Dat is de gele lichaamsdip die heb ik eigenlijk bijna elke maand 1 dag na eisprong ook begonnen met utro wat je temp laat stijgen
Ga dalijk met daglicht kijken vind kunstlicht da mb bleh....toen ik naar bed ging leek hij rozig opgedroogd
Ik denk dat mijn ogen lijntjes hebben…. Ik lijk het vaagste lijntje ever te zien. Kv2v5 is nog wit. Maar dit is een early. Hoop dat er iets van over blijft na het uploaden… turen jullie mee?
Ja want mijn ervaring is dat die testen superlang doorkleuren dus ben benieuwd! Heb je al nog een keer getest?
Fijn dat jullie iets zien, ik zie na het uploaden weinig . Korte dag vandaag, als ik thuis ben maak ik een foto van de droge versie. Ik heb er echt een mega goed gevoel bij
Mijn fertiliteitsarts sprak ooit de magische woorden: een lijn is een lijn. Er is nog nooit iemand een beetje zwanger geweest . Hopelijk gewoon een late innesteling en vanaf nu een mooie oploop!
Er was wat verkleuring na de test streep dus rondom controle streel hem nu met water door laten lopen maar streep is er echt
Afgelopen dagen was er wel wat oploop. Ik heb vertrouwen dat ie vanaf morgen weer donkerder is. Dan is mijn NOD en dan ga ik naar de fertiliteitsarts bellen
Ik zie hem vaag hoor, maar inderdaad, de kwaliteit is echt bagger hier. Is dit je test van gister of al een nieuwe?
Spannend hoor! Ik ga denk ik vanavond ook nog een poging doen #ongeduldig Heb ook cb met wekenindicator liggen, maar die durf ik voorlopig niet aan. Misschien ga ik vanmiddag nog zo'n early detectie van cb halen voor morgenochtend. Wil dat woordje 'zwanger' gewoon veel te graag zien en vooral mijn man mee verassen. Hij kan niets met vage streepjes dus ik heb gezegd dat de test vanmorgen nog helemaal wit was. Zou het zo tof vinden hem te kunnen verassen morgenochtend. Ondertussen doe ik heel hard mijn best niet te hard van stapel te lopen, merk je het
hier idem met manlief dus, word vanavond uitdaging testen als iedereen thuis is gister ook wil foto maken in keuken vd test omdat daar t helderse licht was.... moest iedereen in de keuken zijn. Gelukkig kwam oudste puber mam ik wil even wat bespreken goede reden om de rest weg te sturen. Zij is toch op de hoogte