Pff het lijntje wordt maar niet donkerder.. onzekerheid slaat echt enorm toe. Op denk k2v5 loopt hij gelukkig wel op. Morgen overleg met de fertiliteitsarts.
Stom he.... Alles in mijn lijf schreeuwt ook ZWANGER, alleen mijn testjes werken niet mee. Ik denk dat het door de utrogestan komt dat ik me zo zwanger voel. Echt een mindfuck
Ik zou stoppen met die actiontesten, je bent echt niet de enige waarbij de oploop niet goed (te zien) is bij deze testen. Lekker doortesten van kv2v5! Die zijn mooi opgelopen toch!
Pffff echt piepppp en manlief had zich bedacht dat we met de jongste naar de dierentuin gaan dus geen test mogelijkheid tot vanavond na de spitsuren in huis
Ja was ik ook van plan. En sowieso minder testen want ik maak mezelf gek haha. Normaal zou ik pas vandaag getest hebben!
Balen! Hopelijk wel een mooie streep dan vanavond, dan is er toch weer wat tijd overheen gegaan. Ik denk dat ik vandaag helemaal de kans niet meer krijg. Overdag werken, vanavond eters en dan denk ik op tijd naar bed met dochterlief. En stiekem vind ik dat ook niet erg, kan ik me nog 1 dag aan mijn strohalm vasthouden
Ja nou dat dus precies, gister nog een testje gedaan en die was nagenoeg wit, maar stom dat mijn temp weer omhoog gaat Moet juist de andere kant op
Oké meiden ik had net zulke buikpijn…. Links onderin m’n buik hele heftige steken. Nu is het weer minder en voelt het vooral beurs. Iemand dit ook wel eens gehad?