Ik testte de volgende dag 2 x, beiden een heeeeel licht streepje. Dus het was voor mij duidelijk en ben ik gestopt. Als je zeker weet dat je de piek gevonden hebt kan je wel stoppen.
Volgens mij tot je piek voorbij is? Dus als die afloopt. Ik ga morgen nog eens testen met clear blue om te kijken of de smiley weg is en dan vind ik het ook goed geweest.
Weer een hoop gebeurd en gekletst vandaag! Welkom nieuwe dames, gefeliciteerd aan de dames met roze streepjes en succes in de volgende ronde dames die op rood zijn gegaan!
Ik ga denk donderdag testen, dan 10 dpo. Bij m'n vorige zwangerschap testte ik toen duidelijk positief.
ja ik wil woensdag en zaterdag een poging wagen! En de dagen daar na haha! woensdag 6 dpo zaterdag 9. Heb 6 early testen in huis dus begin daar mee
Beste is om ovulatietesten te gebruiken. Dan weet je dat het eitje springt binnen de 24 a 48 uur. Beste is seks op den dag van de positieve test. En erna mag ook natuurlijk he
Ik wil eigenlijk pas vanaf 10dpo (za/zo) testen, maar ik ga waarschijnlijk donderdag 7/8 al beginnen.
Yes, dat is gebeurd.. zaterdag had ik eerste super positieve test. Zondag ook van een ander merk. Gister had ik onwijze ei pijn. Daar word dus ook 2 verhalen over verteld . Dan vandaag nog maar een keer seksen wn Dan moet t toch wel genoeg zijn
Op mijn premom app geeft hij vandaag aan als 1dpo. Omdat ik dus zaterdag al een piek had volgens dat ding. Dus.. ik kan t je niet vertellen hahaha.
Vrijdag sowieso. Dan weet ik of ik kan proosten op m'n verjaardag probeer ook echt tot dan te wachten. Maaaaar ik moet me inhouden niet woensdag al te testen. Ik heb sinds een gister dat m'n hart echt als een bezetene gaat als ik lichte inspanning doe (voelt beetje als hartkloppingen). Kan nog een nasleep zijn van het ziek zijn, maar heb het eigk niet doorlopend gehad. Wel best gek
Hmm spannend.. nou ik ben blij dat mijn broertjes verjaardag een weekje verschoven is.. dus ipv 22 Jan 29 of 30 Jan. Dan heb ik al getest en weet ik of ik kan bobben hoop natuurlijk dat ik de BOB mag zijn. Zal een leuk verjaardagskadotje zijn . Hij wilt zo graag nog een neefje of nichtje