Mogelijk is je ei toch later gesprongen of een late innesteling? Maar het streepje staat er dus zwanger ben je! Voorzichtig gefeliciteerd ❤️
Ooooh meid oh meid! Je bent nog zo vroeg hè? Maak je zelf nou niet helemaal gek! Ik duim voor een mooie positieve zwangerschapstest straks over een paar dagen
Nee joh, dat komt wel goed Een ovu test zegt mij niet zoveel en net wat je zegt, ik ben nog heel erg vroeg
Mijn ovulatietest is alweer zo goed al negatief . Zegt zoiets ook over dat je ei is gesprongen? Of kan je ei dan als nog springen?? Ik heb namelijk het idee dat m’n ei al gesprongen is…..
Nee jammer genoeg niet, een positieve ovu test is geen garantie dat je ei ook springt. Daarom temp ik, als je temp stijgt dan is je ei gesprongen
Ja eerste zwangerschap tempte ik ook inderdaad alleen nu is het niet betrouwbaar denk ik omdat ik s nachts soms nog wel eens even eruit moet voor onze dochter….
Ja ik zie wat en wel licht inderdaad, maar dat hoeft niet meteen fout te zijn. Heb je nog een test? Morgenochtend weer proberen en hopen dat het de komende dagen oploopt. Zolang het goed op gaat lopen is het goed. Heeeeel spannend!
Bedankt voor de lieve berichtjes Toch een gek idee om er al met mensen over te praten... Ik ga morgen weer testen. Ik durfde ook niet te testen om teleurstelling te voorkomen en heb ook eerst ovutesten gedaan. Deze waren wel donker dus wie weet Suzi!
Goedemorgen dames , Wat spannend is het hier al zeg, benieuwd of er vandaag met zwangerschapstest wordt getest haha of durven jullie nog niet hihi ik duim.keihard voor jullie meiden! Hier geen piek gevonden maar temp vandaag omhoog , maar ook slecht geslapen..dus even temp van morgen afwachten. Bah nog veel.onzekerheid deze ronde maar regelmatig geoefend dus kan alle kanten op. Ik.hou het hier in de gaten want ben wel echt benieuwd naar jullie testen