Hier vandaag wat krampen, heb t koud brrrrrr. Zo maar weer tabletten inbrengen en gaan koezen. Nog 9 dagen pfffff
Hmmm ik weet dat er wel erg weinig tijd tussen gistermiddag en vandaag 04:39u zit en dat een ingedroogde niet goed vergeleken kan worden met een verse…. Maar toch had ik op betere oploop gehoopt … benieuwd hoe jullie het zien
Ik snap je gevoel hoor, maar dit zit zo dicht op elkaar dat je er echt echt echt niets over kan zeggen. Ik weet dat je geprobeerd hebt om geconcentreerde urine te hebben, maar je nierfunctie en filtratie varieert dan nog steeds gezien het niet enkel kijkt naar vocht inname, maar ook afbraakproducten, en dat hangt weer van heel veel andere dingen af die je vaak niet kan beïnvloeden. Dit wil je vast niet horen; maar ik zou pas gaan vergelijken als er minimaal 2 dagen tussen zit. Overigens test ik ook vroeg hoor, no judgement, snap het helemaal, maar wil wel even een eerlijke mening plaatsen.
Ja, daarom test ik dus liever met tweede urine zo tegen 11 uur. je kunt het ook 4e plas noemen want ik ga er momenteel 2x ‘s nachts uit en ‘s morgens gelijk rond 7
Ik sluit me aan bij @Knut10 maar tegelijkertijd draaien mijn duimen als een malle voor je. Echt een hele spannende tijd zo!
Ik ben t eens. De test ziet er zo voor nu gewoon positief uut. Mbt geconcentreerde urine is t niet niet drinken uren wachten etc. Het is afhankelijk van je nieren. Het maak niet wanneer ikzelf test sochtends is waardeloos voor mij ik kan beter eind vd middag of rond avond eten testen voor