JAAAA ik ook... Elke maand weer he... En dan vind je natuurlijk altijd wat je zoekt: iemand die nog positief testte daarna.
Ja vond ik dus ook, daarom mijn gedachte van is het nu niet goed ofzo Ja en bellen voor uitslagen is maar tot 11 uur Maar ik laat het straks het gewoon proberen
haha googeld ‘pms en toch zwanger’ nee hier de bekende pms klachten in overvloed aanwezig. Bij mijn vorige zwangerschap wist ik vanaf 7dpo echt dat ik zwanger was. Voelde me zo anders. Dus ik heb de hoop eigenlijk al opgegeven deze maand. Maar dat inimini stukje blijft inderdaad hoop houden heb nog geen zwangerschapstest gehaald en wel al ovulatietesten voor de volgende ronde, dus zegt genoeg denk ik
@Maudje123 daarom zeg ik altijd dat ik voor m'n man bel, dan krijg ik meer voor elkaar ookal zijn we niet getrouwd... Ik kon trouwens met zijn digi d inloggen op de site van het ziekenhuis waar hij het had ingeleverd en kon daar de resultaten zien, kan dat bij jullie niet? De aanvraag was ook gewoon via de huisarts (want dat was goedkoper dan via de gynaecoloog)
Haha. Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus ik heb echt geen idee. Sommigen zeggen zich inderdaad anders te voelen, en anderen voelen zich helemaal niet anders dan normaal. En soms zijn de 1e en 2e zwangerschap totaal anders. Als we nou gewoon allemaal een duidelijk innestelingsbloeding zouden hebben tussen 6 en 10 DPO. Geen enkele uitzondering, en zonder een andere mogelijke oorzaak. Dat zou toch een hoop ongeduld en nervositeit schelen
Ja dat heb ik ook gezegd, toen vroeg ze netjes om de geboortedatum en toen zei ze eeuuuhhh maar kan hij zelf niet bellen? Dus maak me best een klein beetje zorgen Nee dit liep via de huisarts. En mijn vriend heeft nog geen online dossier, nog niet aangevraagd dus moeten echt bellen Stom gedoe
Ik weet t eigenlijk niet.. hij heeft het wel eens vaker. Maar hij heeft ook wel heel graag z’n vinger in z’n neus..
Vriend heeft net gebeld en alles is goed, geen afwijkingen Nou dat had ze mij vanmorgen ook gewoon kunnen vertellen Maar dit is wel even de harde werkelijkheid dat het dus aan mij ligt dat het niet lukt, maw mijn leeftijd
Hmmm nu 1 DPO en nu wel klachten, steekjes vooral links maar soms ook rechts. nog meer dames ook op 1dpo gehad? oh en gevoelige linker borst