Ja ze kunnen wel flink knallen. Voor een echte LH piek moet (bij mij dan) de teststreep donkerder zijn dan de controle. Heb je de gevoelige of extra gevoelige?
Premom, vind het zelf ideaal. Zo heb je altijd de testen "vers" die je met elkaar kan vergelijken. En hij beoordeelt ze automatisch. Is niet altijd helemaal accuraat hoor, maar het geeft zeker een beetje houvast. Ik weet nu bijv dat als ik geen eisprong krijg binnenkort de testen vaak scoren tussen 0.0-0.20. En zodra mijn LH piek in de buurt komt dan stijgt het al een beetje door naar 0.30. Vaak de avond voor mijn piek dan geeft hij savonds al een 0.30 of 0.40 rating. De ochtend daarna begint mijn piek dan. Maar dat is hoe het bij mij gaat, dit zal per persoon verschil maar door Premom heb ik daar wel veel meer inzicht in gekregen. Als hij 1.00 geeft dan zijn de strepen gelijk en daarboven is de teststreep dus duidelijker dan de controle.
Heb ineens zo'n dip meiden: gaat het nog wel lukken om weer opnieuw zwanger te raken.. Wil het zo graag, ik had gewoon een kindje in mijn buik van eind nov tot eind dec.. maar nu weer opnieuw beginnen. Op een of andere manier echt bang dat het niks is deze ronde. Misschien een dip zo na mijn ovulatie, met al die gekke hormoonwisselingen? Bleh.
Zo ga je van hele positieve gedachtes en hervonden energie weer over in negatieve gedachtes en onzekerheid. Het is zo een teleurstelling dat je weer een soort van voor af aan moet beginnen. Met alle twijfels daarbij. Maar je bent recent zwanger geweest, hopelijk kent je lichaam het trucje ofzo. Hier ook een domper .. Dinsdag dolgelukkig met een echo die liet zien dat alles schoon is. Ook een follikel gezien van 12mm, de gyn zei dat ik eind van de week of dit weekend m'n eisprong kon verwachten. CB roze testen blijven negatief, dus nu maar de paarse erbij gepakt. Ook negatief, terwijl deze echt normaal al een week vooraf beginnen te knipperen. Dus dat ei komt voorlopig nog niet Normale cyclus heb ik op CD 16 een positieve test. Nu zit ik op CD 17...
denk wel dat het niet lang meer duurt! Op de bovenste lijken ze wel even donker te worden! Duurde bij mij hierna niet lang voordat die knalde.
hopelijk gaan je testen dit weekend nog mooi knallen en neemt het ei even zijn tijd! Balen dat je cyclus nog zo van slag is! Ook een knuffel!
Thanks! Ik hoop het, maar gezien de paarse CB zal het nog minimaal een week duren denk ik... We testen maar gewoon door
Ik heb een grafhumeur vandaag. Boos, verdrietig, moe, mn lontje is er kort. Kan ik tot mn nod onder de dekens blijven liggen aub Vind het hele zwanger worden even niet meer zo leuk, zie vandaag ook vooral op tegen zwanger zijn en de spanning enzo.
Ik ben vandaag en gister echt onwijs moe, komt waarschijnlijk van de ovitrelle. Gistwr middag een middag dutje gedaan en vandaag ook terwijl de peuter ook heerlijk 2 uur heeft geslapen in de middag zo eten gaan koken en moet nog boodschappen doen Iemand inspiratie?
Kippakketjes, erg simpel kipfilet, spinazie en klodder kruidenkaas in bladerdeeg vouwen, 20/25min in oven en klaar