Ah super lief! Mijn lijf heeft bij 1315 zelf besloten om het op te ruimen, het daalde ineens naar 293… het enige lichtpuntje hiervan. Vandaag bloed wezen prikken en nu staat hij op 11,7! Super blij mee.. zit nu met geknepen billen te wachten op mn eerste menstruatie want mn lijf zal wel een optater hebben gehad. Ben alleen echt bang voor de toekomst, doe erg zijn mijn eileider(s) nu disfunctioneel hè.. ben zo bang dat het nog een x gebeurt
Aw super lief! Ja helaas wel, allemaal voor een goed doel dan maar hè.. want wij zijn hiervoor gemaakt, sterke powervrouwen. Ik zie mijn vriend dit niet doen haha
Wat fijn dat het zover terug gezakt is. Hoe gek het ook klinkt.. ik snap je angst voor de toekomst, maar duim voor je dat je hierna een plakbaby hebt op de juiste plek ♡♡
Zo dat daalt dan snel! Fijn! Ja je bent alle controle wel kwijt hè. Wat gaat je lichaam doen, dat maakt heel onzeker...
Ik heb m'n voorraad ovulatietesten binnen gekregen. Volgende week ergens starten Mag gelukkig 4 januari al voor controle echo na de hysterscopie/curretage
Ja het halveert steeds dus ik hoop volgende week op 0 te staan. Dat laatste schijnt altijd moeilijk te gaan. Ik vrees dat ik nooit meer zorgeloos zwanger zal zijn…
spannend! Ik had toevallig vanmiddag een ovutest gedaan maar nog geen eisprong op komst haha. Vraag me überhaupt af of dat kan als je nog hcg in je lijf hebt…
Onder de 5 betekent niet zwanger. Dus dan zou je weer een eisprong moeten kunnen krijgen. Dus dan schiet het toch al op
Joe! Fijne feestdagen allemaal! Dat we in t nieuwe jaar maar mooie en gezonde kindjes mogen verwelkomen!
Nog steeds niet ongesteld, 8 dagen al spotting en ik ben t zat. 2 dagen overtijd, niet zwanger en mijn lijf die normaal overactief is en te snel opruimt is in kerstmodus: doet geen moer....