ja dat snap ik helemaal! Ik denk dat de angst er sowieso in blijft eerst maar eens proberen een positieve zwangerschapstest te krijgen en vanuit daar verder. Ik duim al voor je mee op een goede, gezonde, voldragen zwangerschap. Maar dat hoop ik voor iedereen hier natuurlijk
Haha ja dat scheelt enorm! Ik zat eerder ook wel eens achteraan een NOD lijst en dan begint het zo te kriebelen, dan wil je met 5dpo al testen whahahaa. Ikzelf heb voorgenomen om te wachten tot 10dpo ofzo.. Vorige keer ook gedaan en toen was het dus raak en dat voelde veel relaxder dan de keren ervoor. Ik ben ook zo'n iemand die dan test op 8dpo en dan de hele dag bezeten is met zo'n test en blijft turen op de foto's die ik maakte of die ingedroogde test blijft bestuderen totdat ik dan iets denk te zien. Mega frusterend zeg maar En dat elke dag opnieuw zeg maar Dat testen op 10/11dpo in november is mij dus wel bevallen Maarja wel heel moeilijk hoor haha!
Hier ook al paar dagen gestart met ovulatietesten. Heb al sinds zaterdag flinke ei pijn/vruchtbaar slijm en ontzettend zin. Dat zijn bij mij wel echt indicaties dat me ei eraan zit te komen. Ovulatietest begint sinds vandaag ook op te lopen, dus ben benieuwd. Mijn cyclus ligt doorgaans tussen de 26/29 dagen en van mijn vorige zwangerschappen wist ik dat ik een lf van 14 dagen had. Benieuwd wat het nu doet. gaan jullie allemaal eerder testen ? mijn voornemen is echt om pas een test te kopen als ik overtijd ben. Hoop dat het lukt want me voornemen was ook om nog niet te beginnen met ovulatie testen of om überhaupt hier op het forum te zitten
herkenbaar hoor! Vorige zwangerschappen ook al op al vanaf 7dpo positief getest , maar dat gaf me zoveel stress. Als je zwanger bent en mag blijven , ben je dat na nod als het goed is ook nog.
Denk dat de testen niets zeggen op dit moment. Had gehoopt dat temperatuur en slijm iets meer zeggen, want ik had eergisteren duidelijk vruchtbaar slijm en daarna niet meer.. En mijn temperatuur is ook hoger.. Helaas niet eerder dan vandaag gemeten.
Ik heb 2 testen in huis en that's it. Hele traject weer in valt mij weer zo tegen. Die spanningen van of t echobeeld nu eindelijk eens normaal is, niet weer opeens krimpend baarmoederslijmvlies of vocht of wat dan ook. Ergens heb ik zoiets van F it. Ik stop er een spiraal in en klaar. Klaar met al dat gedoe, pillen en spuiten.
Maar als je HCG in je lijf hebt dan kun je nog geen eisprong krijgen toch? Lijkt mij? Dus als je nog positief test met een zwangerschapstest je nog geen eisprong krijgt? Of is dit te simpel gedacht? Of begrijp ik je niet goed?
Ik heb geen ervaring met het mmm traject, maar ik kan me voorstellen dat het emotioneel en fysiek zwaar is. ❤ onder de riem van mij.
volgens mij werkt het ook zo idd. Wel hcg = geen eisprong lijkt mij ook, dus dan testen of je nog hcg hebt lijkt me de meest logische stap.
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 januari! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 januari (2) ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ Jori88 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 21 17 januari (4) ♡ MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 8 na mk - ronde 15 totaal ♡ Cobon - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡ MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 2 na MA (ronde 3 na stil geboren zoontje 24wkn) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 6 na laatste mk 18 januari (0) 19 januari (1) ♡ Roxy1994 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 januari (2) ♡ Mozzarella - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 ♡ Prullenbak- ..jaar - 2e kindje- ronde 15 21 januari (2) ♡ Kimberley92- 29 jaar- 2e kindje- ronde 2- MMM UI-D met hormonen ♡ Momoftwo12 - 30jaar - 3e kindje - ronde 1 22 januari (4) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 9 (ronde 5 na vmk) ♡ Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 91 (7j + 7m) ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 23 januari (0) 24 januari (1) ♡ Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 24 25 januari (3) ♡ D1987 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 ♡ Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje - ronde 10 (onderzoeken) ♡ Dafino - 37 jaar - 5e kindje - ronde 2 26 januari (1) ♡ Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 27 januari (1) ♡Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 na bbz 28 januari (0) 29 januari (2) ♡ Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡ Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na 3e vmk) 30 januari (0) 31 januari (1) ♡Nino12 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Onbekend (6) ♡ Groenebomen - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 (mmm ) ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 na ma ♡ xxKim - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (na bbz/zol) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 (ronde 1 na MK) ♡ Pattyx- 27 jaar- 1e kindje- ronde 1 (na bbz in ronde 2) ♡ Vlindermama93- 28 jaar- 2e kindje - ronde 4 (na stilgeboren zoontje juli) ♡ Kimmy133 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Shiltje - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 (mmm) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (32) Wachten op eisprong (31) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi meiden, ik kom hier ook meekletsen. Gisteren menstruatie gestart. Mijn nod zal eind januari zijn, afhankelijk van groei follikels en inseminatie
Ja want als er HCG is denkt je lijf: er is hcg, dus baby, dus nu geen eisprong laten plaatsvinden… edit: wat ik mij dan wel afvraag of bij een mk en dus al bloedverlies/schone baarmoeder je lijf doorheeft dat HCG drastisch daalt en mss al start met de groei van eitjes? Iemand die dit weet? @MamaAlice030
Nee. Er wordt dan geen signaal gestuurd om fsh aan te maken. Pas als hcg nagenoeg nihil is. Dalende hcg kan daardoor ook vaak uberhaupt geen geen eisprong geven maar wel menstruatie triggeren: hcg bijna 0, progesteron laag dus hop sluizen open. En soms is t hcg 0, fsh hormoon hoog en op naar eisprong.
Ik dacht dat je lijf niet zo goed door heeft of het omhoog of naar beneden gaat, meer ''het aantal is x dus geen ei maken''