Meiden een vraagje over het testen: 5 jan een positieve ovulatietest, 8 jan waarschijnlijk 1 DPO. Vandaag, 12 jan, 5 DPO. Ik heb een korte LF en 16 jan mijn menstruatie. Wanneer kan ik al testen? Ik zit vandaag 4 dan voor mijn verwachte menstruatie.
Ik lees al jullie verhalen aandachtig en ik hoop oprecht dat het ons allemaal gegund is <3 Ik zit vandaag op 4 of 5 dpo en had alweer roze afscheiding… ik had dit op 2 of 3 dpo ook al… Echt afscheiding vermengt met licht roze vlekjes erdoor. Soms kan je lichaam je zo in de war maken. Ik voel me verder ook niet helemaal op en top en sinds gister steeds wat weeïg. Ben echt benieuwd wat er allemaal gebeurt in mijn lijf.
In principe is dat natuurlijk ook zo hè als je vroeg test geeft een negatieve test geen uitsluitsel….
Owww soms zou ik zo graag gewoon even willen kijken een klein cctv cameraatje waarop je (met ondertiteling) kan inloggen en verslag krijgt van wat er aan de hand is hè
6 dpo, ben zo misselijk! Erg rot want vandaag een drukke dag met t vieren van J zijn verjaardag… nouja, hopelijk zakt het zo wat.
Goedemorgen dames Het wordt al spannend voor een aantal , fingers crossed..zelf ben ik ook echt een ramp met testdrang,vanaf 8 dpo begin ik al te hopen op dat streepje haha. Al moet ik zeggen vorige maand niet, toen ik en mijn piek vond en mijn temp netjes bevestigde.. Daarom baal ik nu dus ook zo , 3 dagen niet kunnen testen en 1 dag flikkert mijn kat de testrip in de wasbak voor ik kon checken..im doomed deze ronde haha. Wel aan het tempen en daar gelukkig nog wat houvast aan. Deze maand voel ik weer links dus de goede kant met eileider , we gaan ervoor tot mijn temp omhoog gaat
Goedemorgen dames, Kom ook weer even onder m’n steen vandaan naar een heftig weekje buikgriep. Voor sommige meiden wordt het al spannend! Ik wacht nog op m’n ei haha merk wel dat ik deze maand meer rust heb ofzo, wat ik wel fijn vindt dan kan ik het ook wat meer los laten. Ik duim voor heel veel roze op deze lijst!!
Vannacht een ontzettende ruknacht gehad, had gister al last van buikpijn maar vannacht om half 6 zat ik op de wc, daarna maar pijnstillers gepakt want ik had zo'n last. Hopelijk kan het niet aan teveel kwaad.
Vermoed de darmen, maar ik weet het niet zeker Is zo lastig te voelen Hoop dat de pijnstillers geen kwaad kunnen
En dat lekker doen waar je blij van wordt ik heb respect voor mensen die kunnen wachten maar geen problemen met mij. Eigen test verslaving
Hopen dat het een ovulatie bloeding en innestelingsbloeding is geweest Haha precies bij mij ook zo! Piek gemist wel blijven tempen zo kom je er ook achter!
Hier nu ook verhoging… grrrr! Niet het juiste moment Ben gewoon niet lekker. Gelukkig nog geen koorts, 37.9 is nog te doen. Word vandaag wel even pittig met de verjaardag maar komt wel goed..