Heb gistermiddag een test gedaan en vanochtend, WIT. Bloeden wordt nu ook erger dus geen innestelingsbloeding. Ik vind het echt belachelijk dat ik vanaf 10 dpo al bloedverlies heb terwijl mijn menstruatie pas op 14/15 dpo begint. Iemand ervaring met tarwekiemolie? Meiden die er doorheen zitten, hele dikke knuffel! Ik voel met jullie mee, ik voel me ook echt shit nu. Mijn moeder was ook vroeg in de overgang, heeft twee keer een opvlieger gehad en was begin 40 klaar. Dat ik nu richting 39 jaar ga baart mij dus ook zorgen. Zij menstrueerde ook laat (op haar 15e en ik ook, op mijn 14e). Ik heb al twee kinderen, maar ik gun mijn huidige partner ook een kindje. Maar soms denk ik wel: ik kap er mee! Alleen heb ik gister in de opruiming een heel schattig babypakje gekocht........ Ik kan in elk geval op rood. Op naar ronde 10.
Bij de eerste zie ik zeker oploop. De easy@home lijkt een beetje hetzelfde, maar droogt straks waarschijnlijk wel duidelijker op. En de 1-2 kan natuurlijk niet duidelijker. Gefeliciteerd!!