leuk zeg! Hoeveel dpo nu? ik weet niet of zin heeft te testen. Ik bloed wel maar niet enorm veel zoals bij ongi. Lijkt mij zoiezo dat test negatief zal zijn.
Ik had mezelf 13dpo gegeven maar ik ben niet zeker van mijn eisprong dus het kan ook 1 of 2 dagen minder ver zijn. Maar mijn sensitest komt wel overeen met de testen die ik op Internet zie van een dag voor NOD. Je weet het natuurlijk niet zeker. De bloeding kan ook ergens anders van komen. Maar misschien inderdaad beter nog even afwachten..
Mooie testjes hoor! Hoe is het nu met de dames op het wachtbankje? Ben benieuwd... Hier vandaag 8 dpo maar denk niet dat ik al ga testen...
Met deze dame op het wachtbankje: bloednerveus... Probeer het los te laten, maar lastig hoor haha. Ik zit nu op 4 DPO. Ik ben echt heel slecht in afwachten en niet testen, dus grote kans dat ik met 8 DPO al test
Herkenbaar hoor ben ook steeds vroeg met testen. En heb vooral ondervonden: eens je begint met testen, wil je niet stoppen .. dus ik probeer nog ff vol te houden maar weet niet of het zal lukken haha
Gestrest!! Mensen kinderen. Dat lijf van mij maakt het ook niet echt makkelijk om het los te laten. Vanmorgen hele erge buikpijn, liep gewoon krom van de pijn. Dat ging weer over toen ik aankwam op werk. Nu al heel de dag een heel warm gezicht en een blurry gevoel, kan het niet echt omschrijven. net op de wc een klein beetje oud bloed op het wc papiertje, dus of ik word ongesteld en ik hou netjes mn 29 dagen aan, of het is een innesteling op 8 dpo, offfff mn man was gisteren tijdens de seks iets te enthousiast en heb daardoor van binnen gebloed en dat is er nu uit gekomen. Who knows.. Ik niet in elk geval. Wie heeft er een kilootje geduld te koop?
Dan kan je ei ook nog op 10 januari zijn geweest als je 8 januari je piek test had! Dus dan zit je nog een dag verder voor nod! Dus wie weet innesteling.. Hoop het! Hier in een ingeving op 7dpo een test gedaan. Wit. Nu heb ik 't alweer opgegeven want bij de laatste zwangerschap was de streep op 8dpo al zo duidelijk dat ik op 7dpo wel een lichtere streep of tuurstreep gehad zou hebben. Blegh
Oooh meiden! Ik ben net terug van familieweekend, tassen in de hoek gegooid en een test gedaan. Ik wilde eigenlijk wachten tot morgenochtend. Hoezo geen geduld Zit op 11 dpo vandaag.
@dld86 gefeliciteerd!! Omg.. Op de action een heeeele lichte roze streep. Schrok me dood. Ben nu zo bang dat het nog van de miskraam is van 26 november en ik nu hoop krijg voor niks