Ja ik las het, was even terug gaan zoeken. Fijn dat alles goed gaat ❤️Nou ik hoop dat het nu wel vlot gaat. Je weet het nooit he, soms gaat t bij de 2e ineens snel!
Nou dat zou wat zijn! Maar jij gaat op roze binnenkort nu jullie gestart zijn. Dat moet gewoon. Al zou het wel heel gezellig zijn
Helaas mag ik deze ronde niet starten met gonal. Er was nog 1 follikel blijven hangen van de vorige ronde. Eisprong zal een deze dagen zijn aangezien het al een afmeting van 16/17mm had. De LH testjes mogen weer uit de kast waar ik morgen weer mee begin en gaan we het deze ronde zelf proberen.
Hier weer een ronde verknoeit helaas… door verwijderen spiraal is m’n cyclus totaal niet regelmatig en blijkbaar was m’n ei er al veel eerder dan de app aangaf. Weer een loze ronde Nu maar afwachten tot de menstruatie zich aankondigt en meteen beginnen met ovulatie testen daarna.
NOD lijst 16 t/m 31 januari 2024 We gaan voor roze! 16 januari (1) Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 januari (0) 18 januari (1) Gryanne - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 na bbz 19 januari (0) 20 januari (0) Lilyanne-32jaar-3dekindje-ronde3 21 januari (0) 22 januari (0) 23 januari (0) 24 januari (0) 25 januari (0) 26 januari (0) 27 januari (0) 28 januari (0) 29 januari (0) 30 januari (0) 31 januari (0) Totaal (0) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0)
Hoi, ik doe weer mee na een hectische periode. Na een miskraam en bbz (met verwijdering eileider) hoop ik dat het geluk ons in 2024 wel mee mag zitten. Na de HSG op 22 december leek er iets in mijn baarmoeder te zitten. Mocht deze maand wel proberen, maar ben wel al licht aan het opzien op een volgende mallemolen als het niet raak is deze maand… Veel succes iedereen ❤️
Heb er weinig hoop in helaas. Voel niet echt iets bijzonders. Bij m'n dochter en de zwangerschap deze zomer, voelde ik echt bijzondere dingen en voelde ik het intuïtief ook aan. Nu niet. Maargoed, ik sta stijf van de oestrogeen en progesteron tabletten voor het eerst dus misschien is het dan ook allemaal anders maar blijf wel positief dat het me toch een keer moet gaan lukken!
NOD lijst 16 t/m 31 januari 2024 We gaan voor roze! 16 januari (1) Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 januari (0) 18 januari (1) Gryanne - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 na bbz 19 januari (0) 20 januari (0) Lilyanne-32jaar-3dekindje-ronde3 21 januari (0) 22 januari (1) SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 6 23 januari (0) 24 januari (0) 25 januari (0) 26 januari (0) 27 januari (0) 28 januari (0) 29 januari (0) 30 januari (0) 31 januari (0) Totaal (0) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0)
Zijn we weer, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ronde 6 alweer, vorige twee keer duurde bet 11 rondes, maar wie weet! Vandaag weer gestart met ovulatietesten, nog maar licht streepje dus nog niks gaande. Volgens de app is NOD 22e maar kan dus nog wel veranderen
Hey! Ik lees al een tijdje stilletjes mee met deze lijst maar ik wil toch graag laten weten dat ik mee lees haha. Mijn man en ik zijn nu voor de 2e ronde aan het proberen om weer zwanger te raken. Wij zijn helaas in september onze dochter verloren met een zwangerschapsduur van 22 weken en 3 dagen. Het is voor ons dus heel spannend om het weer te proberen maar ik ben er wel echt klaar voor. Mijn cyclus is niet echt regelmatig maar ik ben sinds de bevalling wel alweer 3 keer ongesteld geweest dus dat is fijn. Ik gebruik verder geen methodes om mijn eisprong op te sporen, ik merk het vaak aan mijn afscheiding en ik voel vaak ook wel pijn links of rechts. Maar het is dus vooral op "gevoel" en we willen er ook niet té erg mee bezig zijn want dat werkt voor ons averechts (weten we van de vorige keer). Toch merk ik dat ik het ontzettend graag wil en er dus toch wel veel mee bezig ben in mijn hoofd. Op dit forum lezen helpt mij wel daarbij omdat ik dan weet dat ik niet de enige ben. En deze lijst voelt een beetje als een warm bad haha. Dus vandaar dat ik even een berichtje achterlaat. Ik zet mezelf dus niet op de lijst want ik heb geen idee wanneer mijn NOD is (verwacht hem wel tussen 16 en 31 januari) maar ik lees dus wel mee! Nou, een heel verhaal, sorry daarvoor haha! Bedankt in ieder geval voor deze veilige plek <3
NOD lijst 16 t/m 31 januari 2024 We gaan voor roze! 16 januari (1) Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 januari (0) 18 januari (1) Gryanne - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 na bbz 19 januari (0) 20 januari (0) Lilyanne-32jaar-3dekindje-ronde3 21 januari (0) 22 januari (1) SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 6 23 januari (0) 24 januari (0) 25 januari (0) 26 januari (0) 27 januari (0) 28 januari (1) Somebodyy - 2e kindje - 4e ronde 29 januari (0) 30 januari (0) 31 januari (0) Totaal (0) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0)[/QUOTE]
Welkom! Jeetje wat heftig wat jullie meegemaakt hebben. Hopelijk snel een nieuwe zwangerschap voor jullie.
Welkom en wat een ontzettend heftige ervaring heb je gehad. Wel mama worden maar geen kindje om voor altijd in je armen te sluiten. Ik snap dat het een dubbel gevoel is om weer te starten. Heel veel liefs en mijn duimen draaien voor je!
Goedemorgen dames, Vandaag cd 1 maar dat betekend dat mijn nieuwe nod waarschijnlijk net in dit groepje valt. En aangezien en hier wel wat bekende zitten is dat natuurlijk wel zo gezellig Ik ga even bijlezen en dan voeg ik me toe aan de lijst