Ik heb het altijd koud, ik kan ook niet zonder sokken aan in huis lopen. Loop/zit/lig ook vaak met kruik. Maar als je dit nooit hebt en richting nod wel ineens, begrijp ik dat dat bij veel dames achteraf gezien een symptoom was dat het raak was. Dus wie weet.
Je kan die eerste test maar alvast gedaan hebben maandag komen testen van easy @home ik las dat die heel gevoelig waren
ik zie zelf ook een lijn dus hoop heb ik al hahahaha Vind de aankomende dagen erg spannend! *is het al maandag?*
Oooh zo, ja ik heb dat met sensitest vaak gehad. De gewone en de gevoelige. Indrogers. Ook action en kv2v5. Dat waren ook echt momenten dat het onmogelijk was. 4 dpo enz.
Pff, negatieve test (10 DPO). Had net bij afvegen roze afscheiding.. Ik voel verder geen noemenswaardige krampen of ongi symptomen.. Zou dit al een voorbode kunnen zijn van het einde? Niet eerder zo vroeg voor NOD gehad. Temperatuur was ook weer stabiel. Bijna altijd daalt mijn temperatuur 2 of 3 dagen voordat ik ongesteld word. Vind mijn kaartje sowieso al best stabiel en niet eerder zo gehad. Misschien is mijn cyclus na de MA anders..
Cyclus is vaak wel anders na een ma ja, dat had ik ook. Maar op 10 dpo roze vegen kan natuurlijk een innestelingsbloeding zijn.. als het bij roze en een beetje blijft!
Hoop zo dat je test oploopt Ik heb normaliter mijn eisprong op dag 14..met uitzonderingen hier en daar, maar mijn LF is altijd 12 of 13 geweest. Nu was mijn ei op dag 22.