Mag ik vragen waarom je man nergens bij mag zijn .hier bij ons mag de partner gewoon mee met echo en afspraken enz . Wat naar dat jij alles alleen moet doen
Hier in het ziekenhuis mag dat ook niet, ivm corona. Ik moet alleen naar alle afspraken, ook naar die bij de gynaecoloog. Vorige zwangerschap ook. Ik denk dat dat bij haar ook zo is ivm corona..
Nee die gedachten is er eenmaal en je komt er nooit meer vanaf. Zelfs al een kindje hebben doet niks. Dacht eerst 'ach we hebben er al een, dus 'als het niet lukt hebben we iig 1 geluk'. Lekker naïef Zo werkt het dus niet. Gewoon weer volle 100% in die twee weken wachten.
Wat apart dat dat zo verschilt dan .bij mijn afspraken en echo's in het zk mocht mijn man gewoon mee ☺
Uhm niet mee bezig zijn met iets wat je graag wilt en in jouw geval wel mee bezig moet zijn Het is makkelijk gezegd, maar zo werkt het gewoon niet
Ja dat vond ik de vorige zwangerschap ook héél wrang.. als het nou overal in NL hetzelfde was.. maar het is niet anders
Ja klopt ook door Corona indd. Maar ik vind de inseminaties echt zo naar alleen. Hij is al niet het stukje dna en dan ook nog eens nergens bij zijn.
Wij hebben het al een tijdje uitgesteld omdat ik het niet alleen wilde, maar het duurt nu zo lang dat we toch begonnen zijn, maar het valt me echt zwaar.
Corona beleid hier ook.. alleen uitslagen mag hij mee in principe. Bizar dat dat overal verschilt.. zou toch eigk één beleid moeten zijn. Ik vind overigens omdat een onvervulde kinderwens zoveel stress en verdriet meebrengt dat de partner ten alle tijden mee zou mogen. Maarja.. wie ben ik.
Ja zo denken wij ook m, die Corona gaat nooit meer weg denk ik. @Caithxxx ik vind ook dat de partner er gewoon bij moet kunnen zijn! Het is al heftig genoeg allemaal!
Ik vind idd ook dat partner er bij hoort stom dat ze daar dan geen uitzondering voor maken. ##### Gaan we na de seks met de benen omhoog?? Of blijven we plat liggen.. ze moeten natuurlijk wel de goede kant op zwemmen
Eens wat betreft partners mee. Sinds deze ronde met opgetrokken benen of moet er nog een kussentje onder?
Eens. Partners moeten mee kunnen. Was toen zo stom in 2020 mochten partners niet mee op afspraken maar als er spoedafapraak bij triage kwam dan wel. Ik lig standaard met benen omhoog omdat het er anders direct uitloopt en smerig aanvoelt
Dat moet zeer zeker zo zijn dat een partner altijd mee zou moeten mogen . Je bent niet alleen zwanger zeg maar .en wat je zegt bij onvervulde kinderwensen of met inseminatie s onder andere helemaal
Ja idd. Ik vind t ook een viezeboel . Ik ging altijd gelijk naar de wc extra persen zodat t meeste dr uit liep
Ga vanavond wel met md benen tegen de muur liggen en zijn kussen onder me kont voordat r nog wat uitloopt