NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Flippo hoop het zo voor je meis!! Duim nog even wat harder hoor!

2. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    De test was er 1 van Idyl, een huismerk. Nog nooit gebruikt, maar was de enige die ze bij de drogist in de buurt hadden. Heb met avondurine getest.

Flippo, ik duim morgen voor een duidelijkere test, echt spannend, is je zo enorm gegung na zo'n lange tijd.

3. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Spannend!!!! Ik duim voor je!
    Kan je geen digitale halen? Ik had net dus ook een super vaag streepje, toen gaf de digitale me veel meer duidelijkheid.

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

misschien wel een goed idee linnie... denk morgen ff vanuit mn werk langs de etos :)

5. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ja gewoon doen! Die testen zijn ook heel secuur. En het antwoord is overduidelijk.
    Ik had echt zo'n streepje waar je bij twijfelt, zie ik het nou echt of wil ik het te graag zien? Je snapt vast wat ik bedoel.

6. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig er is ook wat roze op de lijst bij gekomen! Dames GEFELICITEERD !:)

Flippo mijn duimen draaien, ik hoop het voor jullie!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Saren: Gefeliciteerd !!!

Diabolique, als livenation niet werkt, probeer dan eens: Kaarten en concertkaarten
    (zelfde eigenaar als livenation, maar deze site doet het meestal wel als livenation moeilijk doet)

TieLo : Hopelijk is hij positief :p

Lavina: De eerste temp aanhouden.

Bolleke: Gefeliciteerd !!!

Linbu: Fijn zo'n konijn :p

Linnie1985 : Ook jij gefeliciteerd !!!

Andrea: Ik zie een lijntje, alvast een voorzichtige gefeliciteerd !!

fLIPPO123 : iK GA HEEL HARD VOOR JOU DUIMEN DAT HIJ MORGEN OF OVER MORGEN KNALT :p (oeps caps)

Iedereen die op rood staat: balen, hopelijk de volgende ronde dan.

8. linbu

linbu Lid

7 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja haha, het is een lief dingie, maar wel een beetje jammer dit! Was vandaag de tweede keer deze week en bij vl doet hij het niet....

Flippo; dat iedereen maar flink duimt voor jou! Ik in ieder geval wel!

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Flippo, oh meid wat zou dit geweldig zijn!!! Tis jullie zo gegund, kun je geen fotootje plaatsen van je test? Zou je vandaag al mogen testen?

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik mag pas maandag officieel testen, is dan 14 dagen na de terug plaatsing :p

2012-07-20 18.54.30.jpg

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nou Flippo, ik zie wel degelijk een plusje hoor en het is geen pennenstreep zoals je vaak ziet bij CB, dus alvast een voorzichtige proficiat!!!!!!!!! Vind het echt super voor je.

12. Ior

Ior Niet meer actief

jeej, Ik heb vakantie :) :)

@flippo, oooohhh, Ik zie een streepje. Wat spannend zeg. Dat mag ook wel een keer. Ik hoop het voor jullie. Het is jullie zo gegund.

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wanneer vertrek je naar Barcelona Ior?

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik zie net dat ik mijn eigen hier precies 5 jaar geleden heb geregistreerd.

15. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Hallo meiden,

Fijn dat er weer meer roze bij is gekomen, gefeliciteerd!!!!

Ga morgen maar ff bij lezen, nu lekker op de bank met vl. Heftig weekje gehad, dus nu bijkomen van alle drukte!
    Fijne avond allemaal!

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Oh flippo!! gefeliciteerd! en ook linnie gefeliciteerd!!
    heerlijk al dat rose ineens :D

17. Ior

Ior Niet meer actief

we vertrekken donderdagmorgen om 7.20 uur met vliegtuig. Om 2.00 uur vertrekken we met de auto :) dat word een kort nachtje.

Gefeliciteerd met je 5jarig lidmaatschap :D

18. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    @flippo; ik hou niet zo van dit soort testen. als je graag wilt is hij positief, maar als je niet wilt is hij negatief...:( maar o wat is het je gegund! hopelijk heb je snel een test waar je niet omheen kan!

@rode dames: jammer, maar vol goede moed, maken wij gewoon augustus roze! (iemand moet het doen;))

@roze dames; :D (de 19 was wel een erg vruchtbare dag zeg! hahaha) was ik net een dagje tevroeg;) slechte timing;)

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Onze nieuwe kast is bijna af :) Alleen de deurtjes er nog in! Ben blij. Maar tegelijkertijd ook mega sjagrijnig en koppijn. Hele dag al. Pfff, hoop dat ik morgen wat beter in mn velletje zit. Moet wel haha, heb een gezellige verjaardag van vriendinnetjes :)

Fijne avond allemaal meiden en alvast slaap lekker.

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hier heeft mijn temp een uitschieter gemaakt, hoop eerlijk gezegd dat het zo blijft.. mijn temp haalt zelden deze temperatuur, maar goed aan de andere kant kan het ook niks zeggen..
    Gisteren alle meubels gekocht.. wow echt leuk... en volgende week even kijken voor vloer en verf :)

Spannend bijna roze dames..

Sorry dat ik niet alles bij kan lezen.. nogmaals balen voor de rooie dames :(

@minnie ik weet niet volgens mij hoeft het niet extreem te zakken.. kan ook een gewoon dipje zijn..

Deel Deze Pagina