Is dat dan wel de ovulatie? Misschien is er iets anders.. ik bedoel eigelijk.. ik merk sinds ik bezig ben met dit ik toch meer t idee heb van alles te voelen van binnen ookal is dat hier nog niet eens aan de orde zeg maar
Jaa maar ik heb nu positieve ovulatietesten gehad dus ik weet nu wel wanneer t is.. En precies nu die positief is voel ik bijna niks meer, heeeel beetje zeurderig maar verder niks xd
Mmm. Heb hem zelf ook nog eens bekeken Idd, heeeeeeeeel ver weg. Waarschijnlijk dan toch een indroger. Maar ik ken deze testen nog niet. Is de eerste keer dat ik deze gebruik. Jij hebt echt goede ogen zeg.
uber tuurder hopelijk geen indroger! Helaas hier op het forum zie ik de laatste tijd schrikbarend veel gekke streepjes langskomen zonder zwangerschap, maar daar hopen we hier natuurlijk niet op. Maar wel spannend! Wanneer ga je weer testen?
Uber tuurder iig fijn dat er uber tuurders zijn Dat is echt niet normaal veel idd, allemaal beginnende streepjes, en uiteindelijk is het niets helaas. Zeker spannend. Ik denk morgenavond weer
Dat gaat vast goed hoor, ik had vorige maand ineens ook geen ovulatiepijn, me suf gegoogled. Blijkt normaal. Dat je de ene maand meer voelt dan de andere of ineens niks meer.. alles is normaal.
Ik was ook al aan het googelen hihi. Fijn, dank je voor je bericht Lees nu indd op google: De pijn die je voelt, is meestal een teken dat het eitje nog niet vrijgekomen is. De krampen en steken worden namelijk veroorzaakt door de toegenomen spanning in de follikel (eiblaasje) en de eierstok. Komt het eitje eenmaal vrij, dan neemt de spanning af- en daarmee de pijn. Dat wil nog niet zeggen, dat de pijn direct na het vrijkomen van het eitje verdwenen is.
@Joy20 ik zag hem bij jou wel maar bij bloem helaas niet… Morgen weer testen? Ik doe wss ook met je mee, 8dpo dus denk kansloos maar even een “testrun” en checken of ze echt wit zijn…