Wat een prachtige oploop! Voorzichtig gefeliciteerd, wat ontzettend bijzonder zo in je rustmaand. Ik hoop dat alles goed mag gaan en jullie straks een mooi wonder in je armen hebben. De testen zijn in ieder geval veelbelovend
Misschien maak je niet supersnel hcg aan? Kijkend naar de oploop tussen de beide testen lijkt het mij prima hoor! Heb je alleen nog in de ochtend getest? Sommige testen donkerder in de middag
ik hoop het! Pff ik had verwacht vandaag de vk te bellen en mezelf op roze te zetten maar nu durf ik niet meer.. Heb alleen met ochtend urine getest ja.. maak straks wel ff een foto van alle testjes.. t is niet echt veel belovend als je me lijstje ziet..
Ik zie wel duidelijk oploop. Misschien vanmiddag/vanavond duidelijker? (Met geconcentreerde urine natuurlijk)
Ja ik zal 2de plasje proberen maar denk niet dat t veel verschil gaat maken. Savonds krijg ik t niet echt voor elkaar om geconcentreerde urine te krijgen
Ik bedoel meer later op de dag, omdat je dan weer wat meer tijd hebt zitten tussen de test van eergisteren en vandaag.
Kijk dit is m’n lijstje. Alleen heb ik allemaal verschillende testen door elkaar , niet zo slim haha. die van vanmorgen is een minder gevoelige test dan die daar voor, dat was de etos early..
Ah meis.. ik snap je onzekerheid heel goed. Ik zou hier ook bang van worden.. Maar er is wel oploop he! Maar ik snap je gevoel. Ik zou bij 13dpo ook iets meer willen zien bij mezelf. 2e plas kan wel degelijk zorgen voor een duidelijkere test. MAAR heb je de afgelopen dagen met 1e of 2e plas getest? Ik zou het wel bij dezelfde plasjes houden, anders kun je niet eerlijk vergelijken. Maar als je bijv gister testte met 2e plas en nu 1e plas, dan is het dus eigenlijk geen eerlijke vergelijking nu en moet je idd even testen met je 2e plas.
@Nino12 AAAAAAAH JAAAA. Oooo zo goed dit! Ik hoop dat ik je achterna ga over een paar weken! Dan ook mijn eerste echte ronde na de MK van december. Hopen op een mooie oploop en een gezond kindje! <3 Had deze menstruatie ook echt meer bloed dan normaal, dat ik mij afvraag of dat niet nog restanten waren van de MK. VK bevestigde dat, dat het kan idd..
Er is wel oploop te zien. Dat het verschillende testen zijn, kan er ook mee te maken heben dat het nog een licht streepje is, denk ik. En HCG verdubbelt elke 2-3 dagen, heb ik begrepen, dus dan kan het verschil minder duidelijk zijn, als het bij jou per 3 dagen verdubbelt?
Ja er is heeeel lichtjes een oploop.. ik hoop dat ik inderdaad wat traag ben met de hcg maar ik word er indd wel een beetje onzeker van… test altijd met 1e urine. (Alleen de predictor op 10 dpo is met 2e urine gedaan) verder altijd meteen bij opstaan getest.. @Lialin ja ik test ook elke dag dus dan zie je het verschil ook minder duidelijk natuurlijk dan als je 1 x in de 3 dagen zou testen..
@Eliizzaa ik begrijp je onzekerheid hoor!! Misschien maakt het ook uit dat de ene een early is en de andere niet?? Ik vind die dipsticks altijd wel wat vaag qua oploop als ik eerlijk ben….morgen gewoon lekker je predictor