Hoera! 1 perfect ei, bijna 19mm, baarmoederslijmvlies meer dan 10mm! De andere 3 zijn 12 /13 mm gebleven dus doen niet mee.
Ik zit met een blaasontsteking of infectie. Geen idee, heb t nooit eerder gehad. Maar ook met wat bloed erbij. Ik schrok ervan, dinsdag naar de huisarts. Eerder kan ik helaas niet terecht. Deze ronde geen kans dus?
Beterschap! Zit je voor of na je ei? Geen idee of het van invloed kan zijn. Gezellig maken nu, lijkt me alleen niet zo fijn..
Ik heb momenteel ook een blaasontsteking, geen idee of het iets beïnvloed ik hoop van niet igg Bij de meeste huisartsen kan je trouwens ochtendurine inleveren en dan doet de assistente een testje (met een dipstick haha) en dan kan die zien of je een blaasontsteking hebt. Mocht dat zo zijn kan je maandag misschien al wat krijgen mocht dat nodig zijn. Succes! Veel drinken, en wat voor mij helpt is een warme kruik. En mn voeten warmhouden haha, zal vast tussen mn oren zitten maar met koude voeten heb ik meer pijn haha Oh en als het het weekend naarder wordt dan kan je gewoon naar de huisartsenpost he (zeker met bloed in je urine zei mijn huisarts altijd meteen even contact op te nemen)
Oh, oke. Ik heb t nooit eerder gehad. Dan ga ik zo toch maar even bellen! Thanks ladies! Ik verwacht mn ei tussen cd12 en cd14. Afwachten dus..
Niet wachten tot dinsdag hoor. Wat vreemd dat je niet eerder urine kon inleveren. Is 10 min tijd voor assistente. Zou hap bellen ervoor! Edit: sorry zag naderhand pas dat er al gereageerd was Bij mij was dat een van de eerste tekenen bij mijn dochter dat ik zwanger was. Heb op het werk toen ook getest, waren niet abnormaal afwijkend. Nadeel alleen, nu ga ik wel dingen vergelijken met naderende menstruatie telkens.. vermoeiend soms
Ja haha grrr had liever iui hoor hahaha, een zuchtende man die te moe is om erop te klimmen is nou ook niet bevordelijk. Zijn zaad is te goed voor iui, ze ziet er geen meerwaarde van in. Ik wel geen verplichte seks Ik heb ook geen idee wat de plannen zijn na een half jaar,heb iig weer voor 3 rondes clomid meegekregen.
Ik heb echt zoveel blaasontstekingen gehad in mn leven echt tragisch, maar wel ervaringsdeskundige dus haha. Maar als je nu 9dpo bent kan je het misschien wel uit je systeem hebben over een paar dagen. Veeeeeel drinken is echt belangrijk om het door te spoelen, ik pak zelf altijd minimaal 2,5 liter. Bij mij werkt thee en water beter dan suikerhoudende sapjes enzo. Geen idee waarom maar dat loopt veel sneller door me heen ofzo haha.
Zelf pipetjes en potjes kopen? Of aan de slag met een turkey baster (geen idee wat het nl'se woord is)
Hoe zien je testen er vandaag uit? Zag dat je ook nog action gedaan heb. Die loopt inderdaad op. Hier vandaag ook een lichte stijging in mijn test. Ik heb wel een voorbeeld. Even zoeken tussen mijn foto’s. Die is wel al van 3 jaar geleden