Wat spannend meid!! Hoop dat het positief is. Helaas had is vorige maand een vals positieve predictor…. Zie hieronder. Hopelijk bij jou wel mooi duidelijk❤️
Heb sinds 16.00 al niet meer gedronken en wel al 2x geplast. Maar ik heb wel van 13.00 tot 16.00 een halve liter thee op…
Ooooh ik heb mega ei pijn!!! Dit moet wel een flink paasei zijn denk ik in iedergeval is hij onderweg… wanneer denken jullie positief?? Die laatste is van net.
Ben echt bang dat ik gewoon vet ongesteld ga worden. Man man. Dikke buikpijn en hoofdpijn… hele dag al. mehhhhh…. Zou wel heel zuur zijn zo vroeg. Heb normaal een LF van 13 dagen. Kun je door de booster of miskraam ineens een heel korte LF krijgen? (Ben nu 8dpo)
Dat je hebt geplast is niet erg hoor! Gaat gewoon hoeveel vocht er in je lijf zit. Als je je plas ophoudt terwijl je vet veel hebt gedronken dan blijft de plas gewoon waterig.
Denk dat er een eitje onderweg is hoor. Ben niet bekend met de testen , maar schat morgen of overmorgen.
Ik heb ook zo'n eipijn vandaag, maar heb nog maar 2 ovu testen en wil er niet meer bij kopen. Zal ik er morgen eentje wagen? Denk dat ie bij jou morgen of overmorgen wel positief is hoor
Ik zit nu op de bank en ik neem zojuist chocolade en de pijn wordt iets minder. Chocola verzacht mijn pijn letterlijk hahahahaha