De test was er 1 van Idyl, een huismerk. Nog nooit gebruikt, maar was de enige die ze bij de drogist in de buurt hadden. Heb met avondurine getest. Flippo, ik duim morgen voor een duidelijkere test, echt spannend, is je zo enorm gegung na zo'n lange tijd.
Spannend!!!! Ik duim voor je! Kan je geen digitale halen? Ik had net dus ook een super vaag streepje, toen gaf de digitale me veel meer duidelijkheid.
Ja gewoon doen! Die testen zijn ook heel secuur. En het antwoord is overduidelijk. Ik had echt zo'n streepje waar je bij twijfelt, zie ik het nou echt of wil ik het te graag zien? Je snapt vast wat ik bedoel.
Gelukkig er is ook wat roze op de lijst bij gekomen! Dames GEFELICITEERD ! Flippo mijn duimen draaien, ik hoop het voor jullie!
Saren: Gefeliciteerd !!! Diabolique, als livenation niet werkt, probeer dan eens: Kaarten en concertkaarten (zelfde eigenaar als livenation, maar deze site doet het meestal wel als livenation moeilijk doet) TieLo : Hopelijk is hij positief Lavina: De eerste temp aanhouden. Bolleke: Gefeliciteerd !!! Linbu: Fijn zo'n konijn Linnie1985 : Ook jij gefeliciteerd !!! Andrea: Ik zie een lijntje, alvast een voorzichtige gefeliciteerd !! fLIPPO123 : iK GA HEEL HARD VOOR JOU DUIMEN DAT HIJ MORGEN OF OVER MORGEN KNALT (oeps caps) Iedereen die op rood staat: balen, hopelijk de volgende ronde dan.
Ja haha, het is een lief dingie, maar wel een beetje jammer dit! Was vandaag de tweede keer deze week en bij vl doet hij het niet.... Flippo; dat iedereen maar flink duimt voor jou! Ik in ieder geval wel!
@Flippo, oh meid wat zou dit geweldig zijn!!! Tis jullie zo gegund, kun je geen fotootje plaatsen van je test? Zou je vandaag al mogen testen?
Nou Flippo, ik zie wel degelijk een plusje hoor en het is geen pennenstreep zoals je vaak ziet bij CB, dus alvast een voorzichtige proficiat!!!!!!!!! Vind het echt super voor je.
jeej, Ik heb vakantie @flippo, oooohhh, Ik zie een streepje. Wat spannend zeg. Dat mag ook wel een keer. Ik hoop het voor jullie. Het is jullie zo gegund.
Hallo meiden, Fijn dat er weer meer roze bij is gekomen, gefeliciteerd!!!! Ga morgen maar ff bij lezen, nu lekker op de bank met vl. Heftig weekje gehad, dus nu bijkomen van alle drukte! Fijne avond allemaal!
we vertrekken donderdagmorgen om 7.20 uur met vliegtuig. Om 2.00 uur vertrekken we met de auto dat word een kort nachtje. Gefeliciteerd met je 5jarig lidmaatschap
@flippo; ik hou niet zo van dit soort testen. als je graag wilt is hij positief, maar als je niet wilt is hij negatief... maar o wat is het je gegund! hopelijk heb je snel een test waar je niet omheen kan! @rode dames: jammer, maar vol goede moed, maken wij gewoon augustus roze! (iemand moet het doen) @roze dames; (de 19 was wel een erg vruchtbare dag zeg! hahaha) was ik net een dagje tevroeg slechte timing
Onze nieuwe kast is bijna af Alleen de deurtjes er nog in! Ben blij. Maar tegelijkertijd ook mega sjagrijnig en koppijn. Hele dag al. Pfff, hoop dat ik morgen wat beter in mn velletje zit. Moet wel haha, heb een gezellige verjaardag van vriendinnetjes Fijne avond allemaal meiden en alvast slaap lekker.
Hier heeft mijn temp een uitschieter gemaakt, hoop eerlijk gezegd dat het zo blijft.. mijn temp haalt zelden deze temperatuur, maar goed aan de andere kant kan het ook niks zeggen.. Gisteren alle meubels gekocht.. wow echt leuk... en volgende week even kijken voor vloer en verf Spannend bijna roze dames.. Sorry dat ik niet alles bij kan lezen.. nogmaals balen voor de rooie dames @minnie ik weet niet volgens mij hoeft het niet extreem te zakken.. kan ook een gewoon dipje zijn..