Ik zou als ik kon elke dag testen vanaf nu maar heb nog maar 1 test over en ben op vakantie dus wacht liever nog wat daagjes. Ik heb wel een foto maar kan alleen op internet via mn tel en t lukt me niet om te uploaden helaas maar ik hou jullie op de hoogte!!
Ik zou als ik kon elke dag testen vanaf nu maar heb nog maar 1 test over en ben op vakantie dus wacht liever nog wat daagjes. Ik heb wel een foto maar kan alleen op internet via mn tel en t lukt me niet om te uploaden helaas maar ik hou jullie op de hoogte!!
Hebben ze in de buurt geen drogist? Dat je er een kunt halen.. Anders toch die ene gebruiken en eventueel een nieuwe hanen als je nod is?
Hé meiden, Gisteren druk geweest dus een beetje late reactie. Ik zag dat er weer dames op rood zijn gegaan, dat is echt balen. Ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn. Een dikke knuffel voor jullie!
Goedemorgen allemaal! Nou NOD pas over 3 dagen maar werd vroeg wakker en kon nergens anders meer aan denken dus een vroege test gedaan (testpoint). Je moet deze test na 5 minuten aflezen en na 20 minuten is het test resultaat niet meer betrouwbaar. Dus ik 5 min lang naar die test gestaard, gebeurde niet veel, maar tegen het einde dacht ik toch te zien waar een 2e streepje zou moeten komen, dus een heel licht begin van een streepje. Na 8 minuten was dit het resultaat, wat denken jullie?? Rechts van de testlijn is toch een streepje te zien of word ik gek? Volgens mij heb ik dan (doe mn naam eer aan) nog erg vroeg getest, maar ben ik misschien wel zwanger of er is iets geweest wat er niet meer is maar er zit nog wat hcg in mijn lijf. Spannend dit!! Oh ja, heb de teststrip uit het plastic gesloopt zodat je het iets beter op de foto kunt zien Dit is niet OMO-wit toch of begin ik echt mijn verstand te verliezen...
Ja hoor, ik zie een streep. Een voorzichtige felicitatie! Ach en dat ongeduldige, dat herkennen veel mensen hier ook wel hoor
Nou, na een hele reeks vage kruidvattesten (wel duidelijke streep, maar erg licht en werden niet echt donkerder) was ik het zat en heb ik zojuist een clearbluetest met duurindicator gedaan. Deze geeft zwanger 1-2 aan. Ik zou 2-3 verwachten, maar dan zal de innesteling wel later geweest zijn of het is geen blijvende zwangerschap. De tijd zal het moeten uitwijzen, maar voor nu heb ik even genoeg van het testen en ga ik er vanuit dat ik zwanger ben. Ik mag dus op donkerroze.
Toetje, misschien gewoon een late innesteling, of maak je wat langzaam hcg aan. Een positieve test is een positieve test En Ongeduldje: die streep is niet vaag meer hoor
Gefeliciteerd toetje!! Meet zo'n cb test niet vanaf bevruchting maar dat de artsen rekenen vanaf eerste dag menstruatie waardoor je er dus zo'n 2 wkn bij kunt optellen? Iig goed nieuws! Hoop dat ik ook zo'n knaller krijg!!
Hier ook vnmorgen getest. En volgens mij zie ik een superlicht streepje. Pffff, al dt gestaar...........
Heel licht, maar zie toch echt wel een streepje. Jij ook voorzichtig gefeliciteerd! Laten we hopen dat we over een paar dgn een knaltest hebben en over 9mnd een gezond kindje!!
dames op roze gefeliciteerd dames op rood balen meiden dames op het WB suc6 met wachten normaal voel ik mn ei wel maar deze maand heb ik mn ei niet gevoelt. ben benieuwd deze maand of het wat word
Rian, ik zie hem ook !!! Al vast een voorzichtige gefeliciteerd !! En hopelijkover 2 dagen een hele duielijke test
@ Ongeduldje en Rian, ik zie inderdaad ook heeeel licht een streepje! Hopen dat ie over een paar dagen duidelijker is! Ik zeg: gefeliciteerd meiden, super!!