Ja hè dat is het fijne van deze groepen alles delen zonder dat je partner gek van je wordt en zonder dat bekenden het weten
Ohhhh jaaaaa!!! Oh wat mooi!!! Helemaal happy voor je hier, nu op naar oploop maar voor nu: deze is positief !!!! Je bent vroeg met testen dus hij is mooi voor de termijn! Yes
Ik zie in de verte ook wat, zijn dit fijne testen? Ik heb deze nu ook in huis maar geen ervaring mee.
W hè bah, wil je ze delen dat we meeturen? Eigenlijk elke 2 dagen verdubbelen hè dus dat na 1 dag niet veel donkerder is hoeft niet meteen foute boel te betekenen…
Mwah zo zo, maar ze zijn lekker goedkoop En ik doe het mezelf een beetje aan natuurlijk zo vroeg te testen
Nou ik vanmorgen weer negatief getest. Pff ben er toch bang voor dat het weer niet is gelukt. Vandaag 10 dpo. Zou ook 9dpo kunnen zijn, want 100% zeker ben ik niet van mijn eisprong.
Ah hoe lief!! Ik voel me ook wel een beetje schuldig… zoveel dames die hier al zolang bezig zijn en die ik het zo ontzettend gun.
Hoi dames! Ik lees al een tijdje op de achtergrond mee, maar wilde bij deze toch mijn ervaringen delen. Hopelijk hebben jullie er iets aan! Maar allereerst gefeliciteerd voor degenen met een positieve test! Ik hoop dat er nog veel zullen volgen. Wij zijn nu bezig voor ons tweede kindje. Bij onze dochter (‘22) gingen de symptomen als volgt: 6 dpo: menstruatiekrampen, spanning onderbuik, gloeiende wangen, af en toe steekjes achter schaambot. 7&8 dpo: heel duidelijk iets gaande. Heel moeilijk te omschrijven, maar het lijkt op een gloeiend/rommelend/strakstaand gevoel. Tijdens mijn reguliere cyclussen heb ik hier nooit last van. Sowieso heb ik pas maximaal 1 dag voor mijn menstruatie last van krampen. 10dpo: eerste heeeeel licht positieve test. Bijna niet zichtbaar. 12dpo: heel licht positief 14dpo: positief 17dpo: knalstreep Ik had ook al eerder dan 10 dpo getest, maar ze waren toen wit. Verder elke nacht heel levendig gedroomd en vaak wakker snachts, klaarwakker als de wekker gaat. In de huidige cyclus zijn mijn symptomen: 9, 10 en 11 dpo: weer duidelijk iets gaande. Af en toe steekjes in mijn tepels en een soort strakstaand/borrelend/gloeiend gevoel in mijn baarmoeder. Levendig dromen. Af en toe wakker snachts en klaarwakker in de ochtend. 12 t/m 14 dpo: elke dag gespannen baarmoeder, levendig dromen, sochtends klaarwakker. Op 14dpo een eerste heeeel licht positieve test, echt een tuurstreepje. Eerdere testen waren negatief. 15 t/m 17 dpo: zelfde symptomen, testen lopen mooi op. Vandaag 17 dpo, dus ik hoop heel erg dat alles goed blijft gaan Voor mijn dochter helaas een miskraam met 6+ weken, dus het blijft onzeker voelen..
Ik zie trouwens dat de volgorde van de foto’s van de testen niet helemaal meer klopt na het uploaden..
Welkom en gefeliciteerd! Ah extra spannend dan als je een miskraam hebt gehad, ik snap je helemaal.. ben je zeker van je eisprong?
Dankjewel! Ik ben niet zeker van mijn eisprong. Ovulatietesten en temperaturen heb ik niet gedaan. Ik voel sinds mijn bevalling af en toe kramp rondom eisprong. Deze cyclus had ik 28 t/m 30 december kramp. Ik dacht zelf dat dit het volgroeien van het eitje was, en dat deze dan ongeveer 30 december gesprongen is. Ik heb 31 december als 1dpo aangehouden. Verder heb ik namelijk nooit kramp in mijn baarmoeder, buiten mijn menstruatie dan.. Ik hoop stiekem dat ik net als bij mijn dochter al bij 7 weken een echo mag doen, het lijkt me zo lastig om tot de 10 weken in spanning te zitten..
Voorzichtig gefeliciteerd voor de meiden met een positieve test! Ik voel me oprecht heel blij voor jullie - dat vind ik zo leuk aan dit forum!
Ah ja zo, wie weet dan toch een latere eisprong gehad. Tegenwoordig maken ze op veel plekken een vroege echo, komt vast goed