Mijn test van net is hetzelfde We hebben vrijdag, eergisteren en gisteren al seks gehad, dus ik hoop dat mijn man nog zin heeft. Als we dan morgen ook nog seks hebben, zal dat dan voldoende zijn geweest? Of zou overmorgen het verschil nog kunnen maken?
Ik heb een wonder follikel!!! Hij was zaterdag echt nog klein 11mm en dat kon dus nog alle kanten op gaan. Nu was hij 17,8mm en mag ik om 14.00 de Ovitrelle zetten en morgen de inseminatie Ik verplaats mij dan ook op de lijst naar 19 januari en zet mezelf op het wachtbankje Mijn dag kan niet meer stuk!! Nu mijn plas 2 weken ophouden
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 januari! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 januari (2) ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ Jori88 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 21 17 januari (4) ♡ MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 8 na mk - ronde 15 totaal ♡ Cobon - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡ MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 2 na MA (ronde 3 na stil geboren zoontje 24wkn) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 6 na laatste mk 18 januari (0) 19 januari (1) ♡ Roxy1994 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡ Kimberley92- 29 jaar- 2e kindje- ronde 2- MMM UI-D met hormonen 20 januari (2) ♡ Mozzarella - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 ♡ Prullenbak- ..jaar - 2e kindje- ronde 15 21 januari (2) ♡ Momoftwo12 - 30jaar - 3e kindje - ronde 1 22 januari (4) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 9 (ronde 5 na vmk) ♡ Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 91 (7j + 7m) ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 23 januari (0) 24 januari (1) ♡ Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 24 25 januari (3) ♡ D1987 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 ♡ Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje - ronde 10 (onderzoeken) ♡ Dafino - 37 jaar - 5e kindje - ronde 2 26 januari (1) ♡ Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 27 januari (1) ♡Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 na bbz 28 januari (0) 29 januari (2) ♡ Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡ Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na 3e vmk) 30 januari (0) JNZ- 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 31 januari (1) ♡Nino12 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Onbekend (6) ♡ Groenebomen - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 (mmm ) ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 na ma ♡ xxKim - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (na bbz/zol) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 (ronde 1 na MK) ♡ Pattyx- 27 jaar- 1e kindje- ronde 1 (na bbz in ronde 2) ♡ Vlindermama93- 28 jaar- 2e kindje - ronde 4 (na stilgeboren zoontje juli) ♡ Kimmy133 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Shiltje - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 (mmm) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (33) Wachten op eisprong (31) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Vroeg testen heeft zo wie zo geen nut door de Ovitrelle, maar ik wil dus ook weten wanneer dat uit mijn lijf is
Oooh ik ben zo opgelucht en blij! Vandaag voor nacontrole geweest na de curretage. Precies 2 maanden na het slechte nieuws met de termijnecho eindelijk schoon!! Cyclus is ook al weer opgestart. De gyn meet een follikel van 12mm en verwacht ergens eind van de week een eisprong. Ik heb nul ervaring met de grootte van de follikels enz. Klinkt dat voor de mensen in de mmm ook als een logische beredenering? Mocht het deze maand niet raak zijn dan gaan ze een cyclus monitoren omdat het een jaar duurde voor ik zwanger was. En omdat ondertussen 35 ben hopelijk duurt het niet weer een jaar voor ik weer zwanger raak
ik vind de etos early erg fijn! En voor cheapie dipsticks gebruik ik ze van 2besure, nog geen positieve daar gehad dus geen idee hoe dat dan uitpakt, maar 2x negatief en geen indroogstreepjes ofzo
Fijn dat je schoon bent! Wanneer je ei springt is heeeeel lastig. Met 1 echo kunnen ze dat niet zeggen eigenlijk. 12 mm is nog geen garantie dat het ook een dominante wordt. Bij mij verdween die zelfs en andere eierstok verscheen er 1 weer. Zit nog onder afkappunt. Als ie wel doorgroeit, reken dan 1-2 mm per dag. Vanaf 18 zijn ze rijp, maar.... bij de 1 springt ie pas bij 26 mm en de ander al bij 19 mm. Lang verhaal kort: ja deze follikel kan dominant worden en vrijdag springen, maar ook pas volgende week vrijdag of verdwijnen. Boven de 14 mm wordt de follikel dominant en groeit eigenlijk met goede zekerheid door.
Ah wat een opluchting!!! Heb je nu nog HCG in je lijf? Daar ben ik dan wel benieuwd naar, want er groeit dus wel een follikel al (ondanks dus HCG?) Wat hier al wordt gezegd, kan het nog zoveel kanten op gaan maar het feit dat er een follikel groeit lijkt mij echt een super goed teken! Dat je lijf weer bezig is! Yeaaah!
Dat hangt ervan af. Soms drink ik 's ochtends teveel, en dan heeft testen vrij weinig zin. Maar ik plas hoe dan ook altijd een beetje in een bekertje. Is de kleur goed, dan test ik. En anders wacht ik gewoon het volgende plasje af. Meestal komt het erop neer dat ik rond 1 uur 's middags test en rond 8 uur 's avonds.