@Cobon : Gefeliciteerd!! Super mooie test! @MamaAlice030 : sh*t zeg!! Fingers crossed volgende maand @Maudje123 : ik belde dan altijd met m’n meest mannelijke stem… XD Wel beetje flauw dat ze niet wilde zeggen dat alles goed was.
Ja ronde 21 al, en door mijn leeftijd geen recht op medische hulp Deze maand zet ik waarschijnlijk de stap richting acupunctuur
Oooh ♥️♥️♥️ goed nieuws eigenlijk, maar ik snap dat je het dan op jezelf gaat betrekken. Aan de andere kant, als er ook van alles mis was geweest met zijn soldaten, dan was het dubbel moeilijk geweest om zwanger te worden.
Ik heb altijd steekjes tot ong 7/8 dpo. Echt zeurderige steekjes/napijn van de eisprong. Had het toen ik zwanger was, maar heb het ook als ik niet zwanger ben
Heb je helemaal gelijk aan, maar mijn leeftijd is dusdanig dat dat het enige is wat dan nog overblijft als oorzaak. Het is even een reality check voor mij, maar ben zeker blij dat het zaad goed is
Wat stom dat dr een leeftijd aan vast zit. Juist als t niet lukt als je al iets ouder ben.. maar de wonderen zijn ee wereld nog niet uit
Oke dan weet ik iig wel dat t er bij hoort haha. Bij mijn vorige zwangerschappen wist ik niet hoe ver ik in de cyclus zat dus heb toen wel pijntjes gehad maar geen idee waar dat mee te maken had haha. Nu herken ik dit gevoel wel een beetje inderdaad als na-pijn van de eisprong
ja klopt ook. Kan eigenlijk nog alle kanten op. Zeker als de innesteling gemiddeld rond 9dpo plaatsvind. Kan je de dagen ervoor eigenlijk nog helemaal niks er over zeggen.
Hier nemen de gevoelige borsten af Ik zit nu op 8 dpo. Ook al hoofdpijn vanochtend.. nou daar ging de hoop. Bah!
Vanmorgen nog steeds een negatieve ovu test. Borsten worden wel al iets gevoeliger dus ik hoop dat hij vanavond of morgen toch echt positief is. Mooi om al wat roze in de lijst te zien! Hopelijk worden het er steeds meer.
Hi meisjes! jullie kletsen zo snel haha! ik werd dus echt vlak erna gebeld door het ziekenhuis dat ik voor de controle echo mocht komen of het nu idd schoon was en bloed prikken. Rondje zat er dus nog wel steeds… cyste? mooi verdikt slijmvlies te zien maarehhh…als ik ff iets verder door druk na het plassen is mn afscheiding wel donker hoor. Ik ben er van overtuigd dat ik ongesteld ga worden. Aangezien mn laatste twee testen ook blanco waren. ik wacht nu op het telefoontje van het ziekenhuis voor mn hcg waarde en de info van de echo en hoe nu verder. Maar ik ben overtuigd, deze ronde niet raak. On to the next. Er waren toch nog twee meiden die 16 januari hun nod hadden?
Spannend, hopelijk geeft het telefoontje meer duidelijkheid. Ik heb ook zondag mijn nod maar ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in. Sinds woensdag (8dpo) al bruin bloedverlies met afvegen en vanmorgen een negatieve test. Dus het is afwachten tot het doorbreekt.
Ben benieuwd wat er uit de echo komt! Rondje ongesteld en hopelijk mag je snel weer zwanger worden. Ik zag de eerste ongesteldheid als een soort reset na de miskraam. Maar ondertussen begrijp ik ook super goed dat je gewoon ook snel weer zwanger wilt zijn. ❤️
Heeft iemand anders hier ook tijdens positieve ovulatie testen allemaal witte vlokjes in de urine? Ik testte dinsdag met m'n 2de urine en ik zag dat t allemaal witte kleine vlokjes had maar dacht doe toch maar een test en die was al heel donker. Die avond ook weer witte vlokjes en een positieve ovulatie test. Die dag er op KNAL testen en beiden ook weer met witte vlokjes in de urine. Nu geen witte vlokjes meer en de testen zijn weer negatief.. het kan toch hopelijk niet zo zijn, dat ik door die vlokjes vals positief heb getest!? Of zal ik door de LH piek die witte vlokjes gekregen hebben? Iemand die dit herkend? Word er helemaal onzeker van nu..