Nee zo stonden ze ook toen ik zwanger was op die plek haha Ik was 8+3, 26 november vruchtje verloren met cytotec, 31 december hcg geprikt was nog maar 15
Dat is dit niet meer van die zwangerschap hoor meid. Dat was bij mij niet in ieder geval Spannend na een mk ik hoop dat het goed mag blijven gaan
Dan is je zw test nu toch echt van rest hcg ben ik bang... ze reageren op 6hcg zeker nog met mooie streep! Heb ik ook gehad. je kan het enkel testen met of oploop on de dag met dezelfde testen of bloed laten Prikken nu en dan over een week weer Als je nog hcg had twee weken terug in je bloed heb je nog geen eisprong gehad denk ik. Heb je al een keer goede cyclus gehad tussendoor ? (Menstruatie)
Bij mij was de test 2,5 week na de miskraam wit.. Maar dat is bij iedereen anders. Ma was op 6 december
Het is inderdaad anders bij elk miskraam ik had mk met 15wk en zou minder hcg hebben maar toch daalde het heel langzaam. Na 7 weken had ik nog wel 6.2hcg en daar kruidvat maakte positief van.
Ja wel menstruatie gehad en 14 dagen erna 2x knal ovu test en temp ook gestegen dus wel weer een cyclus.. maar realistisch gezien denk ik idd dat deze test ook nog gevoelig reageert op oude hcg helaas ook omdat ik nog maar 7dpo ben
Meestal springt er geen ei zolang je nog hcg in je lichaam hebt. En ik test ook al vanaf 7dpo positief dus ik denk een nieuwe zwangerschap.
Had 4 dagen geleden ook een action gedaan op 3dpo omdat ik wou kijken of hij nog reageerde op hcg en kreeg een tuur streepje. Heb die weer even in water gedipt en de nieuwe ook en ze zijn gelijkwaardig dus denk dat het wel oud hcg is. Wat nog maar heel weinig kan zijn omdat ik op 31 december nog maar 15 had. Maar blijkbaar zijn deze testen toch veel gevoeliger dan ze aangeven helaas..
Lastig ik weet het ook niet. Maar zover ik weer als je hcg hebt in je bloed kan je nog niet ovulatie hebben?