    Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 3
    Ongeduldig90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5

    23 januari (0)

    24 anuari (0)

    25 januari (0)

    26 januari (0)
    Jk84 - 35 - 2e kindje - ronde 6

    27 januari (0)

    28 januari (0)


    29 januari (0)

    30 januari (0)

    31 januari (0)

    Totaal (15)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)

    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  3. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ah, dank je wel. Ja, het is heftig en nog steeds. Afgelopen weekend weer een nachtje met hem in ziekenhuis geslapen. Mja...
    Zo zie je maar, zwanger worden, zwanger blijven én gezonde kindjes krijgen, het gaat allemaal niet vanzelf.
     
  4. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Ok, shit... In de categorie "hoe dom kan je zijn": ik weet ineens niet meer zeker of ik deze rond op cd 3 of cd 5 met clomid 100 moet starten. Morgen is cd 3... Fuck fuck fuck... Iemand ervaring met clomid? Zou het veel uitmaken?
     
  5. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Hier begon ik altijd op cd3
     
  6. Chiara2

    Chiara2 Actief lid

    25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Dag 3 begon ik ook toen ik dat nog gebruikte!
    Heb je het nergens opgeschreven of vorige ronde geappt naar iemand bijvoorbeeld?
     
  7. Chiara2

    Chiara2 Actief lid

    25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Helemaal mee eens!
     
  8. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Bleh even een dipje. Ik gun ons meisje gewoon een broertje of zusje, en nu weer zoveel zwanger om ons heen ineens (kinderen kort op elkaar ook). Mk was in juli maar soms komt het gewoon even terug. Nu officiële 3e ronde weer, is niet veel, maar lijkt dan zo lang omdat je het zo graag wil. Dat wou ik gewoon even kwijt.

    Fijne kerst allemaal!!❤️
     
  9. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Dikke knuffel voor jou! Snap het helemaal hoor, hier precies hetzelfde gevoel :( Elke maand is een ronde teveel. Laten we hopen dat het je deze maand gegund is

    Ik vind het zelf ook vervelend nu we weer bijna de "1 jaar grens bezig" naderen... :cry:
     
    MomK vindt dit leuk.
  10. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Lief.. Ik snap jou ook, vooral al bijna een jaar wow, ik hoop dat het jullie komende maand eindelijk gegund is!! ❤️
     
  11. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    "1 jaar bezig" grens bedoelde ik...:D

    En thanks! Het komt sowieso goed! Ik heb soms ook zoiets van: als het ons echt niet gegund is hebben we wel 1 heel lief klein mooi meisje waar we enorm gelukkig mee zijn. Er zijn mensen die helemaal geen kinderen kunnen krijgen. Dan is het zo....
    Maar liever natuurlijk een 2e wondertje erbij. Ik heb eerlijk gezegd wel goede hoop :) ! Duurt misschien wat langer, maar het is niet anders
     
    MomK vindt dit leuk.
  12. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Hier juist hetzelfde gevoel! :( ondertussen nog 'maar' een half jaar bezig, maar ik was al zo lang aan het wachten tot mijn vriend er ook klaar voor was... Nu na een half jaar eindelijk door de eerste ronde en ik wou gewoon dat het al zo ver was... :( ik had ZO graag nu op de kerstkaartjes geschreven dat er een baby'tje bijkomt in het nieuwe jaar...
    Dan helpt het niet echt als mijn vriend zegt dat 'het allemaal doodnormaal is dat dat in het zo lang duurt.'
    Ik wil gewoon duidelijkheid...
    Bij ons zijn de meeste vrienden al weer uit de baby's... Maar is evengoed best zwaar ... De feestdagen tussen de baby's/peuters van vrienden doorbrengen...

    Amai, fameuze dip ze... -_-

    Prettige feestdagen iedereen!! ❤️
     
  13. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Meiden, moeilijk hoor.
    Wij zijn ook inmiddels bijna half jaar bezig. Bij de 1e duurde het 3 maanden en bij de 2e zeven maanden...
    Ben bang dat de 3e hier ook langer op zich gaat laten wachten...
     
  14. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Hopelijk volgend jaar rond deze tijd allemaal een gezond kindje!! :)
    Ik duim voor een top jaar voor ons allemaal! ❤️❤️
    Dat het wachten maar snel beloond kan worden ...
     
    MomK en jk84 vinden dit leuk.
  15. Chiara2

    Chiara2 Actief lid

    25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Snap het allemaal ook! Als je eenmaal iets wilt dan is elke maand te lang!
    Laten we gaan voor kerst 2020 met allemaal een kindje erbij!!
     
    MomK, jk84 en Lientje91 vinden dit leuk.
  16. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Dikke knuffel voor alle meiden hier, ook ik duim dat we allemaal ons o zo gewenste kindje bij ons hebben met Kerst volgend jaar.

    Ik mag van mezelf niet klagen. Dit is voor ons pas ronde 3 maar ik snap jullie gevoel heel goed. Wanneer de wens er eenmaal is, is elke maand gewoon een maand teveel. Wij zijn enorm verwend. De vorige 3 keer was het de eerste ronde raak. Daardoor moest ik nu echt even slikken, tot 2x toe, dat we door moesten naar de volgende ronde. Echt diep respect voor die meiden die al zo lang bezig zijn en steeds vol goede moed (al voelt dat misschien niet altijd zo voor jullie) door gaan naar die volgende ronde.

    En ik zat daardoor gisteren ook eventjes in een dip. Ik merk gewoon dat de mensen om ons heen, die van onze wens weten, ook een beetje er vanuit gaan dat het vast weer zo snel raak is. Mijn schoonzusje vroeg gisteren, toen er een schaal sushi werd neergezet, of ik dat wel mocht eten. Ow, wat had ik graag gezegd dat ik het moest laten staan. En toen de kids in bad zaten, en ze grapte dat dat met 4 echt niet meer ging passen, vroeg mijn schoonmoeder (voor de zoveelste keer in de afgelopen maanden) of we misschien iets te vertellen hadden. Pfff uhm nee, ik ben momenteel keihard aan het bloeden (dat heb ik niet gezegd hoor haha). Maar ik had graag gezegd dat het inderdaad zo was.

    Inmiddels is de menstruatie weer bijna voorbij en sta ik er weer heel positief in. Het zal vast niet zo zijn dat mijn lijf (of zijn zaad haha) het in 2 jaartjes tijd opeens compleet is afgeleerd. Dus het komt vast wel goed. Maar ik ben wel ongeduldig, mede doordat de wens er eigenlijk al veel langer is en we het om verschillende (goede, maar ook minder goede) redenen hebben uitgesteld.

    Hoe dan ook, ik duim voor heel veel roze in deze lijst. Laat 2020 ons jaar zijn!
     
    MomK vindt dit leuk.
  17. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Ik droomde trouwens vannacht dat ik een positieve zwangerschapstest in handen had. Lees ik vervolgens een artikel van Happinez:

    " Twaalf voorspellingen
    Voorspellende dromen zijn op zich al bijzonder, maar in deze periode gaat de voorspellende waarde – volgens de traditie – nog een stap verder. Nacht één (25 op 26 december) tot en met nacht twaalf (5 op 6 januari) staan voor de maanden van het jaar. Wat je droomt in de nacht van 25 op 26 december voorspelt dus wat januari je brengt. Maar pin je dromen er niet op vast. Leg een notitieboek naast je bed en beschrijf na iedere nacht je dromen. Gedurende het komende jaar kun je de waarde van deze mystieke traditie onderzoeken. "

    Ik geloof nooit zo in dit soort zweverige dingen hoor, maar het zou natuurlijk wel heel mooi zijn als het waar is hahaha.
     
  18. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Elke zwangerschap is anders he! Hopelijk lukt het snel, maar moet inderdaad moeilijk zijn als je er van uit gaat het snel zal gaan... :(
    Maar die stomme feestdagen... Ik heb het er ook al helemaal mee gehad! :'-(
     
  19. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Pff ik ook. Kijk uit naar 1 januari. Alles weer beetje normaal.
    Wanneer beginnen jullie met ovulatietesten? Of gebruiken jullie dat niet?
     
  20. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Amai nog niet!!! Daarnet tijdens het verplichte 'en hoe waren de kerstfeestjes?' kwam mijn manager met de quote: 'alley seg, dat er al zo veel van jullie vrienden kinderen hebben? Hoog tijd om zelf ook te beginnen dan he?' ENNNN weg sfeer! -_-

    Ik ben nog niet aan het ovulatietesten... Wel aan het overwegen, maar lijkt mij zo'n gedoe en extra test-stress...
    Ben nu wel sinds gisteren elke ochtend temperatuur aan het meten. Zullen zien of dat al iets doet?
     

Deel Deze Pagina