NOD-lijst 16 t/m 31 januari 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door Krekel, 11 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dld86

    dld86 Lid

    5 mrt 2014
    74
    56
    18
    NULL
    NULL
    Ik meld mij ook weer hier. Ik zal zo de lijst ook aanpassen.
    Dat 2020 voor ons allemaal maar top mag worden!
     
  2. dld86

    dld86 Lid

    5 mrt 2014
    74
    56
    18
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 16 t/m 31 januari


    16 januari (5)
    Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 6
    Lientje91 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 2 (na eerste ronde van 152 dagen)
    Annelie566- 4e kindje- ronde 3
    xLisx - 26 jaar - eerste kindje - ronde 7 (6e na vroege miskraam)
    Ghostrocker - 28 jaar - eerste kindje - ronde 14

    17 januari (3)
    Sjors - 35 - 4e kindje - ronde 2
    joonzdragon - 1ste kindje - ronde 4
    Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 ( ronde 2 na vmk)

    18 januari (1)
    MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3

    19 januari (0)

    20 januari (3)

    Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 15
    Chiara2-33jaar-4de kindje - ronde 5 (3kids na mmm)


    21 januari (1)

    LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5

    22 januari (3)
    Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 3
    Ongeduldig90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5
    dld86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3

    23 januari (0)

    24 anuari (0)

    25 januari (0)

    26 januari (1)
    Jk84 - 35 - 2e kindje - ronde 6

    27 januari (0)

    28 januari (0)


    29 januari (0)

    30 januari (0)

    31 januari (0)

    Totaal (17)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)

    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  3. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 16 t/m 31 januari


    16 januari (5)
    Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 6
    Lientje91 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 2 (na eerste ronde van 152 dagen)
    Annelie566- 4e kindje- ronde 3
    xLisx - 26 jaar - eerste kindje - ronde 7 (6e na vroege miskraam)
    Ghostrocker - 28 jaar - eerste kindje - ronde 14

    17 januari (3)
    Sjors - 35 - 4e kindje - ronde 2
    joonzdragon - 1ste kindje - ronde 4
    Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 ( ronde 2 na vmk)

    18 januari (1)
    MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3

    19 januari (0)

    20 januari (3)

    Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 15
    Chiara2-33jaar-4de kindje - ronde 5 (3kids na mmm)


    21 januari (1)

    LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5

    22 januari (3)
    Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 3
    Ongeduldig90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5
    dld86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3

    23 januari (1)
    mum2be2 -36 jaar- 3e kindje - ronde 1

    24 anuari (0)

    25 januari (0)

    26 januari (1)
    Jk84 - 35 - 2e kindje - ronde 6

    27 januari (0)

    28 januari (0)


    29 januari (0)

    30 januari (0)

    31 januari (0)

    Totaal (18)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)

    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  4. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Knuffel! ❤️
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  5. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Ohh ja dat gevraag telkens, irritant. Sinds mijn miskraam zijn ze er bij mij mee opgehouden om te vragen of er een 2e komt. Hoewel ze daar dan eigenlijk ook niet meer naar vragen (misschien vinden ze dat moeilijk, begrijp ik dan ook wel). Het is ook nooit goed hé haha. Hoewel ik wel gewoon zie dat er wordt gekeken wat ik drink of eeto_O
     
  6. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Jah, denk dat dat idd sowieso moeilijk is... Zowel als ze er wel naar vragen, als als ze er niets meer over zeggen... :( Hopelijk lukt het deze ronde wel gewoon! <3

    Mijn mama zei overlaatst ook dat ze sinds kort elke keer dat ze mij ziet 'test' of ik zwanger ben of niet, door mij dingen te geven die ik niet zou eten of drinken als ik zwanger was... :p Al was haar redenering overlaatst 'nee je bent niet zwanger, want dan zou je nooit naar een concert gaan met staanplaatsen!' (een zeer rustig concert trouwens) Want jah, volgens mijn mama mag je dan blijkbaar niet meer buiten komen... :)
     
    MomK vindt dit leuk.
  7. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Wij gaan voor de 2e keer voor een 3e kindje. Vorige zwangerschap eindigde in een mk in 2018, toen hebben we het even zo gelaten.
    Maar het begon toch weer te kriebelen en aangezien mijn leeftijd hadden we toch zoiets van als we nog willen, dan moet het nu voordat het straks niet meer kan of lukt.
    We hebben al 2 zoons, die 9 en bijna 12 zijn. Dus het lijkt me heerlijk als we er nog een kleintje bij zouden mogen krijgen.

    Het zou mijn 5e zwangerschap worden . (mk 12wk -zoon-zoon-mk 10wk)

    Hopelijk wordt 2020 een mooi jaar voor ons allemaal! ;)
     
    Lientje91 en mxm vinden dit leuk.
  8. Chiara2

    Chiara2 Actief lid

    25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Nou ja! sommige mensen snappen ook niet dat ze dat niet kunnen zeggen!
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  9. Sjors84

    Sjors84 Niet meer actief

    Heel herkenbaar dat mensen steeds vragen of er wat te vertellen valt..en wij hebben niet eens aangegeven dat we voor een 4e gaan.
    Alle dingetjes die wij doen wordt gelijk wat achter gezocht! In augustus vonden we het leuk om een BBQ te geven met de opa's en oma's. Gewoon leuk! Zaten allemaal te wachten op een aankondiging..zag het aan die koppies..heb toen even een glas wijn geat :roflmao:
    Nu met kerst ook...had geluks koekjes onder boom gelegd (had nog wat geld over) oeh oeh zou het dan toch? :confused:

    Ik denk zelf dat mijn schoonzusje zwanger is maar dat ga ik ook niet vragen! Hee geen wijn? Ben je zwanger? o_O Komt vanzelf!!

    Precies een week ongesteld geweest...wat een verademing na een jaar lang 2,5 week met die spiraal! Ook veel meer zin in klussen dus nemen het er maar lekker van ;)
     
    MomK en Lientje91 vinden dit leuk.
  10. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Haha! KEI herkenbaar!!! Heel de familie zit er op te wachten (zou het eerste achterkleinkind worden.) Dus worden wij alvast zot van de uitspraken als 'jah, t zou toch fijn zijn he, zo terug een baby'tje erbij?' en 'Nu is t aan jullie he!'
    Demonstratief een glaasje Cava meedrinken it is... :p

    Ik zit nu aan dag 12 van mijn eerste 'echte' cyclus, dus vanaf nu maken we kans... :) ik krijg er alleen echt een beetje faalangst van precies. Wat als we het niet vaak genoeg proberen, of niet op de juiste dag, wat als ik niet eens een eisprong heb... Word er een beetje zot van ondertussen! :( en dan is t nog héél lang tot midden januari!
     
  11. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Pff, nou, gelukkig is dat hier niet. Wij hebben 2 kindjes en heb het idee dat mensen niet echt verwachten dat er nog een 3e komt, ook omdat de 2e niet gezond is. We hebben het immers al druk en zwaar genoeg. Maar toch he...
    Dus dat is in die zin fijn. Het was meer dat we met kerst met z'n allen bij elkaar waren en dat ik dacht van: oh, een aankondiging van mij zou nu een mooi moment zijn, wat zou dat fijn zijn om dan al die blije koppies te zien? Maar goed, helaas... we wachten het af. Vanaf 1 januari begin ik aan de ovulatietesten want dan ga ik vruchtbare periode weer in.
     
    Sjors84 vindt dit leuk.
  12. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @mum2be2 welkom!

    Wat herkenbaar allemaal! Ik heb ook echt het gevoel dat de ogen dan op ons gericht zijn. Eerste Kerstdag had ik gewoon geen zin in wijn en toen kwamen dus de opmerkingen...
    Tweede Kerstdag ben ik maar meteen aan de wijn gegaan. Mijn zusje en haar vriend en ook mijn ouders weten van de wens, en ook dat het deze ronde niet gelukt is. Mijn broer en schoonzusje weten het ook. Zij hebben net hun eerste kindje gekregen. Ze is nu dus erg betrokken bij of het nu wel of niet lukt, en ging dus doodleuk aan mijn nichtje, die zich dus afvroeg of wij nog wel een kindje wilden, vertellen dat we er al voor bezig waren... Dat vond ik iets minder leuk... Maar goed, het zal de wijn en het enthousiasme wel geweest zijn maar mijn man vind het ondertussen wat minder leuk dat praktisch iedereen het weet en er met de neuzen bovenop zitten. Hij had het liever allemaal stil gehouden en ik inmiddels ook. Dus deze ronde wil ik er gewoon even de focus niet zo op hebben.

    Nu maar duimen dat we allemaal lekker op roze mogen in januari en dat we over een maand of 3 het blijde nieuws eindelijk kunnen delen en de spanning er vanaf is!
     
    Korey en Lientje91 vinden dit leuk.
  13. xLisz

    xLisz Lid

    18 sep 2018
    42
    15
    8
    Vrouw

    Hier ook herkenbaar hoor. Verjaardagen, borrels etc zijn alle ogen op ons gericht. Wat ik eet en drink houden ze goed in de gaten. Eet ik geen carpaccio, ben je zwanger? Neem ik geen wijntje, ben je zwanger? Hoofdpijn, zwanger? Ga zo maar door.

    Enige wat ik dan zeg, als het komt, komt het.

    Ik duim voor iedereen een goed begin van het nieuwe jaar :)
     
    jk84 vindt dit leuk.
  14. Marjo88

    Marjo88 Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ik was even aan het kijken in welke groep ik terecht kom zodra het wèèr niet is gelukt bij ons. En nu zie ik jou ineens!! We hebben samen (en met een paar andere) in een topic geschreven toen we onze miskraam hadden gehad in 2014. Wat leuk om te zien dat jullie voor een derde gaan. Heb toen ook jullie "reis" gelezen over jullie 2de zoontje.. Wauw wat moet dat zwaar geweest zijn...
    Ik wens je een gezond en vruchtbaar jaar toe!

    Wij zijn inmiddels begonnen aan de 4de.. Zit in ronde 19, kan elk moment ongesteld worden. Mocht dat gebeuren dan beginnen we met IUI en zal ik hier ook plaatsnemen :rolleyes:
     
  15. Danielle1987

    Danielle1987 Fanatiek lid

    13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    #95 Danielle1987, 28 dec 2019
    Laatst bewerkt: 28 dec 2019
    Hallo meiden ook ik meld mij hier...
    en zo herkenbaar die kerst en al die mensen die op je letten

    hopelijk gaat het nieuwe jaar voor ons wat moois brengen!
     
  16. Danielle1987

    Danielle1987 Fanatiek lid

    13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    NOD-lijst 16 t/m 31 januari


    16 januari (5)
    Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 6
    Lientje91 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 2 (na eerste ronde van 152 dagen)
    Annelie566- 4e kindje- ronde 3
    xLisx - 26 jaar - eerste kindje - ronde 7 (6e na vroege miskraam)
    Ghostrocker - 28 jaar - eerste kindje - ronde 14
    Danielle1987 -32jaar- 2e kindje - ronde 4

    17 januari (3)
    Sjors - 35 - 4e kindje - ronde 2
    joonzdragon - 1ste kindje - ronde 4
    Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 ( ronde 2 na vmk)

    18 januari (1)
    MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3

    19 januari (0)

    20 januari (3)

    Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 15
    Chiara2-33jaar-4de kindje - ronde 5 (3kids na mmm)


    21 januari (1)

    LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5

    22 januari (3)
    Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 3
    Ongeduldig90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5
    dld86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3

    23 januari (1)
    mum2be2 -36 jaar- 3e kindje - ronde 1

    24 anuari (0)

    25 januari (0)

    26 januari (1)
    Jk84 - 35 - 2e kindje - ronde 6

    27 januari (0)

    28 januari (0)


    29 januari (0)

    30 januari (0)

    31 januari (0)

    Totaal (18)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)

    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  17. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Wat bijzonder om hier toch nog weer bekenden tegen te komen!
    Inderdaad ja, die miskraam weet ik nog wel ja... dat we toen samen in een groepje spraken.
    Wow, jullie alweer aan de 4e! wat leuk zeg. Wel balen zeg, al in ronde 19. Zijn de andere kinderen ook via IUI of niet?
     
  18. GhostRocker

    GhostRocker Actief lid

    6 mrt 2019
    445
    348
    63
    Vrouw
    Ja die opmerkingen... Wij krijgen er ook regelmatig mee te maken. Vooral omdat iedereen wel weet dat er een wens is. Wel grappig toen ze zelf bezig waren van ‘ben je zwanger misschien’ en dan beseften dat ik aan de cava was gegaan en ook nog eens carpaccio had gegeten. Ik hoop dus dat die opmerkingen nu wat achterwege blijven tijdens de rest van de feestdagen.

    Ik heb trouwens niet zo’n goede start van mijn cyclus. Gisteren ben ik bij de dokter langs geweest en die heeft een vaginale schimmelinfectie vastgesteld. Niet echt erg en ik ga er wel gemakkelijk van af geraken maar de dokter zei dat we nu een week geen gemeenschap mogen hebben. Natuurlijk springt mijn ei vrijdag of zaterdag. Laat ons zeggen dat ik zijn aanbevelingen niet helemaal ga volgen want als we nog een kans willen maken deze maand, zou ik het toch wel vrijdag gezellig willen maken.
    Terwijl ik daar toch was heb ik ook ineens gevraagd wanneer we terecht kunnen voor onderzoeken. Maar hij zei dus dat hij aanbeveelt van nog te wachten tot de zomer. We gaan dus nog tot juni zelf proberen in de hoop dat er toch nog iets uit komt in die maanden en we volgende kerst niet meer met 2 vieren.
     
  19. Danielle1987

    Danielle1987 Fanatiek lid

    13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ohhh die schimmelinfectie zo herkenbaar... wij houden ons er dan ook niet aan.. laat manlief dan gewoon preventief even smeren met daktarin zalf. Dan komt het wel goed zei de huisarts
     
  20. GhostRocker

    GhostRocker Actief lid

    6 mrt 2019
    445
    348
    63
    Vrouw
    Wij gingen zoiezo eens proberen van er wat meer tijd tussen te laten omdat het zwanger worden niet lukt als we het om de dag doen. Dus we dachten laten we eens wat meer tijd er tussen. Dus momenteel gebruik ik die zalf zoals de dokter het voorgeschreven heeft nog zeker tot en met woensdag en dan hoop ik dat het al wat over is tegen dan zodat we het toch gewoon gezellig kunnen maken. Die zalf doet nu in elk geval goed zijn werk. ;)
     

Deel Deze Pagina