Net een predictor early gedaan. Ik dacht dat ik een vaag 2e streepje zag dus heb hem los gemaakt en het was gewoon een voorgedrukt streepje. Totaal geen kleur...
Op het oog negatief maar toch meen ik ong. een centimeter links vd teststreep iets heel lichts te zien. Het is wel turen dus wil je geen valse hoop geven. Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Ik duim voor je
Ik kijk ook regelmatig even of er gekletst is, maar het was even wat stil. Wat s spannend voor je. Hoop dat de symptomen een positieve test betekenen!
Nog even geduld, het kan ook nog vroeg zijn dat je niets voelt! Maar het wachten duurt inderdaad zo lang!
Toen ik bij de juni mama's zat was er iemand die de hele tijd bloed verlies had maar wel kloppend hartje met echo's..
Ik vermoedde gisteren, maar bedacht me later dat het misschien ook wel pas zondag is. Afgelopen paar maand een paar keer wisselende cyclussen gehad
Ik zie in het echt nog niks haha.. En voel niet echt iets dus ik duim wel maaar..... Heb er een hard hoofd in
Ik ga even afscheid nemen van het forum en even een maand of 2 rust nemen. Een jaar en een missed abortion verder is het bij mij even op. Nog steeds gedoe met oud hcg en dinsdag wederom weer naar 't ziekenhuis. Vriend word weer onderzocht dus dat is weer afwachten wat er daarna gaat gebeuren. Even geen ovu testen, temperaturen, en constant scrollen op 't forum. Iedereen is mega snel zwanger inclusief dichtbij in de familie en loop op werk met 3 zwangere collega's waarvan er 1 tegelijk met mij was uitgerekend. Moet mentaal mezelf nu even afremmen anders komt 't niet goed. Alle dames die nog positief hebben getest van harte gefeliciteerd! En succes aan iedereen die helaas op rood moesten of nog aan het wachten zijn!! Degene die als volgende de lijst update mag mij er vanaf halen Liefs Dana
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen.. Dit is niet leuk en fijn en snap je frustratie enorm. Ik hoop van harte dat jullie wens uit mogen komen Heel veel liefs enne een dikke knuffel!
@Dana92 sterkte en heel begrijpelijk. Ik heb de vorige ronde alleen mijn temperatuur bijgehouden om zeker te weten dat mijn eisprong al geweest was omdat ik geen zin in condooms had, maar voor de rest even geen ovu's, niet veel op het forum etc en niet de spanning van het wachtbankje. Het heeft me goed gedaan, dus hoe dubbel ook, want de wens verdwijnt niet, maar even de druk eraf en geen 'moetjes' gaf wel de rust die ik nodig had.